Voormalig lid 15306
Meubelstuk
Dat is nogal wat. Ervaar je dan ook het verlangen verantwoordelijkheid te dragen, het kind verder te helpen in het leven als een soort extra vader op afstand? Of houd je jezelf er verre van.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenJe stamboom omzagen, zodat niemand 'm nog ziet staan.Maar hij heeft wel de kenmerken van mijn stamboom.Dus ja wat moet je dan.
was die man van haar destijds ook haar man? Zijn er kenmerken waardoor je wel/niet verwacht dat hij de biologische vader is?ik weet het eigenlijk niet.Ben er nog niet zo lang achter en weet het vanzelf niet 100 procent zeker.Maar hij heeft wel de kenmerken van mijn stamboom.Dus ja wat moet je dan.
Soms maak je dit soort dingen mee. Heb ik ook een keer gehad. Die vrouw deed thuisontvangst maar moest nog 3 uur wachten op haar volgende klant. Ze had geen zin meer om tussendoor nog nieuwe klanten te zetten. Vroeg ze na afloop of ik mee ging wat drinken op een terras. Ik was vrij dus gedaan. Hele leuke namiddag gehad. Een paar uurtjes. Leuk als zoiets gebeurt. Mooie herinnering inderdaad.Ik heb het eens meegemaakt met een dame waar ik was en mij vroeg om een drankje te gaan drinken in de kroeg.
Dus werd van zakelijk in eens privé.
Ik had een geweldige goed uur met deze dame gehad.
Maar ze had geen zin meer die avond om nog verder te werken.
Dat lag niet aan mij zij ze maar ze was er gewoon even klaar mee om nog langer achter het raam te zitten.
Ze vroeg ga je mee naar de kroeg.
Ik was toch in een stad waar niemand mij kende dus ik ga gewoon mee.
Hele gezellige avond gehad.
Helaas deze dame nooit meer weer gezien achter de ramen.
Wel weer een leuke herinnering.
Mooi verhaal...... en tijdens de film nergens aan gezeten?Jaren geleden alweer…..Net een heerlijke date gehad met een fraaie roodharige dame in het centrum van Groningen. Helemaal blij mezelf getrakteerd op Amerikaanse fastfood met een "M" en om het af te ronden lekker naar de film. Sta ik daar in de rij van de bios ineens naast dezelfde dame. We keken elkaar aan, schoten in de lach en bleken beiden naar dezelfde film te willen. Uiteindelijk heb ik twee kaartjes en een bak popcorn gekocht en hebben we samen de film gezien. Toen we weer buiten waren nog een kus gekregen en toen verdween ze uit mijn leven….nooit heb ik haar weer gezien, maar de herinnering blijft mooi!
lastig om een dame te herkennen waarmee je van bil bent geweest. je kent haar alleen naakt of in zo'n sexy Lingerietje , meestal hebben ze privé ook nog een andere haardracht.Paar weken geleden, leuk Milf type loopt langs mij heen, ik zit even op bankje langs de Rotte, paar minuten later komt ze weer teruggelopen, en blijft stilstaan, "ik ken jou ergens van" zegt ze, mij kwam ze ook wel bekend voor, maar waarvan? Ze vertelde waar ze woonde, maar ik heb nog steeds geen benul wie zij is. Ontzettend slecht met gezichten herkennen.
Leuke vrijwilliger hoor waarbij je in haar kontje mag klaarkomen!lastig om een dame te herkennen waarmee je van bil bent geweest. je kent haar alleen naakt of in zo'n sexy Lingerietje , meestal hebben ze privé ook nog een andere haardracht.
Laatst kwam ik op de Leidse markt iemand tegen die mij nogal aankeek en lachte. ik ging er heen en dichterbij gekomen herkende ik haar .een week eerder was ik in haar kontje klaar gekomen zonder condoom . ik maakte een praatje terwijl mijn vrouw stond te wachten. Later beantwoordde ik op haar vraag wie dat was dat het een collega was die ook bij de stichting werkt waar ik als vrijwilliger op de bus rij , geen probleem dus
Lijkt me heerlijk. Vrijwillig zc in haar kontje klaarkomen......lastig om een dame te herkennen waarmee je van bil bent geweest. je kent haar alleen naakt of in zo'n sexy Lingerietje , meestal hebben ze privé ook nog een andere haardracht.
Laatst kwam ik op de Leidse markt iemand tegen die mij nogal aankeek en lachte. ik ging er heen en dichterbij gekomen herkende ik haar .een week eerder was ik in haar kontje klaar gekomen zonder condoom . ik maakte een praatje terwijl mijn vrouw stond te wachten. Later beantwoordde ik op haar vraag wie dat was dat het een collega was die ook bij de stichting werkt waar ik als vrijwilliger op de bus rij , geen probleem dus
Het is ook heerlijk omdat het strakker aanvoelt, Als je het zonder condoom doet moet je er wel rekening mee houden dat je na afloop vaak wat stront onder jouw voorhuid vind wat je er niet 1.2.3. af krijgt omdat het best ver weg zitLijkt me heerlijk. Vrijwillig zc in haar kontje klaarkomen......
ja, vrijwilligers onder elkaar he ? of nee, op elkaarLeuke vrijwilliger hoor waarbij je in haar kontje mag klaarkomen!
Dan hoop ik wel dat ze haar handen regelmatig wast.Hallo Jumbo, zag gisteren mijn favo massage dame, op de broodafdeling beetje awkward. Maar Kan nu privé langs