Zag alleen die Colombiaanse? op 1 links. Verder een dooie bedoeling op het plein met veel dichte ramen en eendagsvliegen.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenHeb haar afgelopen zaterdag zien zittenIemand een idee of Stefanie er alweer is en hoe laat ze meestal begint?
En hoe laat begin je, lieverd ?Dag heren
Volgende week zal ik weer veel te vinden zijn op Baekelandplein.
Woensdag 15-1 t/m maandag 20-1 nr 11
Xx
Rond 11:00En hoe laat begin je, lieverd ?
wat vraagt ze extra voor anaalMaureen op 16L meer kinky dan bdsm wel anaal expert
150 per uur niets extraswat vraagt ze extra voor anaal
ben er een jaar of 8 terug geweest, toen was anaal bij haar zeker mogelijk.Wel anaal bij jou. Niet bij haar (Maureen)
Maureen zou wel eens op vakantie kunnen zijn. Vorige week zat er een onbekende dame op haar plek. De gebruikelijke aanbevelingen " pimp your sex" waren er ook niet.is Maureen aanwezig? heb haar een app gestuurd maar hoor niets van haar
Tegen mij was ze altijd erg duidelijk. Misschien zag ze het met mij niet zitten.ben er een jaar of 8 terug geweest, toen was anaal bij haar zeker mogelijk.
Ik reed laatst langs het plein en het viel me op dat er een hek bij de parkeergarage stond. Is die nog wel gewoon open of moeten we in de wijk parkeren?
Denk dat we geen medelijden met Carina hoeven te hebben die harkt haar centen wel binnen vooral net voor de aanloop van de weekend, ik merk op vrijdag en zaterdag altijd een spitsuur bij haar. Ik denk dat zij één van de groot verdieners is en terecht. Voor de bad actors blijft er weinig meer over dan een tactiek van overpromisen en niks leveren. Blijft bijzonder hoe sommige het zo lang kunnen volhouden.Gisteren avond eens een rondje BP gelopen,man man wat een trieste bedoeling was dat 2 en 3 waren gesloten even als 18 ,19 en 24 .
Zelfs de toppertjes zaten zich te vervelen .Er was geen wachtrij bij Carina en Beatrice lag heerlijk onderuit gezakt .
Het overige aanbod was voor mij beneden peil.
Een nieuwe aanwas zou het wellicht wat aantrekkelijk kunnen maken ,het is nu een beetje kommer en kwel.
Zeker bergafwaarts gegaan.T/m 2018
Heb contact gehad en ze is tot half maart op vakantie.Maureen zou wel eens op vakantie kunnen zijn. Vorige week zat er een onbekende dame op haar plek. De gebruikelijke aanbevelingen " pimp your sex" waren er ook niet.
Zeker geen anaal bij maureen. Ze doet alles zeer safe en daarom is het mijn favoriet voor anaal verwennerij bij mij.Wel anaal bij jou. Niet bij haar (Maureen)
18, 19 en 24 zitten in de gemeentelijke procedure voor een nieuwe uitbater. Dat duurt nog wel een paar maanden voor die ramen weer in bedrijf komen.Gisteren avond eens een rondje BP gelopen,man man wat een trieste bedoeling was dat 2 en 3 waren gesloten even als 18 ,19 en 24 .
Zelfs de toppertjes zaten zich te vervelen .Er was geen wachtrij bij Carina en Beatrice lag heerlijk onderuit gezakt .
Het overige aanbod was voor mij beneden peil.
Een nieuwe aanwas zou het wellicht wat aantrekkelijk kunnen maken ,het is nu een beetje kommer en kwel.
hele ding met die dames is dat ze het allemaal wel okay vinden zitten ,erbij als zoutzakken op de tel en als mannen langs lopen kijken gewoon weg of arrogant en niks verleiden gewoon ijskoud hoop dat het zo blijft dan is dat hele roem weg en komen weer dames met andere achtergrond , vroeger hadden we poolse , bul. en andere nationaliteiten mooie tijden waren dat .!!18, 19 en 24 zitten in de gemeentelijke procedure voor een nieuwe uitbater. Dat duurt nog wel een paar maanden voor die ramen weer in bedrijf komen.
zie dit artikel: https://archive.ph/WtBfz
Poh... ik denk met weemoed terug aan de supermooie blonde hardbody Italiaanse Anna..... Anna 2 was ook geweldig, evenals Elena met haar A-cupje. Waren goede tijden. Nu zitten er nog steeds wel een paar toppers maar "vroeger was alles beter"Vergane glorie
2013 / 2014 waren topjaren