Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerenmaar ze had voordat je met haar uitging nog duidelijk gemaakt dat ze je leuk vond, en geen geld van je wilde hebben?Een volledige nacht? Had me stukken van mensen gekost, vrees ik ...
Ik kan er nu om lachen maar toen niet. De vraag om geld kwam totaal onverwacht. Misschien ook deels mijn fout, ik was in het heetste van de strijd vergeten dat ze een DVP was. Dat het een vooropgesteld plan was van haar? Daar ben ik nu achteraf vrij zeker van.
de meeste dames, vragen daar een flinke vergoeding voor.@Rony80
Dan mag ik hopen dat slapen bij de gratis leuke dingen hoort anders was het een flinke rekening geworden
Dat is jammer, voor je, je lijkt me overigens ondanks dat we onze verschillen hebben, best een toffe peer in de omgang. Staat je arrogantie en je autisme dan de omgang met mensen in de weg? We hebben toch allemaal onze "gebreken" en gebruiksaanwijzing.
Persoonlijk denk ik dat je jezelf onnodig naar beneden haalt.
Ik waardeer je openhartigheid, ik kan je nu beter plaatsen, en je motivatie begrijpen, waarom je dingen doet, zoals je ze doet.Ik laat maar heel weinig mensen toe irl.
Het moet echt voor mijn gevoel perfect zitten. Zelfs voor een vluchtig seksueel contact. Vandaar dat ik niet meer rondwandel. Ik vond maar bij ruimgeschat 10 procent van alle dvps die Ik ooit heb bezocht een redelijk ok gevoel terug.
Bedankt dat je me inschat als een toffe peer. Maar ik zie mezelf meer als dr jeckyll and mr Hyde. Vanaf men 3jaar altijd op internaat gezeten omdat men ouders me een last vonden. Dan in het middelbaar heel hard gepest etc
Ja dergelijke dingen helpen niet. Dat draag ik nog dagelijks mee in mijn omgang met mensen. Vandaar "smalle cirkel"
Ik gebruik Dr Jeckyl en Mr Hyde omdat Ik ook 2 persoonlijkheden heb. Maar ben volledig ongevaarlijk
Heel sterk dat je dat van je zelf kan zien, en dat je een manier hebt gevonden om er mee om te gaan. Wij allen worden voor een groot deel gevormd door onze ervaringen in het leven, en niet alleen door onze genen.Ik laat maar heel weinig mensen toe irl.
Het moet echt voor mijn gevoel perfect zitten. Zelfs voor een vluchtig seksueel contact. Vandaar dat ik niet meer rondwandel. Ik vond maar bij ruimgeschat 10 procent van alle dvps die Ik ooit heb bezocht een redelijk ok gevoel terug.
Bedankt dat je me inschat als een toffe peer. Maar ik zie mezelf meer als dr jeckyll and mr Hyde. Vanaf men 3jaar altijd op internaat gezeten omdat men ouders me een last vonden. Dan in het middelbaar heel hard gepest etc
Ja dergelijke dingen helpen niet. Dat draag ik nog dagelijks mee in mijn omgang met mensen. Vandaar "smalle cirkel"
Ik gebruik Dr Jeckyl en Mr Hyde omdat Ik ook 2 persoonlijkheden heb. Maar ben volledig ongevaarlijk
Ja. Iemand is klant als hij haar vaak bezoekt. En hij is nog steeds klant als hij haar (betaald) bezoekt en daarnaast wat gratis extraatjes krijgt.Enkel als je een volle spaarkaart kan voorleggen ....
Grapje, je spreekt over "klant", dan hebben we het dus niet over een privé-relatie maar over een professionele relatie tussen klant en DVP.
Een manipulatief kreng, zeg ik het zo goed?Een volledige nacht? Had me stukken van mensen gekost, vrees ik ...
Ik kan er nu om lachen maar toen niet. De vraag om geld kwam totaal onverwacht. Ik was zo in shock - niet omwille van het geld maar omwille van de "ontnuchtering" - dat ik haar alle cash heb gegeven die in mijn portfeuille zat (maar blijkbaar onvoldoende was).
