Ik heb het ook al meegemaakt.
Eerst en vooral, goed afwegen wat haar motieven kunnen zijn. Ik heb telkens gekozen om er niet op in te gaan.
Je wil nog met andere dvp afspreken en denkt niet onmiddellijk aan iets serieus. Perfect, ze heeft je nog niet op sleeptouw, je kan dus objectief oordelen.
De eerste keer dat ik dit meemaakte was een Moldavische die wilde als vrienden iets gaan drinken. Voor seks moest ik betalen. Ik ben er niet verder op ingegaan. Ze had teveel vragen gesteld over mijn privé. Ik ze nooit meer gezien, niet als klant, niet privé.
De tweede keer was een Roemeense die wilde dat ik haar de stad liet zien.
Twee bedenkingen. Ze had niet willen kussen tijdens de seks, dus zo gek was ze niet op me. Ze werkte dicht bij de stad waarvan ze een rondleiding wou. Dus iedereen zou nogal vlug door hebben dat ik met een dvp op stap was. De dame was wel smoking hot, dus ik ben er nog enkele malen betalend bij geweest. De aap kwam toen langzaam uit de mouw, ze wou stoppen met dit werk en was een startkapitaal aan het aanleggen voor een winkel. Ik heb ze nooit meer bezocht. Even spijt van gehad, maar zeker de juiste keuze gemaakt.
De derde keer was een Portugese die mee wilde naar mijn huis. Na wat doorvragen vermoed ik dat ze Braziliaanse was. Ze beweerde van Lissabon te zijn, maar kon niet echt mee in het gesprek erover. Vermoedelijk een niet EU-burger op zoek naar een EU-burger om verblijfsrechten te creëren.
Maak voor jezelf uit wat je wil. Geniet ervan of kap ermee als je het niet vertrouwt. Vertel haar geen geheimen of cruciale informatie.
Bedenk dat passanten haar kunnen herkennen.
Hoed ervoor dat je geen klussen voor haar uitvoert in verband met haar werk: zet geen reclame voor haar online, zet haar niet af bij een klant.