DVP's zijn net vrouwen: onbegrijpelijke wezens ;-)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
maar het is een beetje naief om te denken dat een dvp voor de gezelligheid of voor de lol prive met een heer die twee keer zo oud is als haar wilt afspreken zonder vergoeding.
Samen -na de daad- nog iets drinken... of nog een etentje?
Zeker! Al meerdere keren gebeurt! En ik trakteer natuurlijk!

Een hele nacht 'rollebollen' daarentegen... Tsja...

maar niet als de heer twee keer zo oud is al de dame.
Komt allemaal een beetje naief over. als of een dame die zijn dochter had kunnen zijn, voor de gezelligheid bij hem blijft.
Misschien heb ik eroverheen gelezen.. maar welke nationaliteit heeft dat vrouwtje?
Een buiten de EU, gokje ;P
maar het is een beetje naief om te denken dat een dvp voor de gezelligheid of voor de lol prive met een heer die twee keer zo oud is als haar wilt afspreken zonder vergoeding.

hohoho... beste mensen! Wat denken jullie wel niet van mij
Ik date NOOIT vrouwen met een leeftijdsverschil van meer dan 15 jaar. Een groter leeftijdsverschil voel ik me niet senang bij. Ik ben 51, zij is 41.
Ik date NOOIT vrouwen die niet vloeiend zijn in Nederlands, Duits, Engels of Italiaans. Dat vind ik geen zak aan.
Ik date zo goed als nooit vrouwen van buiten de EU om bovengenoemde reden.

'De vrouw in kwestie is in ieder geval half Nederlands en half ander EU-land. En we spreken gewoon Nederlands met elkaar.

Er is niet zo veel mis met het verhaal van Sjakie. Ik heb soortgelijke situaties ook regelmatig meegemaakt. Als je DVPs met respect en vriendschap behandelt, dan heb je soms dit soort hele menselijke situaties (goh). Het makkelijkste is uiteraard de grens aangeven, maar veruit de meeste mensen snappen ook wel dat het puur voor de lol is waar je beiden van geniet.

Samen wat eten na de dienst, samen een filmpje pakken waar je het over hebt gehad, samen de nacht doorbrengen na wat drankjes. Waarom doen zoveel mensen alsof sekswerkers contractueel ingehuurde robots zijn? Zo professioneel hoeft het heus niet altijd te zijn hoor.
En dit is precies wat het is.
Ik behandel een DVP als een prinses die ik zojuist heb ontmoet. Geen verschil met andere vrouwen wat mij betreft. En het zijn net mensen, dus niet ongevoelig.

Ik ben absoluut geen Brad of George, maar door je gewoon respectvol en charmant te gedragen steek je blijkbaar al boven het gemiddelde uit. En ja, ik heb dit soort ontmoetingen vaker. Kan er ook niets aan doen.

... misschien lees ik er over heen, maar @SjakievdHoek zegt toch niks over leeftijden? Misschien zijn ze even oud?
thnx

Nou bestaan er geen (legale) DVPs die twee keer zo jong zijn als ik, maar toch gebeurt dit me regelmatig met dames die toch al gauw 10+ jaar jonger zijn.

Ik heb het idee dat je een beetje een cynische blik hebt op DVPs. Soms heb je gewoon een goede klik en/of chemie in/buiten bed. Dan gebeurt het wel eens dat een vrouw meer tijd met je wil doorbrengen zonder dat daar verwachtingen achter zitten. Zeker in deze tijd is het maken van vrienden en sociale contact niet altijd even makkelijk, dus zo gek is het toch niet dat mensen die zojuist extreem intiem met elkaar zijn geweest met elkaar optrekken daarna?

Helaas niet, Mila

Dat is precies wat ik bedoel! Het ontstond gewoon, wanneer had ik daar dan ik godsnaam over moeten beginnen? Voor hetzelfde geld heeft ze zodra je erover begint zoiets van "gast, doe niet zo moeilijk"

En voor wat betreft gratis of spullen kopen.. lekker belangrijk. Als ik een vrouw mee uit neem betaal ik sowieso liever. Het was gewoon leuk, daar gaat het om.

Zeker weten!
En dat maakt het ook zo jammer.
Ik zal volgende week ofzo wel weer even contact zoeken...🤔
Ik zit hier met popcorn op de bank van te genieten, wat een verhaal 😀 houd ons zeker op de hoogte van je eventuele rendez-vous met de dame in kwestie 😉

dus zo gek is het toch niet dat mensen die zojuist extreem intiem met elkaar zijn geweest met elkaar optrekken daarna?
Jazeker, die vrouwen gaan als het mooi weer is met de klanten een terrasje pakken en bij thuiskomt volgt gratis sex.
Als het regent gaan ze met de klant een film kijken en bij terugkomst ook weer een gratis wip natuurlijk
Want ze waren toch al zo intiem eerder op de dag .

Jazeker, die vrouwen gaan als het mooi weer is met de klanten een terrasje pakken en bij thuiskomt volgt gratis sex.
Als het regent gaan ze met de klant een film kijken en bij terugkomst ook weer een gratis wip natuurlijk
Want ze waren toch al zo intiem eerder op de dag .
ik heb zelfs ooit eens gelezen, dat tijdens de economische crisis, de dvp in Roemenie de afwas, de was, of zelfs het hele huis schoonmaakte om toch maar wat klanten binnen te kunnen halen.

Sjakie, ik kan me er eerlijk gezegd wel iets bij voorstellen nu ik denk aan iets van mijn verleden.

Ik kreeg een keer een bericht van een DVP dat haar vriendin me weer eens wilde zien. Had meerdere keren een trio met hun gedaan in het verleden, alleen ging het dit keer alleen om haar vriendin buiten het werk om. Dus ja, ik ging langs en een leuke tijd gehad met haar. De dames hadden later ook nog lekker gekookt wanneer de DVP ons weer alleen liet.

Ik dacht er voor de rest niets van in die tijd. Ik was toen nog jong, naïef en kwam uit een zeer slechte relatie, maar heb tot op het heden nog steeds de gedachte dat ze meer van me wilde.

Natuurlijk, ben ik een goed voorbeeld van.
Zolang ben ik hier nog niet. Ben geïnteresseerd om dit verhaal te horen.

Een hele nacht 'rollebollen' daarentegen... Tsja...
Die heb ik een verleden wel eens meegemaakt. Maarja dat was dan met iemand die letterlijk de hele dag aan sex lag te denken 🤣

Er is niet zo veel mis met het verhaal van Sjakie. Ik heb soortgelijke situaties ook regelmatig meegemaakt. Als je DVPs met respect en vriendschap behandelt, dan heb je soms dit soort hele menselijke situaties (goh). Het makkelijkste is uiteraard de grens aangeven, maar veruit de meeste mensen snappen ook wel dat het puur voor de lol is waar je beiden van geniet.
Met respect behandelen is het belangrijkste van alles. Het is iets wat vanzelfsprekends zou moeten zijn, maar de realiteit is helaas anders 😞

Terug
Bovenaan Onderaan