DVP's zijn net vrouwen: onbegrijpelijke wezens

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dat geldt toch voor allerlei dates, afspraken, ook als is het niet met een sekswerker ?

Een tinder date/klassieke one-night-stand kan ook een verschil hebben wanneer eentje het ziet als begin van veel meer - of later dat idee krijgt - en de ander als "gewoon een leuke date".

Dat "ik ben nu niet toe aan een relatie" verhaal slaat soms om. En soms niet.

Of simpelweg daten met de intentie van een relatie, waarbij de ene het enorm ziet zitten, en de andere "nee, uiteindelijk voel ik het toch niet met jou" .

Ook al geef je oprecht je (oorspronkelijke) intentie aan , het slaat soms om - en verliefde mensen hebben de bekende neiging om twijfels en negatieve signalen te negeren, en veel communicatie alleen positief te interpreteren als "de ander ziet mij zitten".
Dat is idd overal het zelfde. Dat de dame een dvp is is bijzaak. Op het einde van de dag is het ook gewoon een vrouw.

Ik had onlangs een gesprek met een vrouw over fwb etc. Ze was van mening dat fwb niet goed was. Omdat ze een minder fijne ervaring gehad heeft. Ze had dingen gedaan met een gasten zij zag dat als niets serieus puur fun. Maar hij zach dat wel als meer.

Ik vroeg haar heb je dat met hem afgesproken dat het puur fun was? Ja nee ik ging er van uit dat hij dat door had.

En dat is vooral het probleem die ik wil aan kaarten. Veel mensen gaan er van uit dat de andere door heeft aan de hand van bepaalde zaken, bv hints wat de ander bedoeld. Hints is een mooi voor beeld van iets dat heel makkelijk verkeerd of niet begrepen worden.

Daarom is duidelijk afspreken belangrijk. Als ik met een vrouw dvp of niet af zou spreken ga ik altijd de eerste keer duidelijk vragen bv Marie zou je het zien zitten om met mij eens iets gaan drinken als vrienden? En als de intentie een relatie ( geworden ) is. Dan ga ik ook laten weten en bv vragen: Marie ik vind jou een leuke vrouw. Zou jij met mij willen ( overgaan tot) daten?

Zo weet ze 100% duidelijk wat mijn intentie is. Dan kan ze mij ook duidelijk laten weten ja of nee . Want je kan er niet van uit gaan dat je hinten en signialen correct begrepen worden.

Onlangs een oude vrouwelijke kennis over de vloer gehad die onderdak zocht voor een weekje. Vooraf had ze mij in de waan gelaten of hints gegeven dat we misschien van bil kunnen gaan maar puntje bij paaltje ontweek ze elke toenadering. De week met haar duurde uiteindelijk tergend lang en ik was dolblij toen ze (met tegenzin) eindelijk weer was vertrokken. Vooraf duidelijk en eerlijk met elkaar communiceren, ook al kan het gelijk de sfeer verpesten, is het allerbelangrijkste om valse verwachtingen/teleurstellingen te voorkomen.

Het kan werken, maar dan moet je het naar mijn mening het wel duidelijk naar elkaar communiceren. En niet er gewoon van uit gaan dat de ander het door heeft dat jij het als meer ziet bv.
Het kan inderdaad. Het gebeurt ook. Vaak eindigt het in verdriet helaas. Jaloezie speelt vaak een zeer belangrijke rol erin. Natuurlijk kan het goed gaan.

Zoals je in een volgend bericht al zei is communicatie over je intenties belangrijk. Hints worden vaak zat verkeerd opgevat met nog meer drama als problemen.

tja, nog even een trap nageven, ik kan niet anders zeggen.
Haha hij verpakt het heel slim waardoor het een enkeling opvalt, het is idd een trap nageven ;)
Dat is idd overal het zelfde. Dat de dame een dvp is is bijzaak. Op het einde van de dag is het ook gewoon een vrouw.

