Eerste ontmoeting en gelijk spetterende sex

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Nou de meeste sex is ruim voldoende tot goed. Waar ik al zeer blij mee ben. Een enkele keer ook net iets minder. Maar dat het echt spetterend is, dat is toch weer de overtreffende trap. Zeker gelijk de 1e keer. Soms heb je hele hoge verwachtingen en is het voldoende tot goed, maar had je er vooraf meer van verwacht.

Maar deze 2 keer zag ik het eigenlijk niet aankomen. Zat bij beide te twijfelen om te gaan bezoeken. Uiteindelijk toch gedaan en dan maak je zoiets mee. Dat zijn de mooie verassingen!
Dat zijn toch mooie herinneringen... Kunnen ze alvast niet meer afnemen!

Colombiaanse en latinas behoren juist tot de mooiste vrouwen van de wereld, ben jaren in heel Zuid Amerika op vakantie geweest en heb genoeg gezien en test materiaal, ook wel eens in Bulgarije, Rusland, Hongarije en Tjechië , Roemenië geweest toch een heel ander niveau en niet vergelijken met de latinas kwa sex en omgang, ik vind die Oostblok dames niet veel hebben in het spel ,en spreek uit eigen ervaring ook in die landen zelf geweest maar ieder zijn smaak natuurlijk..
Oost europese vrouwen zijn knapper daar kunnen geen latina's tegenop ze zijn de knapste van de wereld dat is algemeen bekend.

Oost europese vrouwen zijn knapper daar kunnen geen latina's tegenop ze zijn de knapste van de wereld dat is algemeen bekend.
1732016123263.png

Je moet dit trouwens niet te serieus opnemen, ik deed maar gewoon eens een zoekopdrachtje in google om te zien wat er uit de bus kwam. Als ik dan weer wat verder kijk wordt Kiev in Oekraïne genoemd als "stad met de mooiste vrouwen" dus dat is dan weer een punt voor jou.
Sowieso ligt schoonheid in de ogen van de aanschouwer dus beweringen als "de knapste vrouwen zijn van ..." hebben weinig waarde.

Overal ter wereld heb je knappe vrouwen, maar voor mij hebben de latina's een streepje voor vanwege hun lust voor seks en "gedienstigheid", als ik dat zo mag noemen.
Heb al meerdere vriendinnen gehad uit verschillende windstreken, maar geen enkele die zo op hun man gericht zijn als de latina's. En dat fenomeen vind ik ook terug in de betalende liefde.

Terug
Bovenaan Onderaan