Algemeen Duisburg algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Voor de duidelijkheid: Dames weten misschien niet of het verboden is om erover te schrijven, maar deze dienst in "pay-sex" aanbieden en uitvoeren is in Duitsland niet toegestaan.
Tussen de dames zelf is er een ruime mate van conversatie, ook over de mannen die hen bezoeken en wat die mannen willen. Zij zijn niet dom.
 
Hoi hoi zit sarah nogsteeds eros 707?ik ga aanstaande donderdag weer naar Duisburg. Tevens viel me op toen ik laatst ging dat veel Dames tegenover eros prijzen hanteren van 30 euro niet dat het mij wat uitmaakt neem sowieso altijd een euro of 300 mee. Maar valt mij erg op dat die prijzen nergens zie bijna terwijl ik twee dames voor 30 euro heb kunnen doen. Groetjes allemaal en keep it safe.
Sarah zit in Eros 26 kamer 707 , en de laats jaar zeker doet zij ook alles om zo veel mogelijk te verdienen , maar is goed voor ons ,
 
deze dienst in "pay-sex" aanbieden en uitvoeren is in Duitsland niet toegestaan.
Dat klopt wel, maar het is een theoretische en oncontroleerbare regel. Voor de bühne, zoals we dat in mooi Duits zeggen.
Als ik van elke dvp die zonder condoom heeft gepijpt of geneukt sinds de regel van kracht is, 1 euro zou krijgen, dan was ik nu al lang en breed miljonair.
 
En de Duitse politie gaat op een Nederlands forum kijken welke zware criminelen deze regel overtreden zouden hebben.
En dan zou zich een van hen moeten opofferen om te controleren of dat in de praktijk ook nog eens klopt.
Heel het Ruhrgebiet met Duisburg als een van de koplopers staat bol van de georganiseerde misdaad, ik denk dat dit soort praktijken dan ook hoog op het lijstje op te lossen misdaden staat van de Duitse crimefighters...
 
Heren, je kunt zelf het beste beoordelen hoe je hiermee om gaat. Ik vind de regel ook bezopen. Maar ik wil ook weer niet graag een ziekte aan mijn lul oplopen. Ieder zijn verantwoordelijkheid. Naar zichzelf, en naar anderen.
 

vulkan_skizze_05.11.13.png

vulkan_11-15_15.07.16.png

vulkan_17-50_15.07.16.png

vulkan_17-19_hinterhaus_06.10.13.png

erospark 26_komplett_22.08.17.png

julius-weber_27.10.13.png

charlotten_05.11.13.png
Bovenstaand kaartje vind je op:


Als je je inschrijft op dat Duitse forum kun je daar ook lezen en schrijven. Als je de Duitse taal niet machtig bent kun je in het Engels berichten schrijven, dat is daar als tweede taal toegestaan.
 
ben aan het twijfelen weer eens te gaan is inmiddels al heel wat jaren geleden. hoe zit het als je geen 2 euro hebt kun je ergens wisselen?

in welk huis zitten de meeste dames die het nog voor 30 euro doen
 
Ik heb een vraagje,ik ga aanstaande donderdag weer naar Duisburg word mn 2e keer regelmatig naar Pascha koln geweest, en oprecht leuk gehad daar maar het is schofterig duur. Dus Duisburg viell me echt mee betaalbaar en leuke atmosfeer. Vorige keer sarah opgezocht op veel loof wat ik las vroeg haar om anaal dat deed ze niet zij ze dit ook voor bepaalde handelingen extra die ik hier eerder las. Mijn Duits is ook echt belabberd en mischien oom omdat het me eerste keer was?. Was bij 707 en op het bordje stond Sarah iemand enig idee als ik graag anaal wil doen in Duisburg waar of bij wie ik terecht kan evt kosten?
 
Eros 26 en Huis 17-19 is €50,- rest €30,-
Bij H17-19 met die lange paal vragen nog best veel dames €40 en een aantal maar €50, juist bij die andere kant waar je binnenkomt daar vraagt iedereen €50, behalve Claudia begane grond kamer 2 doet het nog voor €30 en zij pijpt je dan ook zonder en je mag nog veel meer dingen doen, maar ik weet wel zeker dat het verschilt per klant.




Ik was er gisteren trouwens weer maar er stonden niet echt veel dames voor een zaterdagavond, ik wou Eva of Maggy bij H17-19 bezoeken maar die waren er niet,
veel dames zijn op vakantie.
 
Heeft elk huis op het moment entree? Wil er morgenmiddag even gaan kijken rond de klok van 14:00 is er dan al iets te doen of alles nog dood?
Als het zaterdagavond al niet zoveel aan was, ga maar vanuit dat het maandag al helemaal dooie boel is, maandag nemen de meeste dames ook vrij en dat heb ik hier best vaak gelezen. Als ik jou was zou ik niet gaan.
 
Ik ga straks langs is er iets wat jullie graag zouden willen weten of waar ik op moet letten
Zou je erachter kunnen komen of er dames zijn die douchen en voor een schappelijke prijs een halfuurtje anaal doen, of dat een mogelijkheid is om een soort van kleine fetish fimpje maken mogelijk is voor je zelf
Is er op Charlie strabe nog wat los?
Is er op Charlie strabe nog wat los?
 
Laatst bewerkt:
Iemand nog tips voor dames met grote (siliconen) boobs zoals Tiffany?
Zie dat zij namelijk gaat stoppen, wist niet dat ze in Duisburg zit. Bezocht haar regelmatig in Eindhoven
 
Terug
Bovenaan Onderaan