Ik had onlangs een gesprek met een vrouw over fwb etc. Ze was van mening dat fwb niet goed was. Omdat ze een minder fijne ervaring gehad heeft. Ze had dingen gedaan met een gasten zij zag dat als niets serieus puur fun. Maar hij zach dat wel als meer.

Ik vroeg haar heb je dat met hem afgesproken dat het puur fun was? Ja nee ik ging er van uit dat hij dat door had.

En dat is vooral het probleem die ik wil aan kaarten. Veel mensen gaan er van uit dat de andere door heeft aan de hand van bepaalde zaken, bv hints wat de ander bedoeld. Hints is een mooi voor beeld van iets dat heel makkelijk verkeerd of niet begrepen worden.

Daarom is duidelijk afspreken belangrijk. Als ik met een vrouw dvp of niet af zou spreken ga ik altijd de eerste keer duidelijk vragen bv Marie zou je het zien zitten om met mij eens iets gaan drinken als vrienden? En als de intentie een relatie ( geworden ) is. Dan ga ik ook laten weten en bv vragen: Marie ik vind jou een leuke vrouw. Zou jij met mij willen ( overgaan tot) daten?

Zo weet ze 100% duidelijk wat mijn intentie is. Dan kan ze mij ook duidelijk laten weten ja of nee . Want je kan er niet van uit gaan dat je hinten en signialen correct begrepen worden.
Je hebt 100% gelijk maar in mijn ervaring heb je hiervoor wel wat zelfvertrouwen nodig en als je er goed uitziet helpt dat. Ik weet van mezelf dat veel vrouwen mij aantrekkelijk vinden waardoor ik altijd zeer direct ben want ik weet dat het toch niet uitmaakt. Ik zie bij veel mannen iets anders, namelijk de angst dat als ze eerlijk zijn ze niet krijgen wat ze willen (seks) en hierdoor worden vrouwen onnodig gekwetst. Afgelopen week bedankte een meid via Tindr mij omdat ik eerlijk aangaf dat ik haar alleen wilde neuken want zij zoekt een relatie. Desondanks is ze gisteravond langsgekomen en heb ik haar klaar gelikt.

Waarom zo cynisch?
Onze Duitse karikatuur "Angie" neemt het stokje over van Sjakie waar je zelf was gestopt met je eigen ego te strelen.
Ik vind het vrij treurig dat je een forum (wat voor forum dan ook, maar zeker een als deze) gebruikt om mensen te imponeren die je niet eens kent én waar je zelfs spreekt onder een schuilnaam. Wat wil je ermee bereiken 😂
Heb je een virtueel godcomplex?

Ik vind het vrij treurig dat je een forum (wat voor forum dan ook, maar zeker een als deze) gebruikt om mensen te imponeren die je niet eens kent én waar je zelfs spreekt onder een schuilnaam. Wat wil je ermee bereiken 😂
Dat is dit forum eigen. De reviews die ik lees, lijken vaak op het relaas van een 16-jarige die trots tot in details aan zijn vriendjes vertelt hoe hij het mooiste meisje van de klas heeft geneukt.

Dat is dit forum eigen. De reviews die ik lees, lijken vaak op het relaas van een 16-jarige die trots tot in details aan zijn vriendjes vertelt hoe hij het mooiste meisje van de klas heeft geneukt.
Klopt helemaal. En eigenlijk moedigen we het aan. Negatieve aandacht is ook aandacht.
Vermakelijk ergens, maar echt heel kansloos.

Het kan inderdaad. Het gebeurt ook. Vaak eindigt het in verdriet helaas. Jaloezie speelt vaak een zeer belangrijke rol erin. Natuurlijk kan het goed gaan.

Zoals je in een volgend bericht al zei is communicatie over je intenties belangrijk. Hints worden vaak zat verkeerd opgevat met nog meer drama als problemen.
het is ook erg persoonlijk. Iedereen hier heeft al ooit zo iets mee gemaakt.

