Eerste ontmoeting en gelijk spetterende sex

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Nou de meeste sex is ruim voldoende tot goed. Waar ik al zeer blij mee ben. Een enkele keer ook net iets minder. Maar dat het echt spetterend is, dat is toch weer de overtreffende trap. Zeker gelijk de 1e keer. Soms heb je hele hoge verwachtingen en is het voldoende tot goed, maar had je er vooraf meer van verwacht.

Maar deze 2 keer zag ik het eigenlijk niet aankomen. Zat bij beide te twijfelen om te gaan bezoeken. Uiteindelijk toch gedaan en dan maak je zoiets mee. Dat zijn de mooie verassingen!
Dat zijn toch mooie herinneringen... Kunnen ze alvast niet meer afnemen!

Colombiaanse en latinas behoren juist tot de mooiste vrouwen van de wereld, ben jaren in heel Zuid Amerika op vakantie geweest en heb genoeg gezien en test materiaal, ook wel eens in Bulgarije, Rusland, Hongarije en Tjechië , Roemenië geweest toch een heel ander niveau en niet vergelijken met de latinas kwa sex en omgang, ik vind die Oostblok dames niet veel hebben in het spel ,en spreek uit eigen ervaring ook in die landen zelf geweest maar ieder zijn smaak natuurlijk..
Oost europese vrouwen zijn knapper daar kunnen geen latina's tegenop ze zijn de knapste van de wereld dat is algemeen bekend.

Oost europese vrouwen zijn knapper daar kunnen geen latina's tegenop ze zijn de knapste van de wereld dat is algemeen bekend.
1732016123263.png

Je moet dit trouwens niet te serieus opnemen, ik deed maar gewoon eens een zoekopdrachtje in google om te zien wat er uit de bus kwam. Als ik dan weer wat verder kijk wordt Kiev in Oekraïne genoemd als "stad met de mooiste vrouwen" dus dat is dan weer een punt voor jou.
Sowieso ligt schoonheid in de ogen van de aanschouwer dus beweringen als "de knapste vrouwen zijn van ..." hebben weinig waarde.

Overal ter wereld heb je knappe vrouwen, maar voor mij hebben de latina's een streepje voor vanwege hun lust voor seks en "gedienstigheid", als ik dat zo mag noemen.
Heb al meerdere vriendinnen gehad uit verschillende windstreken, maar geen enkele die zo op hun man gericht zijn als de latina's. En dat fenomeen vind ik ook terug in de betaalde liefde.

Mijn allerbeste 1e keer met een dvp was ook met een Colombiaanse. Ze had lange zwarte haren met een spelt in haar haren. Tijdens het voorspel na het pijpen, lekker dicht tegen elkaar ik kuste haar en streelde door haar haren. En ik maakte de spelt los in haar haren. Haar haren helemaal wild en los en ze kuste nog heftiger, er was nog geen condoom rond en in alle geilheid, ze smeet haar 100% in het liefdesspel dacht ze er ook niet aan, de condoom lag naast haar op bed, maar de liefde ging verder zonder het condoom, ik wist dat het rubbertje er niet om was, zij had het denk ik niet door want was zo geil, toen ik klaar kwam had ze het wel door en ik kuste haar hevig en zij mij ook. Ze vond het zalig. Ik stelde haar gerust dat ik 100% gezond was en ik zag dat ze echt had genoten, het leek haar 1e keer te zijn dat iemand zonder rubber haar volspoot op het werk en dit was de 1e keer met haar en er zijn nog zoveel andere bezoekjes gevolgd. Maar die 1e keer met haar, dat is men beste 1e keer ooit geweest. Ik ben zo verliefd buitengegaan, zelfs op zo'n manier dat ik dacht ik wil haar nooit meer zien (verliefd zijn op dvp je weet wel...), maar 4 dagen later lag ik weer in haar armen te genieten,...

Ik maak dat zeer regelmatig mee.

