Voormalig lid 18138
Meubelstuk
Het antwoord op die vraag is nee.De vraag is, of je dat zou moeten willen.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenHet antwoord op die vraag is nee.De vraag is, of je dat zou moeten willen.
@flipflop
Niet alle dames in de prostitutiewereld zijn wb. hun persoonlijkheid het meest ontwikkeld en het meest zelfverzekerd. Die zijn er ook, maar waarschijnlijk in de minderheid en eerder te vinden in de groep van amateurs, dus dames die het niet vooral voor het dagelijkse brood moeten doen en dus ook niet over jaren dagelijks doen. Het aantal problematische persoonlijkheden zal in deze professie vast hoger zijn dan in het vrouwelijke gemiddelde. En ik vrees, jouw verhaal lezende, dat jij aan een dame met zo een problematische persoonlijkheid geraakt bent. Ook is er elders op dit forum en diens voorganger al herhaaldelijk beschreven dat relaties tussen DvP en hun klanten gemiddeld moeilijk verlopen en zelden ook op ten duur echt goed gaan.
Dat kan dan misschien ook een troostende gedachte zijn.
De questie van wel of niet 15 € betalen is m.i. niet de cruciale in jouw verhaal. Ik denk dat de dame in questie gewoon zelf niet goed weet wat zij wil en waar zij goed aan doet, terwijl zij wel ook een zekere behoefde heeft aan een relatie.
Ik tip maar dat je niet het laaste "slachtoffer" van de ambivalentie van deze dame bent.
De vraag is waar de dame vandaan komt. Waarschijnlijk uit een land waar het nog wel de standaard is dat de man betaalt.
Ja, dit is inderdaad ouderwets en ik kan je ook vertellen waarom: als je namelijk alles betaalt dan voelt de dame veel eerder de verplichting om het de man naar de zin te maken (lees: sex).
Als de vrouw ook meebetaalt, heeft ze het gevoel het initiatief in eigen handen te houden.
Ik verzin dit niet zelf, maar heb ik dit meerdere malen van mijn dates gehoord.
Dit betekent overigens niet dat je alles precies moet bijhouden en tikkies moet gaan sturen. Vaak wijst het op zo'n avond vanzelf
Vreemd om na een afspraak met een vrouw een tikkie van 15 euro te sturen. Het risico dat je loopt dat ze het negatief ervaart is die hele 15 euro niet waard. Je hebt het bed al gedeeld en ze spreekt met je af omdat je eenzaam bent. Dus ze had misschien gedacht dat je haar gezelschap iets meer waardering kon geven dan een tikkie van 15 euro achteraf.
Misschien als je alles had betaald dan had ze de volgende keer ook haar gulle kant laten zien. Nu zal je het nooit weten vanwege 15 euro. Zonde! Soms een goed idee om in bijzondere omstandigheden je principes los te laten en gewoon te leven
Waarom in godsnaam niet, wat is er mis met een dvp? Als ze dat werk met plezier en overtuiging doet heeft ze bij mij zelfs een streepje voor .De vraag is, of je dat zou moeten willen.
voor mij ook. wellicht op een of twee dames na, maar die zijn van lang geleden.Het antwoord op die vraag is nee.
Er is niks mis mee met een dame van plezier, maar ik hou het liever zakelijk, zodat iedereen weet waar hij aan toe is.Waarom in godsnaam niet, wat is er mis met een dvp? Als ze dat werk met plezier en overtuiging doet heeft ze bij mij zelfs een streepje voor .
En wat nou als je in het uitgaanscirquit of op een feestje van kennisen een leuke dame tegen het lijf loopt met wie je direct een klik hebt (ook sexueel) en die je na een paar keer daten/vrijen opbiecht dat ze een nogal ongebruikelijke baan heeft. Trek je dan je portemonnee om alsnog al jullie bedavontuurtjes na te betalen, of betaal je dan "met de kennis van nu" alle daaropvolgende bedavonturen of is het direct over en uit met de sex? Of is het enkel een punt als je haar eerst zakelijk hebt leren kennen en zich van daaruit een fwb relatie ontwikkelde ?Er is niks mis mee met een dame van plezier, maar ik hou het liever zakelijk, zodat iedereen weet waar hij aan toe is.
Ik denk dat het voor vele direct over en uit isEn wat nou als je als vrijgezel in het uitgaanscirqui of op een feestje van kennisen een leuke dame tegen het lijf loopt met wie je direct een klik hebt (ook sexueel) die je na een paar keer daten verteld dat ze een bijzondere baan heeft. Trek je dan je portemonnee om alsnog al jullie bedavontuurtjes na te betalen, of betaal je dan alle daaropvolgende bedavonturen of is het direct over en uit met de sex? Of is het enkel een punt als je haar eerst zakelijk hebt leren kennen en zich van daaruit een fwb relatie ontwikkelde ?