De beste manier blijft het gewoon zeggen. Eens de persoon het weet gaat hij/ zij de hints etc ook beter begrijpen.

Onze Duitse karikatuur "Angie" neemt het stokje over van Sjakie waar je zelf was gestopt met je eigen ego te strelen.
Wat een zuurheid toch weer. Wat heb ik jóu aangedaan.
Ik vertel wat over mijn leven in relatie tot betaalde sex. Ok, die actie explodeert nu recht in mijn gezicht. Geen probleem, zet ik recht. Geen reden om zo zuur te doen.

Heb je een virtueel godcomplex?
Ik vind het juist vrij treurig om op datzelfde forum iemand de maat te nemen, die je niet eens kent en je de details van de situatie op geen einden na kent.
Wat wil je ermee bereiken 😂
Heb je een virtueel messiascomplex? :p

Make love, not war, Mila. Het wordt lente. Geniet ervan!
💋

Haha hij verpakt het heel slim waardoor het een enkeling opvalt, het is idd een trap nageven ;)

Je hebt 100% gelijk maar in mijn ervaring heb je hiervoor wel wat zelfvertrouwen nodig en als je er goed uitziet helpt dat. Ik weet van mezelf dat veel vrouwen mij aantrekkelijk vinden waardoor ik altijd zeer direct ben want ik weet dat het toch niet uitmaakt. Ik zie bij veel mannen iets anders, namelijk de angst dat als ze eerlijk zijn ze niet krijgen wat ze willen (seks) en hierdoor worden vrouwen onnodig gekwetst. Afgelopen week bedankte een meid via Tindr mij omdat ik eerlijk aangaf dat ik haar alleen wilde neuken want zij zoekt een relatie. Desondanks is ze gisteravond langsgekomen en heb ik haar klaar gelikt.
ik zie het ook zo als je als man of vrouw met die persoon een relatie bent moet je ook met elkaar kunnen praten zonder dat je bang hoeft te zijn. wat de ander zal antwoorden. Dat is de basis vind ik van en goede relatie als ook vriendschap.

zoals je zegt speelt onzekerheid een grote rol. Je kan maar eens je kans wagen een nee heb je al een ja kan je krijgen. De grootste angst van vele is dat ze weg gelachen gaan worden. Als dat gebeurd weet je ook meteen dat die persoon geen persoon is om mee een ( fwb) relatie te starten.

IK haat het als mensen rond de pot draaien. Ik heb liever dat mensen direct zijn. Zoals in jou voorbeeld zou ik ook gewoon duidelijk maken dat ik enkel uit ben op sex. Krijg ik daar negatieve reactie op en een hoop verwijten naar mijn kop geslingerd het zij zo. Ik ben te minste eerlijk tegen haar. En geen asshole die haar de illusie voor schotelt dat er meer is om haar in het bed te krijgen. Dan ben ik 100% een asshole.

ik zie het ook zo als je als man of vrouw met die persoon een relatie bent moet je ook met elkaar kunnen praten zonder dat je bang hoeft te zijn. wat de ander zal antwoorden. Dat is de basis vind ik van en goede relatie als ook vriendschap.

zoals je zegt speelt onzekerheid een grote rol. Je kan maar eens je kans wagen een nee heb je al een ja kan je krijgen. De grootste angst van vele is dat ze weg gelachen gaan worden. Als dat gebeurd weet je ook meteen dat die persoon geen persoon is om mee een ( fwb) relatie te starten.

IK haat het als mensen rond de pot draaien. Ik heb liever dat mensen direct zijn. Zoals in jou voorbeeld zou ik ook gewoon duidelijk maken dat ik enkel uit ben op sex. Krijg ik daar negatieve reactie op en een hoop verwijten naar mijn kop geslingerd het zij zo. Ik ben te minste eerlijk tegen haar. En geen asshole die haar de illusie voor schotelt dat er meer is om haar in het bed te krijgen. Dan ben ik 100% een asshole.
Juist juist juist! En in een periode waarbij je minder neukt, zijn er genoeg mooie dvps waar je een leuke tijd mee kunt hebben in een uur.