Misschien omdat ik een goed oog heb voor dames waarmee het zal klikken bij een voorstelrondje. Misschien omdat ikzelf een empatisch innemende persoon ben waar de dame zich snel bij op haar gemak voelt. Misschien omdat ze door de dames die mij al wel kennen vooraf iets ingefluisterd krijgt in het huis. Misschien omdat ik een gunfactor heb. Misschien omdat de dame simpelweg goed is in haar vak.

Misschien van alles een beetje of helemaal niks, maar in mijn vaste privehuis is het met elke nieuwe dame meteen bij de eerste date al een feestje en voelt het alsof we elkaar al jaren kennen.

Ik heb geen idee hoe ik het doe of wat ik er voor doe, maar er is vrijwel altijd direct een leuk, gezellige, ontspannen sfeer en de seks is dan navenant. Het is nooit nerveus, ongemakkelijk of afstandelijk.

Misschien omdat ik een goed oog heb voor dames waarmee het zal klikken bij een voorstelrondje. Misschien omdat ikzelf een empatisch innemende persoon ben waar de dame zich snel bij op haar gemak voelt. Misschien omdat ze door de dames die mij al wel kennen vooraf iets ingefluisterd krijgt in het huis. Misschien omdat ik een gunfactor heb. Misschien omdat de dame simpelweg goed is in haar vak.

Misschien van alles een beetje of helemaal niks, maar in mijn vaste privehuis is het met elke nieuwe dame meteen bij de eerste date al een feestje en voelt het alsof we elkaar al jaren kennen.

Ik heb geen idee hoe ik het doe of wat ik er voor doe, maar er is vrijwel altijd direct een leuk, gezellige, ontspannen sfeer en de seks is dan navenant. Het is nooit nerveus, ongemakkelijk of afstandelijk.
Mooi toch!
En... laat die anderen maar klagen over 'die slechte vrouwen'!

Misschien ben je een geile bink maar weetje het zelf nog niet, dat zal het wel zijn denk ik.😁

Prijs jezelf gelukkig, want dit is zeker niet standaard zo. Er is normaal altijd wel een dame, bij wie je merkt dat het niet helemaal 'smooth' verloopt en dat is gewoon balen.

Prijs jezelf gelukkig, want dit is zeker niet standaard zo. Er is normaal altijd wel een dame, bij wie je merkt dat het niet helemaal 'smooth' verloopt en dat is gewoon balen.
Daarom ook "vrijwel altijd" en niet "altijd". Ik zit in al die jaren dik over de honderd verschillende dames en de mislukkingen zijn nog altijd op één hand te tellen.

Goed is toch iets minder dan super of uitstekend. Goed heb ik er ook genoeg. Maar enkele steken er echt bovenuit. Vaak ook nog onverwacht.
Dat heeft met de klik te maken en of je haar smaak bent als klant en daar kan geen hoeveelheid geld iets aan veranderen je hebt het of je hebt het niet.
Niemand om (ter plekke) te klagen...
Maar dan krijgen ze hier wél een 1-ster recensie!
Maakt ze geen reet uit de meeste wandelaars kennen dit forum toch niet.

Laatst bewerkt:
Soms is het zakelijk vooral met die Oostblok dames dat zijn ijskoude koelkasten die sla ik zo en zo over,,, met de Latinas more fun en passie is mijn ervaring heb straks ook een afspraak met een Colombiaanse
Dat is een persoonlijke mening : als je met een oostblok dame een wederzijdse klik hebt na enkele bezoeken en het jouw vaste dame wordt dan komt dat de sex ook ten goede want oostblok dames zijn niet de gemakkelijkste vrouwen in de wereld om een klik mee te krijgen maar eenmaal een klik is dat met wederzijds respect en kan er veel , ook buiten haar werk

Als het niet direct spetterende sex is (of in ieder geval flink in die richting), waarom zou je dan terug gaan?
Ik ga niet investeren om misschien een klik op te bouwen. Eerder andersom; ik blijf een dame ontmoeten tot de klik is uitgewerkt en de sex niet meer spetterend is.

Eerder andersom; ik blijf een dame ontmoeten tot de klik is uitgewerkt en de sex niet meer spetterend is.
Dit is wel een beetje het dillema waar ik nu met enkele dames mee zit. Kom (pun intended) al jaren bij ze, de klik is eigenlijk ook nog steeds zeer goed, ik mag ze enorm, maar het wordt voor mijn gevoel allemaal een beetje gewoontjes. Ligt niet aan de dame, maar tis niet meer zo spannend als het ooit was. Toch zie ik ze nog altijd graag.

