Peter Conrads
Stamgast
Wie doen dat naast Kristina nog meer. Misschien reactie via PM.?Dat zijn er niet veel op het plein. Je kan naar Krisztina gaan voor cim.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenWie doen dat naast Kristina nog meer. Misschien reactie via PM.?Dat zijn er niet veel op het plein. Je kan naar Krisztina gaan voor cim.
Het plein is weliswaar tot 02.00 open maar er is niet veel keuze om 00.00 uurHallo lieve mensen,
Ik heb aardig wat berichten gelezen op dit forum over welke dames jullie aanraden. Ik ben van plan om aanstaande weekend (zaterdag om precies te zijn) even deze raamprostitutie te bezoeken (ongeveer rond 00.00 uur). Ik weet natuurlijk niet of die dames rond die tijdstip daar aanwezig zullen zijn.
Dus nu komt mijn concrete vraag: welke dame raden jullie mij aan op een zaterdag om 00.00 uur? Ik vind de service het belangrijkst. Denk hierbij aan: iemand die niet (teveel) strest om de tijd, iemand die vriendelijk is (hoef geen chagrijnige dame), iemand die je op je gemakt stelt en ook niet erg zal vinden als er met haar poes wordt gespeeld terwijl ze blowjob geeft.
Zou ook adviseren om overdag te gaan!Het plein is weliswaar tot 02.00 open maar er is niet veel keuze om 00.00 uur
Vraagt ze extra en zo ja hoeveel ?Dat zijn er niet veel op het plein. Je kan naar Krisztina gaan voor cim.
Kom er ook regelmatig en deel jouw mening ,er is weinig te beleven . De meesten dames zijn terug van vakantie op enkele na .Gisteravond maar een dode boel. 2 wandelaars en veel chagrijnige dames op hun telefoon. Snel weggegaan want werkelijk niemand leek op zoek naar een klant
Zag ze er een beetje aantrekkelijk uit? Foto's op de advertentie zeggen niet zo heel veel.Ja heb haar al wel gezien, maar daar heb je het weer.. zittend. Ik was toen nog niet op de hoogte van de advertentie en had al een dame op het oog dus heb sowieso weinig naar de verder aanwezige dames gekeken.
Als je in Antwerpen niet de status van topper hebt en je gaat daar onderuitgezakt op slippers in een luie stoel zitten whatsappen dan ben je zo klaar. Als je daar niet wat contact zoekt met de wandelaar en het spelletje speelt (zorgen dat je lichaam goed zichtbaar is, leuk lachen etc.) dan pikken de andere dames alle potentiële klanten voor je neus weg. Nu hoeft het niet zo uitbundig te zijn in een kleine raambuurt, maar een klein beetje interactie tussen dames en wandelaars kan geen kwaad.
Even iets anders.. heeft iemand al ervaring met deze Nederlandse dame?
Populaire Raamprostitutie advertenties in Eindhoven
Op zoek naar spannende raambuurten in Eindhoven? Wij hebben het grootste aanbod van vrouwen die aan raamprostitutie doen.www.kinky.nl
Bedankt. Het is voor mij ook geen probleem als het een langere date is.Volgens mij ben je meer opzoek naar een complete ervaring. Op het plein ga je die voor 50,- niet snel vinden en je zal dus voor een langere date moeten gaan. Zelfs dan zijn er nog veel dames die dingen als ballen likken en vingeren pas toestaan zodra ze je beter leren kennen. Ga gewoon eens kijken welke dames jouw smaak zijn en zoek de bijbehorende recensie hier op om even te checken hoe de service is. Maar het kan natuurlijk ook gewoon zo zijn dat de uitgebreidere dates in privéhuizen of thuisontvangst meer aan jouw eisen voldoen. Ik kan je wel vertellen dat Anna op 12 links ook je ballen doet als je er om vraagt en bij Maureen op 16 links kun je vingeren. Van allebei de dames is een topic hier alleen moeten de dames wel jouw smaak zijn en dat kunnen wij niet inschatten.