Wat mij wel vaak opvalt aan wandelaren en alvast excuses aan diegene die hierdoor beledigd zijn: vele zijn dik en zien er niet uit. Je moet als man ervoor zorgen dat je 1) geen buikje hebt en het liefst een vetpercentage tussen de 10-15% hebt 2) verzorgd kapsel, als je kaal bent scheer je kop dan kaal, dat ziet er beter uit dan allemaal kale plekken tussen je haar 3) mooie getailleerde kleding.

Vanwege mijn borderline persoonlijkheidsstoornis heb ik alle drie doordat ik nooit een relatie zal hebben en het liefst elke week een andere meid neuk, ja dan moet je er wel goed uitzien maar dit is iets wat bij veel mannen serieus ontbreekt.

Als man moet het je nr 1 prioriteit zijn dat je lichaam er tip top uitziet en vooral heel fit. Hier geilen vrouwen ontzettend op en is wat mij betreft de belangrijkste factor als je geile seks wil met hoeren of niet-hoeren.

Ik ben hier echt te cynisch voor. Kan een moderator zien of Angie en Sjakie toevallig hetzelfde ip adres hebben? 😂

Heb je dat laten checken? Als je vermoedens hebt kan je de admin taggen of een bericht rapporteren en dat kan er naar gekeken worden.

En wat je zegt is gewoon mogelijk hè, je ziet wel vaker forums waar 1 persoon met meerdere accounts hele gesprekken met zichzelf voert.

Maar euh, wat ik hier lees kan ook gewoon echt zijn. Sjakie maakt iets heel aparts mee in zijn wandel-hobby, en dan is dit forum uiteraard DE plek om dat te delen, dat snap ik ook wel.

En dan blijkt die dame nou net eentje die hier meeleest, net als jijzelf, sja, kan gebeuren.

Op zich ben ik nog wel tevreden over hoe de hoofdrolspelers zelf er mee om gaan. Gevalletje onbeantwoorde liefde, ik vind het interessant om te volgen hoor, maar we moeten het ook niet groter maken dan het is.

Juist juist juist! En in een periode waarbij je minder neukt, zijn er genoeg mooie dvps waar je een leuke tijd mee kunt hebben in een uur.

Wat mij wel vaak opvalt aan wandelaren en alvast excuses aan diegene die hierdoor beledigd zijn: vele zijn dik en zien er niet uit. Je moet als man ervoor zorgen dat je 1) geen buikje hebt en het liefst een vetpercentage tussen de 10-15% hebt 2) verzorgd kapsel, als je kaal bent scheer je kop dan kaal, dat ziet er beter uit dan allemaal kale plekken tussen je haar 3) mooie getailleerde kleding.

Vanwege mijn borderline persoonlijkheidsstoornis heb ik alle drie doordat ik nooit een relatie zal hebben en het liefst elke week een andere meid neuk, ja dan moet je er wel goed uitzien maar dit is iets wat bij veel mannen serieus ontbreekt.

Als man moet het je nr 1 prioriteit zijn dat je lichaam er tip top uitziet en vooral heel fit. Hier geilen vrouwen ontzettend op en is wat mij betreft de belangrijkste factor als je geile seks wil met hoeren of niet-hoeren.
Je moet altijd je zelf blijven. Ik heb al zo vaak "tips" gehad over hoe je vrouwen moet versieren. Gaande van loop meer rond in bloot bovenlijf en hang de macho uit. Daar houden vrouwen van. Tot hoe ik mij moet kleden " want de kleren maken de man" etc

Maar dat is ik niet ik ben geen macho en ik vind ook niet dat de kleding de man maakt. Ze moeten mij nemen hoe ik ben.

Maar euh, wat ik hier lees kan ook gewoon echt zijn. Sjakie maakt iets heel aparts mee in zijn wandel-hobby, en dan is dit forum uiteraard DE plek om dat te delen, dat snap ik ook wel.
Zn berichten bestaan uit niets anders dan complimenten aan zichzelf. Sjakie wilde geen advies.