Misschien was het ook deels mijn fout, ik was in het heetst van de strijd vergeten dat ze een DVP was. Dat het een vooropgesteld plan was van haar? Daar ben ik nu achteraf vrij zeker van.
volgens mij is er ook weinig aanbod in jouw regio, niet zoals in RotterdamIk laat maar heel weinig mensen toe irl.
Wel jammer, dat het hier op stuk gelopen is. Ik begrijp dat ook niet zo, wat die dames die vaak in armoede zijn geboren met Gucci of LV moeten. Ze blijven er toch arm uit zien ondanks die Gucci of LV tas.Helaas begon ze toch veel door te zeuren over geld en heb ik het uiteindelijk af gekapt omdat ze meer bezig was met Gucci en LV tasjes te kopen dan haar geld te investeren voor haar eigen toekomst.
@Ernie
Hoe was het om er aan te denken dat er dagelijks andere kerels intiem waren met je vriendin?
Ondanks je regels lijkt me dat toch wel bijzonder om te weten dat je vriendin regelmatig geneukt wordt door andere.
Wel jammer, dat het hier op stuk gelopen is. Ik begrijp dat ook niet zo, wat die dames die vaak in armoede zijn geboren met Gucci of LV moeten. Ze blijven er toch arm uit zien ondanks die Gucci of LV tas.
Ik was vorige week bij de Gucci winkel in Roermond, daar stond een rij met mensen te wachten die mijn inziens in sociale huurwoningen wonen, en beter hun geld ergens anders aan uit kunnen geven, dan aan een Gucci tas oid
Wel jammer, dat het hier op stuk gelopen is. Ik begrijp dat ook niet zo, wat die dames die vaak in armoede zijn geboren met Gucci of LV moeten. Ze blijven er toch arm uit zien ondanks die Gucci of LV tas.
Ik was vorige week bij de Gucci winkel in Roermond, daar stond een rij met mensen te wachten die mijn inziens in sociale huurwoningen wonen, en beter hun geld ergens anders aan uit kunnen geven, dan aan een Gucci tas oid
Ik woon in Antwerpen en Gent is op 40minuutjes. Brussel op 30minuten. ik denk niet dat je beter kan zitten qua aanbod.volgens mij is er ook weinig aanbod in jouw regio, niet zoals in Rotterdam
Dat is inderdaad zo, ook al hebben ze een Gucci of Louis Vuitton tas, dan blijven er er goedkoop uit zien. Zijn vaak ook de dames met Botox en opgespoten lippen en vol met tatoos. Stijl is hun niet aan te leren, dat heb je of heb je niet, daar veranderd zo'n tas niks aan.Mijn ervaring is dat vele van die buitenlandse dames - ik heb wel wat ervaring met Roemeense dames - enorm veel belang hechten aan uiterlijk vertoon. Ook al zijn ze misschien in armoede geboren, met een Gucci of Louis Vuitton (al dan niet echt of namaak) denken ze "er rijk uit te zien".
Dat is vergelijkbaar inderdaadIk woon in Antwerpen en Gent is op 40minuutjes. Brussel op 30minuten. ik denk niet dat je beter kan zitten qua aanbod.
Mijn overgrootma zei het al: 'Ook al draagt een aap een gouden ring, het is en blijft een lelijk ding'.Dat is inderdaad zo, ook al hebben ze een Gucci of Louis Vuitton tas, dan blijven er er goedkoop uit zien. Zijn vaak ook de dames met Botox en opgespoten lippen en vol met tatoos. Stijl is hun niet aan te leren, dat heb je of heb je niet, daar veranderd zo'n tas niks aan.
"It takes a lot of money to look this cheap" (of woorden van gelijke strekkking).Dat is inderdaad zo, ook al hebben ze een Gucci of Louis Vuitton tas, dan blijven er er goedkoop uit zien. Zijn vaak ook de dames met Botox en opgespoten lippen en vol met tatoos. Stijl is hun niet aan te leren, dat heb je of heb je niet, daar veranderd zo'n tas niks aan.
Hahaha, dat zijn nog steeds actuele woorden van je grootmoeder.Mijn overgrootma zei het al: 'Ook al draagt een aap een gouden ring, het is en blijft een lelijk ding'.
