Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDie Bulgaarse die niet op de klok kijkt? Zou naar eigen zeggen t/ eind september weg zijn.Heeft iemand informatie wanneer de absolute topper Mylene weer terug is?
Is voor mij een uur rijden, vandaar....
Ja, ze geniet nog even van haar (welverdiende) vakantie. Als ze terug is, dan ga ik er weer langs. Niet de mooiste dame aan het plein, maar wel een hele relaxte dame waar je op zeker goede service krijgt.Die ja. Jammer dat duurt nog ff....
Nog niet helemaal zeker maar wss 25 septWeet iemand of/wanneer Isabella 8 Li terugkomt?
Is dat een mededeling?Gabriela nog niet terug
nee nog niet ,ik heb geprobeerd om haar te bellen maar ze neemt niet op ,en antwoord ook niet op whatsApp, af wachten dus, ze zal wel bijna terugkomen denk ik!Gabriela nog niet terug
Heb haar ook zien zitten maar ben bang dat het een flop wordParty girls
hello dear, I'm new in your city, my name is Melisa, I'm 24 years old, I'm a beautiful, sexy girl who wants to fulfill her wishes and fantasies, I can be your mistre...www.kinky.nl
Op nummer 4 rechts, iemand bij haar binnen geweest, wat is er nog meer mogelijk?
Dit zijn er al 3. Anders even wachten want Gabriella, Anna, Beatrice, Isabella en (volgens mij) Maureen zijn nog op vakantie. Mila op 1 is ook goed voor een eerste keer maar die is er niet op zondag.er zitten drie goede meiden naast elkaar, en heb ze zelf geprobeerd ,8 LINKS ROBERTA 21jaar - 8 RECHTS RALUKA 23jaar -STEFANIE 9 RECHTS momenteel, ze zijn alledrie super mooie meiden en heel vriendelijk ,dus kies maar welke ,of net als ik probeer maar alle drie,altijd goed Borak
Beatrice is de 22e terug en start de 22e of 23e weer, Isabella had het over na de 25e maar geen concrete datum.Dit zijn er al 3. Anders even wachten want Gabriella, Anna, Beatrice, Isabella en (volgens mij) Maureen zijn nog op vakantie. Mila op 1 is ook goed voor een eerste keer maar die is er niet op zondag.
Mylene, maar die is er nu nog niet. Komt einde van deze maand weer terug. Dame met geduld, geen klokkijkster, altijd vriendelijk en goede service.Ik wil voor mijn ontmaagding naar bakealamdplein. Iemand die een vrouw kan aanraden? Zoja welke dag en wel tijdstip?
.. anders Ibi op 5-R. Spreekt ook NL.Ik wil voor mijn ontmaagding naar bakealamdplein. Iemand die een vrouw kan aanraden? Zoja welke dag en wel tijdstip?
Ibi kan ik ook aanraden, ook omdat ze NL spreekt. Voor jou misschien wel fijn. Pas wel op, ze kan supergoed en diep pijpen. Toen ik voor het eerst bij haar was, kwam ik daardoor snel klaar.. anders Ibi op 5-R. Spreekt ook NL.
Top 3 is voor iedereen persoonlijk. Zelfs dan kan het nog per dag verschillen aan de hand van waar je zin in hebt. Je hebt dames met een goede service en dames met een matig tot slechte service. Op alleen deze pagina staan al een stuk of 9 dames met een goede service waaruit je je eigen favorieten kan gaan kiezen.Wat is jullie huidige top 3 van de dames op het plein. (Huidige bezetting)
Ben ik ook benieuwd durfde niet naar binnen zij is wel lekkerwie is die blonde dame op 22 links als je voor het raam staat ?