Waarom in godsnaam niet, wat is er mis met een dvp? Als ze dat werk met plezier en overtuiging doet heeft ze bij mij zelfs een streepje voor .
ik begrijp niet zo goed wat je nou precies wilt zeggen.En wat nou als je als vrijgezel in het uitgaanscirqui of op een feestje van kennisen een leuke dame tegen het lijf loopt met wie je direct een klik hebt (ook sexueel) en die je na een paar keer daten opbiecht dat ze een nogal ongebruikelijke baan heeft. Trek je dan je portemonnee om alsnog al jullie bedavontuurtjes na te betalen, of betaal je dan met de kennis van nu alle daaropvolgende bedavonturen of is het direct over en uit met de sex? Of is het enkel een punt als je haar eerst zakelijk hebt leren kennen en zich van daaruit een fwb relatie ontwikkelde ?
Bezoeken dvp's dan geen feestjes of uitgaansgelegenheden waar je haar onwetend van haar beroep tegen het lijf kunt lopen waarna zich bij wederzijdse klik een fwb relatie kan ontwikkelen? En wat is dan het verschil tussen een fwb relatie die zich langs die weg ontwikkeld (eerst onwetend van haar beroep) en eentje waarbij je haar eerst als klant bezoekt waarna zich van daaruit een fwb relatie ontwikkeld?ik begrijp niet zo goed wat je nou precies wilt zeggen.
Iemand ontmoeten als vrijgezel in het uitgaanscirtcuit of op een feestje, is totaal iets anders dan een dvp bezoeken.
Voor mij is het een wereld van verschil. Wat ik al eerder zei, de relatie met de dvp is puur zakelijk, dus buiten haar werk om, hoef ik haar niet te zien of te kennen. En in mijn ogen is een fwb een ander woord voor dvp, in ieder geval komt het op het zelfde neer.Bezoeken dvp's dan geen feestjes of uitgaansgelegenheden waar je haar onwetend van haar beroep tegen het lijf kunt lopen waarna zich bij wederzijdse klik een fwb relatie kan ontwikkelen? En wat is dan het verschil tussen een fwb relatie die zich langs die weg ontwikkeld (eerst onwetend van haar beroep) en eentje die zich ontwikkeld vanuit het haar eerst als klant bezoeken waarna de boel richting fwb groeit? Ik zie het verschil niet zo.
En in mijn ogen is een fwb een ander woord voor dvp
Een relatie waarbij de man accepteert dat de vrouw met andere mannen naar bed gaat kan in mijn ogen geen echte liefde zijnIk denk niet dat veel mannen blij zouden zijn met een vriendin/vrouw welke werkt als DVP. Waarmee ik niet wil zeggen dat mannen die dat wel los van elkaar kunnen zien, het niet bij het juiste eind hebben.
ik weet waarvoor de term staat. wellicht wil de persoon geen geld. maar ze wil er wel wat anders voor terug, dus het is geen gratis dienst.Fwb staat voor friends with benefits waarbij dat laatste betekend dat je ook sex hebt met die persoon (onbetaald wel te verstaan dus beslist niet uitwisselbaar met de term dvp
Hier ben ik het niet mee eens. Kan wel degelijk echte liefde zijn. Als die vrouw iets nodig heeft wat jij niet kan geven of waar je zelf geen plezier uithaalt dan kan dit prima. Als voorbeeld als je zelf niets met SM hebt en pijn, maar je vrouw heeft dit nodig voor haar sexualiteit en een ander kan haar dit wel geven dan kan dit prima zijn.Een relatie waarbij de man accepteert dat de vrouw met andere mannen naar bed gaat kan in mijn ogen geen echte liefde zijn
Dat zou op zich nog wel kunnen, dat er sprake is van echte liefde. Ik zou het alleen niet kunnen opbrengen, maar wellicht een andere wel.Een relatie waarbij de man accepteert dat de vrouw met andere mannen naar bed gaat kan in mijn ogen geen echte liefde zijn
Vergis je niet, dvp's zijn heel gehaaid en weten dat veel wandelaars niet alleen op zoek zijn naar sex...Ik denk dat het niet de juiste insteek is als je 1 keer met een DVP buiten werk afspreekt omdat dan te zien als (het begin van) een relatie. Ik zou zelfs nog niet van een vriendschap spreken. Meer een eventueel beginnende vriendschap.
Ik heb er niet veel ervaring mee, maar toch is het bij mij een paar keer gebeurt dat ik met een dvp afsprak na werktijd. Op verschillende manieren trouwens en niet altijd op mijn initiatief.
Een dvp had ik bezocht en die wilde na afloop perse met me uit en wat gaan drinken. Ook stond ze er op om de hele rekening aan het eind van de avond te betalen. Ik was eerlijk gezegd wel verbaasd. Een aantal weken later heb ik nog een keer met haar afgesproken voor sex. Voor de grap appte ik de volgende dag of ze zien had om met me te gaan eten en ze zei ja. Toen heb ik haar opgehaald en zijn we gaan eten en heb ik de rekening betaald.
Een ander verhaal was het contact met een andere dvp. Ik appte haar en ze vroeg wat ik precies wilde. Of ik sex met haar wilde of gewoon afspreken. Het was een mooie dag in de zomer dus gewoon afspreken leek me leuk. Ik ben toen wat met haar gaan eten en drinken. Alles betaald. Maar verder niet voor de uren dat we daar waren. Eigenlijk zaten we daar gewoon als vrienden. Best leuk eigenlijk als je ziet wat er kan gebeuren.
