Algemeen Duisburg algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik was gisteren om 21:45 op de Vulkaan. Sexxxpalace was niet veel aan, ik kwam een dame tegen op de begane grond laatste kamer die een beetje mijn interesse trok maar die had er niet veel zin in want ze lag alleen maar op bed en wilde niet eens een praatje maken. Vervolgens ben ik haus 48 binnen gelopen waar mijn favoriet zit maar die was helaas niet aanwezig ivm vakantie en daar trof ik maar letterlijk 1 dame aan (dooie boel in haus 48) ook Monica Big Boob was er niet… vervolgens ben ik richting 17-19 gelopen daar stonden nog wel wat leuke dames maar niet echt mijn type, ik kwam op de 2e verdieping in het midden een Turks-Albanees dame tegen genaamd Alin als ik me niet vergis die zag er heel exotisch uit, daar een praatje mee gemaakt maar helaas had zij er ook niet veel zin in ivm auto ongeluk waarbij zij kneuzingen had (blijf dan lekker thuis) zou ik zeggen. Mijn pareltje Paula was ook aanwezig maar die heb ik voor dit keer geskipt. Uiteindelijk ben ik in haus 25 beland in kamer 9 bij een donkere Colombiaanse dame die in fishnets op mij stond te wachten, grote kont met BBL en wat middelgrote natuurlijke borsten. 20m/30€ afgesproken. Gelijk begonnen met doggy en daarna vervolgens cowgirl en vervolgens weer doggy maar ze deed zo overhaast dat ik niet eens kon finishen. Ze stond heel de tijd te roepen come on baby finish, tsja eigen schuld dikke bult ik had het kunnen weten voor mij was het dan ook meteen klaar. Zonder condoom volgespoten te hebben was ik de deur uit. Rampzalig. 😂
 
Terug
Bovenaan Onderaan