En dan blijkt die dame nou net eentje die hier meeleest, net als jijzelf, sja, kan gebeuren.
Niet echt, deze dame is toevallig net lid geworden, plaatst 2 berichten in slecht verduitst nederlands en dan ineens in vloeiend nl. bij de eerste uitgesproken vermoedens van nepperij wordt de liefdesverklaring met de ene na de andere wanhopige veer in de reet van Sjakie door Angie verwijderd. Ook al zo toevallig. Het interesseert me normaal gesproken weinig wat mensen op dit forum beweren en of het wel of niet echt is allemaal. Ik ben zelf meer dan eens beschuldigd als faker toen ik net lid was hier.
Maar als dvp krijg je wel voelsprieten voor bullshit en deze hoop stront is van ver te ruiken. Het verbaast me dat je nog denkt dat het plausibel is.

als een stamgast er in geslaagd is Angie te bezoeken of ontvangen en kan verifiëren dat ze geen verzinsel van Sjakie is neem ik m'n woorden terug. 👍

Laatst bewerkt:
is er trouwens al iemand (anders dan Sjakie, een wandelaar die langer dan een week lid is) er in geslaagd Angie te bezoeken of ontvangen die kan verifiëren dat ze geen verzinsel van Sjakie is?
Dan neem ik m'n woorden terug.
Ik kon uit het bericht van Sjakie opmaken dat dit hele gebeuren zich in Utrecht heeft afgespeeld. In Utrecht kan ik hier bij de reviews geen Angie vinden. Op de websites van de twee Utrechtse privéhuizen evenmin. Maar misschien werkt ze onder een andere naam.
Op Kinky komen alle Angies uit exotische landen, niet uit Duitsland.

Dat er forumleden serieus ingaan op dit fictieve verhaal. Toevalligheden bestaan niet joh. Dit verhaal komt gewoon uit een hele grote duim. Dat zien alle niet naïeve leden toch. "Angie" net lid en reageert alleen in dit topic, uhuh.

Het is wel vermakelijk om te lezen als je op het toilet zit, dat dan weer wel.

Je moet altijd je zelf blijven. Ik heb al zo vaak "tips" gehad over hoe je vrouwen moet versieren. Gaande van loop meer rond in bloot bovenlijf en hang de macho uit. Daar houden vrouwen van. Tot hoe ik mij moet kleden " want de kleren maken de man" etc

Maar dat is ik niet ik ben geen macho en ik vind ook niet dat de kleding de man maakt. Ze moeten mij nemen hoe ik ben.
Tuurlijk🤣🤣, maar wat vrouwen zeggen en waar vrouwen op reageren zijn twee verschillende dingen.

Ik had deze reactie wel verwacht.

Geen probleem Roxas, ik zal je huidige/ toekomstige vriendin/ vrouw wel neuken als ze je wil bedriegen, met alle liefde ☺️. Je wil niet weten met hoeveel vrouwen ik seks heb gehad die in een relatie zaten en bij een enkeling zag ik ook foto's van hun vriend/ man, en ik zag bij die mannen zelfde onverzorgde dikke uiterlijk als wat ik zie bij mannen bij prive-huizen/ raambuurten: totaal niet man-waardig als je het mij vraagt.

Als man moet je er spartaan uitzien en niet naar de vrouwen luisteren die zeggen dat ze een dad-bod willen, maar goed val me maar aan met je boze woorden. Waarschijnlijk krijg ik een lading bagger over me heen 🤣: je mag niemand bodyy shamen maar ondertussen weet iedereen de keiharde waarheid. Het leven is geen televisie-programma.

Wat ik hierboven aangaf geldt enkel voor de mannen. De vrouwen zijn allemaal mooi en een 10/10 ook al heb je een BMI VAN 55. Ik vind ze allemaal prachtig.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan