@Patts Ben benieuwd naar de Thaise
Ik heb iets met Thaise dames. Ik weet niet wat het is, maar ik heb altijd wel een klik. Ik spreek een paar woordjes Thais, beetje geleerd in de 15+ keer dat ik in Thailand geweest ben. Ik vind het zelf leuk om naar gewone massagesalons te gaan waar jonge vrouwen (onder de 40) werken. Vaak als ik een paar keer kom dan is er meer mogelijk. Het leukste is altijd als je een massage krijgt en je niet weet hoe het afloopt. Iemand die vaak naar Thaise massages, vooral in Thailand, gaat weet wel wat ik bedoel. Bij het insmeren van je dijen net even je penis aanraken en dan 'solly' zeggen. Of als je op je rug ligt dat ze voor je hoofd staan voorover leunen om je buik te masseren en dan net even hun borsten (met kleding aan) in je gezicht laten landen. Dat zijn vaak signalen dat er meer mogelijk is.
Laat ik dan nog maar het verhaal vertellen wat mij overkomen is. Bovenstaande gebeurde bij een salon in de randstad (is nu dicht). Er werkte een jonge Thaise vrouw, volgens mij was ze 42, maar als ze 10 jaar jonger was geweest had je het ook geloofd. Ze had echt een killerbody. Alles was perfect in verhouding. Mooie borsten, goede hand vol naturel, en een heerlijke kont. Eerste paar keer gewone massage, toen kwam happy end erbij en zat ze een beetje te teasen. Borsten in mijn gezicht zoals hierboven omschreven. Beetje plagen. Met een paar tientjes extra wilde ze de massage wel topless geven. Moest wel na sluitingstijd, als de baas weg was. Die wist het wel, maar ze vond het beter als er niemand was. Dus ik ging ongeveer iedere 2 weken naar de salon. Toen kwam covid, kon gewoon blijven komen. Moest auto even verderop parkeren maar was gewoon welkom. Topless werd later naakt, handjob met intiem ZC, later nog
PZC erbij. Het was gewoon iedere 2 weken spetterende sex in die salon. Kostte me 250 euro per keer, maar was altijd zeker incl. douchen 2 uur binnen. Die 200 euro was eigenlijk opgebouwd uit 70 euro massage, dat werd toen 100 inclusief happy end, dat werd 150 euro inclusief intiem. Grappige was dat zij toen met de kerst mij pijpte zonder condoom en toen zei ze 'christmas bonus', ik gaf toen 50 euro extra en zei ook 'christmas bonus'. Ik dacht, die houden we erin en dat is zo gebleven.
Op een gegeven moment (ik was ruim 3 jaar klant) begon ze een beetje de kantjes ervan af te lopen. 2 uur werd al snel 1,5 uur, daarna ruim een uur. Liep altijd te klagen over privéproblemen. Ik heb aan het begin geholpen met van alles en nog wat (geen geld, meer advies of wat dingetjes uitzoeken voor haar). Maar het klagen bleef aanhouden. Ze had er ook niet zoveel zin meer in. Ze werd ontslagen bij de salon, en toen ontving ze bij een vriend (homo) thuis. Dat was een beetje ongemakkelijk, want we zaten in een kleine slaapkamer en die vriend zat in de woonkamer. Hele aardige gast trouwens, maar het was niet zoals eerst. Op een gegeven moment, het was vlak voor haar verjaardag, liep ze echt de kantjes ervan af. Geen
PZC meer, dus ik dacht, nou ook geen kerstbonus meer dan, dus ik legde 150 euro neer. Het aparte was dat zij nooit het geld checkte, we deden ons ding, ik legde geld neer en ik ging weg. Een paar weken later, ik was er eigenlijk even klaar mee, dus sloeg een keertje over, wilde ik weer contact opnemen om een afspraak te maken. Ze was helemaal over de zeik, ik had maar 150 euro neergelegd terwijl ik wist hoe zwaar ze het had. En ik was ook nog haar verjaardag vergeten. Ik uitgelegd dat zij weet dat onze relatie niet zo is, dat ik haar naam op de verjaardagskalender op de WC heb staan. Ik was het gewoon vergeten. Net zoals zij niet eens weet wanneer ik jarig ben. Maar dat was dus klaar... Sinds begin van dit jaar geen contact meer. Ik weet nog wanneer ze jarig is, dus misschien dat ik in 2025 een appje stuur op haar verjaardag en wie weet of we het dan weer op kunnen pakken. Maar dit is wel iets wat bij Thaise vrouwen soms gebeurd. Ze kunnen over de kleinste dingen helemaal over de zeik gaan, terwijl ik wel een 'klant' was van ca. 4K per jaar. Maar het is wat het is.
Nu heb ik weer een leuke click met een andere Thaise dame. Even zien waar dat precies naartoe gaat...