In beide gevallen zou ik het geen relatie noemen.
ik denk het niet, bij iemand die dat kan opbrengen gaat het in mijn ogen niet om liefde maar om lust, dat je de dame gewoon een lekker wijf vindtDat zou op zich nog wel kunnen, dat er sprake is van echte liefde. Ik zou het alleen niet kunnen opbrengen, maar wellicht een andere wel.
ik ben het vaak met je eens Jimmy, maar ik denk dat je het nu mis hebt.ik denk het niet, bij iemand die dat kan opbrengen gaat het in mijn ogen niet om liefde maar om lust, dat je de dame gewoon een lekker wijf vindt
Ik heb er in ieder geval geen begrip voor, als ik serieuze gevoelens voor een vrouw heb dan wil ik absoluut niet dat ze met andere mannen naar bed gaat, ook al is het 'zakelijk'ik ben het vaak met je eens Jimmy, maar ik denk dat je het nu mis hebt.
Het kan wel degelijk om liefde gaan, en juist niet om lust.
Er zijn wel degelijk mannen die met een dvp samenwonen en wellicht getrouwd zijn, waarbij er sprake is van echte onvoorwaardelijke liefde.
Ik zou het zelf niet kunnen, maar het bestaat wel degelijk.
dat heb ik ook, maar dat wil niet zeggen dat het niet bestaat, en dat andere mannen daar anders in staan.Ik heb er in ieder geval geen begrip voor, als ik serieuze gevoelens voor een vrouw heb dan wil ik absoluut niet dat ze met andere mannen naar bed gaat, ook al is het 'zakelijk'
ik weet waarvoor de term staat. wellicht wil de persoon geen geld. maar ze wil er wel wat anders voor terug, dus het is geen gratis dienst.
ik ben het vaak met je eens Jimmy, maar ik denk dat je het nu mis hebt.
Het kan wel degelijk om liefde gaan, en juist niet om lust.
Er zijn wel degelijk mannen die met een dvp samenwonen en wellicht getrouwd zijn, waarbij er sprake is van echte onvoorwaardelijke liefde.
Ik zou het zelf niet kunnen, maar het bestaat wel degelijk.
Ik moet er niet aan denken, sexuele exclusiviteit zou voor mij juist de nagel aan de doodskist zijn in een relatie. Sterker nog, mijn droompartner zou juist een dame zijn die zich op sexfeestjes kirrend van plezier door tientallen mannen zou laten nemen en onderspuiten en met pretoogjes zou ondergaan hoe ik haar van het zaad druipende lijf weer heerlijk schoon zou likken. Jouw gruwel is mijn hemel ofwel op ieder potje past een dekseltje.Een relatie waarbij de man accepteert dat de vrouw met andere mannen naar bed gaat kan in mijn ogen geen echte liefde zijn
Ik zou bovenstaande inderdaad prima kunnen delen met om het even welke dame die die passie deelt. Maar ik zou het nog mooier vinden als ik dat zou kunnen delen met iemand waarop ik stapelverliefd ben en omgekeerd. In een liefdesrelatie zou ik alles omarmen wat haar gelukkig maakt, ook als ik er zelf niets mee zou hebben. Je hoeft niet alles met elkaar te delen maar elkaar vrij laten in elkaars passies lijkt me essentieel. Persoonlijk kan ik me geen mooier ding voorstellen dan een geliefde zien genieten van sex met meerdere personen tegelijk.ik denk het niet, bij iemand die dat kan opbrengen gaat het in mijn ogen niet om liefde maar om lust, dat je de dame gewoon een lekker wijf vindt
Zo zie je maar weer, dat we er allemaal anders in staan.Ik moet er niet aan denken, sexuele exclusiviteit zou voor mij juist de nagel aan de doodskist zijn in een relatie. Sterker nog, mijn droompartner zou juist een dame zijn die zich op sexfeestjes kirrend van plezier door tientallen mannen zou laten nemen en onderspuiten en met pretoogjes zou ondergaan hoe ik haar van het zaad druipende lijf weer heerlijk schoon zou likken. Jouw gruwel is mijn hemel ofwel op ieder potje past een dekseltje.
Ik zou bovenstaande inderdaad prima kunnen delen met om het even welke dame die die passie deelt. Maar ik zou het nog mooier vinden als ik dat zou kunnen delen met iemand waarop ik stapelverliefd ben en omgekeerd. In een liefdesrelatie zou ik alles omarmen wat haar gelukkig maakt, ook als ik er zelf niets mee zou hebben. Je hoeft niet alles met elkaar te delen maar elkaar vrij laten in elkaars passies lijkt me essentieel. Persoonlijk kan ik me geen mooier ding voorstellen dan een geliefde zien genieten van sex met meerdere personen tegelijk.
Misschien wil ze enkel goede sex als tegendienst? En dat is niet betalend in het geval van FWB …ik weet waarvoor de term staat. wellicht wil de persoon geen geld. maar ze wil er wel wat anders voor terug, dus het is geen gratis dienst.