Maar veel heren kunnen er ook wat van, en dan hebben we het niet eens over de autootjes die niet passend zijn bij de inkomsten, waardoor de ega moet bij klussen bij de regio super (of nog erger).
Het is allemaal niet zo belangrijk hoor... maar goed. Het ene moment tik je dit:
totdat ik eens per ongeluk niet genoeg geld bij me had (wegens vergeten geld af te halen).
Wat toch impliceert dat je wist dsat je moest betalen maar was vergeten te pinnen..
En dan dit:
plots begonnen we te zoenen op de sofa (mijn sofa dan nog bij mij thuis), van het één kwam het ander ... en vervolgens volgde een rekening voor de seks. Dat vond ik al "not done"
Wat weer heel anders klinkt...Want hoe kun je vergeten geld af te halen voor iets dat ongepland en spontaan gebeurd...
Hoe dan ook. Misschien was zij niet okee. Ik ken haar niet. Maar samen iets leuks doen is iets anders dan samen seks hebben. Het kan ertoe leiden. Maar waar je bij een dvp normaal voor seks betaald en niet hoeft af te wachten of je het krijgt, werkt dat in het normale leven dus anders. Daar is seks hebben geen vanzelfsprekendheid, maar afhankelijk van de gevoelens van twee mensen op een bepaald moment. Geen dienst waar je voor betaald dus.
Ik denk dat je nooit een 'relatie' met die dame hebt gehad. Ja, een dvp/klant-relatie... Misschien vond ze het daarnaast gewoon leuk met jou andere dingen te doen. Misschien bedoelde ze met 'geld is niet belangrijk' dat ze daar werktijd (en dus verdiensten) voor liet schieten. Maar ik weet er verder geen bal van. Merk alleen dat het je kennelijk geraakt heeft, en dat is hoe dan ook klote voor je.
Hoi, Ik ben vrij nieuw in deze wereld, sinds afgelopen week wat DVP`s bezocht, Nu ben ik bij een leuke DVP geweest, ( Ik ga geen namen of andere herleidingen benoemen ) maar die neemt ineens prive contact op, Nu heb ik vanavond een paar uur prive video gebeld, en eigenlijk zo afspraakjes gemaakt om binnenkort te gaan zwemmen en evt uit eten.
ik had bij binnenkomst ook echt een klik met haar. Maar hebben jullie ervaring met hoe te handelen. even ter verduidelijking ik heb nu haar prive nummer echte naam en haar prive adres. dus dit is echt niet een geval van dat een DVP meer geld probeert af te troggelen.
Nee, ik lees prima. Je schrijft kennelijk onhandig, Wany nu stel je weer dat jullie een relatie hadden, zonder zelfs de aanhalingstekens. Samen iets leuks doen is geen relatie, betalen voor seks is geen relatie. Je had geen relatie. Althans, misschien vond jij dat, maar zij iig niet
Maar goed, laat maar....
Dit is inderdaad subjectief. Je hebt een relatie als je dat allebei zo vind en ook hebt uitgesproken. In mijn beleving hadden jullie inderdaad nog geen relatie. Maar jij kan dat anders gevoeld hebben. Zelfs vrienden met benefits is nog geen relatie. Voor mij ligt een relatie nog een heel stuk verder. Een paar post eerder had ik dat al geschreven. Maar ik begrijp dat jij dat anders ervaart.En wat de "relatie" betreft. Vanaf wanneer kan je van een relatie spreken? Dat is subjectief: ikzelf dacht dat we een relatie hadden (als je regelmatig uitgaat, kust, zegt dat je van elkaar houdt … dan is dat voor mij een relatie). Voor haar was dat blijkbaar niet zo. Voor jou ook niet.
Dat hangt ervan af. Als je o.a. voor een diner bij een 3-sterren restaurant betaald hebt en jullie aan het einde van de avond seks hebben, is de seks letterlijk gratis? Zelfs in een FWB relatie met een (nooit geweest)-DVP, zet ik er vraagtekens achter. Als ik een FWB of vriendschappelijke relatie zonder seks aanga, bied ik als vrouw aan om de rekening te splitten.Of wat als een gewoon avondje uit met een vriendin-DVP toch uitmondt in seks?