Algemeen Eindhoven algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dan ben je dus juist niet genaaid🤣

Maar ligt het niet aan jezelf dat je zo snel klaar kwam. En dat je bij een slecht sprekende engelstalige binnen stap heb je ook zelf in de hand..

Of verplichte je vrouw je om daar binnen te stappen?😅

Ach ja we hebben allemaal weleens zoiets meegemaakt waarschijnlijk.

Tranen weg en door.

Maar €50 is nog steeds de standaard voor P+N voor 15 à 20 min. Extra services zijn òf mooi meegenomen òf bijbetalen, afhankelijk van diverse factoren. Soms kun je bijvoorbeeld voor het basisbedrag de dame effe goed uitlikken terwijl de ander er vlot 50 euri extra voor vraagt.

If I can only expect handwork for €50, I'll do it myself next time. Am I naive if I expected her to sit on it, even for a moment?
I think you should have read reviews here first then decide which one of the good rated ladies is your type if you didn't want to waste money . That's what the forum is for - to know what to expect and not get disappointed

Blijf vooral weg van die blonde op nr 22 links. Ik ben nog steeds salty van deze scammer :mad:
Ik zag gisteren op 23 wel een leuke aantrekkelijke dame zitten ingetogen en verleidelijk keek ze me aan en naast haar zat een dame met een wit setje daar wordt ook niet veel over geschreven ze is ook een vaste kracht op het plein en PZC deed ze prima van die ene keer dat ik haar heb bezocht. Laatste tijd zie ik wel hier en daar wat nieuwe meiden als daar niet veel over wordt geschreven dan is dat voor mij toch wel een rode vlag.

Laatst bewerkt:
Ik kom binnenkort naar Eindhoven voor mijn werk en wil graag de rosse buurt daar bezoeken. Voor de eerste keer daar. Is er 's-middags al genoeg aanbod of kan ik beter 's-avonds komen? En is het veilig om je auto te parkeren of hangt er tuig rond?

Vanaf een uur of 4 is er een mooi aanbod van Dames. Er lopen relatief weinig mannen. Bezoekers lopen regelmatig direct op "hun" Dame af. Geen tuig, compleet anders dan de Doublet in Den Haag. Je kunt eventueel ook het laatste stukje lopen, vanaf Eindhoven CS loop je het in een half uurtje, vanaf Strijp in nog geen 10 minuten. Mocht er iets met je bedrijfsauto gebeuren ........
Veel plezier, meld je jouw bevindingen?

ik wil vrijdagmiddag een bezoekje brengen, zijn er dan nederlandse dames aanwezig?
NEE WEINIG NEDERLANSE DAMES, niet erg want het is meestal niets.ik kan je wel een paar oostblokkers aan bevelen als je wilt!

Lisa 11 links___ Beatrice 15 rechts ____ Mylene 9 rechts____ Ibi 5 rechts praat wel nl en zuig fantastish____ Pamela 5 links.. deze dames uit eigen ervaring geven een goede service Borak
Ik kom binnenkort naar Eindhoven voor mijn werk en wil graag de rosse buurt daar bezoeken. Voor de eerste keer daar. Is er 's-middags al genoeg aanbod of kan ik beter 's-avonds komen? En is het veilig om je auto te parkeren of hangt er tuig rond?
kijk before je komt naar de recentie van de wandelaars op deze site zo voorkomt je teleurstellingen en weg gegooid geld ,veel plezier Borak

NEE WEINIG NEDERLANSE DAMES, niet erg want het is meestal niets.ik kan je wel een paar oostblokkers aan bevelen als je wilt!

Lisa 11 links___ Beatrice 15 rechts ____ Mylene 9 rechts____ Ibi 5 rechts praat wel nl en zuig fantastish____ Pamela 5 links.. deze dames uit eigen ervaring geven een goede service Borak

kijk before je komt naar de recentie van de wandelaars op deze site zo voorkomt je teleurstellingen en weg gegooid geld ,veel plezier Borak
Pamela zit ook wel op 4 links. En Mila, als ze er is, op 1 Links , spreekt ook Nederlands.

Terug
Bovenaan Onderaan