Goed is toch iets minder dan super of uitstekend.
Mijn invulling bij de term goed in deze is: prima voor een keer, maar ik hoef er niet per se naar terug. Ik heb dat zelden, dus zou ze kwalificeren als uitstekend. Wellicht is jou definitie anders?

Als het niet direct spetterende sex is (of in ieder geval flink in die richting), waarom zou je dan terug gaan?
Ik ga niet investeren om misschien een klik op te bouwen. Eerder andersom; ik blijf een dame ontmoeten tot de klik is uitgewerkt en de sex niet meer spetterend is.
Oost europese dames zijn gevoelsmensen en respect is belangrijk bij hun dus heb respect voor ze en je wordt rijkelijk beloont. En wat Danny3 bedoeld is dat het vertrouwen groeit naarmate je elkaar beter leert kennen en vaker hebt ontmoet wat de toekomstige dates natuurlijk goed doet.

Laatst bewerkt:
Oost europese dames zijn gevoelsmensen en respect is belangrijk bij hun dus heb respect voor ze en je wordt rijkelijk beloont. En wat Danny3 bedoeld is dat het vertrouwen groeit naarmate je elkaar beter leert kennen en vaker hebt ontmoet wat de toekomstige dates natuurlijk goed doet.
:ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:
Tuurlijk hoor, "gevoelsmensen" en dit van meneer "ze zijn alleen maar op je geld uit". Ga iemand anders trollen.

Laatst bewerkt:
Aan je reactie kan ik zien waarom oost europese dames je niet moeten respect en gevoelens zijn bij jou ver te zoeken.
Wie zegt dat oosteuropese dames mij niet moeten? Je moest eens weten. :ROFLMAO:
Zoals jij de post van iemand anders niet aan mij hoeft uit te leggen, hoef ik jou niet uit te leggen dat je volstrekt ongeloofwaardig bent met je opmerkingen.
Dus wat ik al zei: ga iemand anders trollen.
:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:

Dit is wel een beetje het dillema waar ik nu met enkele dames mee zit. Kom (pun intended) al jaren bij ze, de klik is eigenlijk ook nog steeds zeer goed, ik mag ze enorm, maar het wordt voor mijn gevoel allemaal een beetje gewoontjes. Ligt niet aan de dame, maar tis niet meer zo spannend als het ooit was. Toch zie ik ze nog altijd graag.

Mijn invulling bij de term goed in deze is: prima voor een keer, maar ik hoef er niet per se naar terug. Ik heb dat zelden, dus zou ze kwalificeren als uitstekend. Wellicht is jou definitie anders?
Omdat er geen liefde bij is , wordt het gewoontjes. Maar bezoek ze niet te vaak en wissel regelmatig af

Wie zegt dat oosteuropese dames mij niet moeten? Je moest eens weten. :ROFLMAO:
Zoals jij de post van iemand anders niet aan mij hoeft uit te leggen, hoef ik jou niet uit te leggen dat je volstrekt ongeloofwaardig bent met je opmerkingen.
Dus wat ik al zei: ga iemand anders trollen.
:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
Jaja zou ik ook zeggen je bent een zuurpruim en europese dames voelen dat gelijk aan ze moeten je niet, en ga nu maar gauw slapen oud mannetje morgen weer een nieuwe dag sweet dreams.🤣🤣

Jaja zou ik ook zeggen je bent een zuurpruim en europese dames voelen dat gelijk aan, ze moeten je niet en ga nu maar slapen oud mannetje morgen weer een nieuwe dag sweet dreams.🤣🤣
Jouw reputatie is ook echt die van een respectvolle wandelaar. Ga lekker respectvol afdingen bij die oosteuropese vrouwtjes van je, wordt het vast extra spetterend van. Deze zuurpruim vermaakt zich in ieder geval kostelijk.
🤣🤣🤣

Terug
Bovenaan Onderaan