50% van de ramen bezet betekent misschien dat de Dames van de niet bezette dames op hun kamer aan het werk waren.
Welke rosse buurten zijn er beduidend beter ? Doublet en Wallen zeker niet.
In dit forum worden een aantal Dames genoemd die goed werk leveren, heb je die ook aan de deur gesproken?
"van de niet bezette ramen"
Ik wandel al meer dan 25 jaar, dus dit soort verhaaltjes gaan er niet meer in. Als bij 3 panden de rolluiken naar beneden zijn, dan zijn de kamers simpelweg niet verhuurd of in ieder geval die dag/dat moment niet.
Ik vond er simpelweg geen knappe dames tussenzitten. Mijn smaak zat er niet tussen, dan kan ik ook weinig met dames die goede recensies hebben, het oog wil ook wat.
Mooi voorbeeld, bij een aantal ramen hingen bordjes 'sm' en vroeger ook vaak soft-sm sessies gedaan. Bij een bordje 'sm' verwacht ik een mooie slanke blonde meesteres van midden 20 in lak/leer en high heels. Hier zaten bij de bordjes 'sm' wat oudere onderuithangende latina's in goedkope lingerie en slippers wat bij mij geen enkele associatie met een meesteres opriep.
Uiteindelijk is het op dit moment overal kommer en kwel in de rosse buurten, ook in duitsland waar ik veel gewandeld heb.
In nederland is de geleen in Den Haag dan nog het beste, maar ook daar zie je veel lege ramen als je er loopt. Recent nog naar Alkmaar geweest, maar daar is het wel heel klein geworden. Gelukkig daar nog wel een goede ervaring gehad met een dame, alleen Alkmaar is wel heel ver reizen.
Tegenwoordig bezoek ik soms priveclubs in duitsland waar nog wel af en toe knappe meiden zitten, maar van nature ben ik een raamwandelaar.