Mutually Assured DestructionAndersom geldt dat natuurlijk ook...
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenMutually Assured DestructionAndersom geldt dat natuurlijk ook...
Wat dacht je van deze, momenteel werkt er een DVP die ik wel eens bezocht bij ons ze herkende me gelijk maar we doen op het werk heel normaal alsof we elkaar pas net kennen van het werk ( niemand weet verder er van ) en ik ben ook niet zo een Klootzak die verteld wat ze heeft gedaan/ soms nog doet.Er heeft ooit een dame bij mij gesolliciteerd die ik een aantal jaar daarvoor veelvuldig op bezoek had gehad Even overwogen haar aan te nemen (ze had op zich ook nog een goed cv) maar dat werd me toch te riskant. Had wel leuke avonturen op kunnen leveren
Nu wel nieuwsgierigMet een Aziatisch uiterlijk?
Als je dingen achteraf opschrijft is dat wel vaker zo. Maar als die "suffe" dingen je vreugde verschaffen is het alleen maar goed tochEen keertje toen ik stond te bellen liep er opeens een DVP langs mij....Ik herkende haar pas op het laatste moment want ze had ook geen make-up meer op en haar gewone kleding aan.
Zelf liep ze ook met een telefoon in haar hand te bellen. Ik weet niet of ze mij ook herkende want ik had een capuchon op.
Toch maar gedag gezegd in die paar seconden dat ze voorbij liep als beleefdheid... maar ze negeerde mij.
Heb haar de volgende dag nog wel bezocht en het was zo'n leuk bezoek dat ik haar eigenlijk vergeten te vragen had of ze mij nou wel herkend had of expres negeerde.
Beetje suf verhaal achteraf.
M'n jongensdroom. De moeder van een schoolvriendje......Staat ook in een ander draadje, maar blijft een goed verhaal:
Een paar jaartjes terug afgesproken bij een dame thuis…..
heerlijke sex gehad met een huisvrouw type vrouw die er wel pap van luste….. ze was een pas gescheiden vrouw die jarenlang slechte sex had gehad…..
alles mocht: pzc, overal klaarkomen, anaal, elk plekje in huis…. Wat ik maar wilde niks was te gek….. heerlijk uurtje gehad daar voor €100….
2 weken later kwam ik haar op de school tegen van m'n zoon….. bleek het de moeder te zijn van een klasgenoot van m'n zoon!!!?
heb haar nog vaak gezien, maar nooit meer in haar bed….. ze heeft er gelukkig nooit iets over gezegd, maar heb we even met geknepen billen gezeten de eerste keren dat ik haar tegenkwam met m'n (nu ex-) vrouw….
Wel naar rechts geswiped?In het voorbijgaan in het ov\winkelcentrum wel eens actieve of gestopte dames\gastvrouw gezien.
Uit beleefdheid altijd genegeerd.
Ik schrok me wel rot toen ik vorige week ineens een profiel op tinder tegenkwam van een dame waarmee ik onlangs had gedate
Paar weken geleden, leuk Milf type loopt langs mij heen, ik zit even op bankje langs de Rotte, paar minuten later komt ze weer teruggelopen, en blijft stilstaan, "ik ken jou ergens van" zegt ze, mij kwam ze ook wel bekend voor, maar waarvan? Ze vertelde waar ze woonde, maar ik heb nog steeds geen benul wie zij is. Ontzettend slecht met gezichten herkennen.
Uitgelezen kans voor je om iets met haar te gaan drinken. Ze kwam zelfs voor je terug. Ik heb ook vaak dit soort kansen gemist. Herkende ze dan niet op het moment maar pas achteraf. Vandaar.Paar weken geleden, leuk Milf type loopt langs mij heen, ik zit even op bankje langs de Rotte, paar minuten later komt ze weer teruggelopen, en blijft stilstaan, "ik ken jou ergens van" zegt ze, mij kwam ze ook wel bekend voor, maar waarvan? Ze vertelde waar ze woonde, maar ik heb nog steeds geen benul wie zij is. Ontzettend slecht met gezichten herkennen.
Nee ik maak me geen illusies, dat er meer inzit,na 1 date. ik zoek dan meer een relatie dan sex buitenom het bureau waar ze voor werkt, en ik heb niet het idee dat ze er op zit te wachten dat een klant buiten het bureau om je benaderd, of na 1 keer betaalde dienst ineens het idee zou hebben dat het meer kan worden dan alleen sex.Wel naar rechts geswiped?