• De zoekmachine ligt er uit. Is bekend en in onderzoek.

Algemeen Duisburg algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dinsdag is het rustiger dan de weekend. De dames zullen er genoeg zijn en de mede wandelaars zal het wat rustiger zijn dus altijd leuker om te wandelen. Donderdag, vrijdag, zaterdag en zondag zijn meestal de drukste dagen dus ook meer volk.
 
Was heel erg rustig gister. Eros 26 was zo goed als leeg, veel donker. Bovenste etage van van 17-19 niks te bekennen. Opzich goed geneukt met een bijna volledig getatoeëerde dvp op de bg in 17-19 rechts van de poortjes. Weet d'r naam niet maar was opzich prima. Dit was mijn 1e x sinds corona. Man man het was het vroeger toch beter op de vulkaan.
Inderdaad was rustig gisteren. Was er eind van de middag. Veel dames al op vakantie.
Ben alleen in Haus 17-19 geweest. Kwam één van mijn favoriete dames tegen en bingo!
 
Vakantie tijd idd. Sowieso is overdag de bezetting mager. Meestal begint het pas rond een uur of 4. Do en zondag zijn wat mij betreft de beste dagen. Voornamelijk de avond. Aanbod is dan redelijk op niveau en geen topdrukte qua bezoekers.
 
In Duisburg wordt het mij ook wel eens aangeboden. Ik vraag er nooit om.

Je kunt, behalve de morele bezwaren, wel een andere kanttekening maken. In Duitsland is het verboden om gepijpt te worden zonder condoom. Neuken zonder lijkt mij dus logischerwijs ook niet aan te raden.
Maar wat misschien wel erg goed is om je te realiseren: deze berichten kunnen ook door de Duitse overheid gelezen worden, en zijn dus openbaar. Duitsers schrijven op "Bordellcommunity" hier ook niet over. Hou dit soort info discreet alsjeblieft.
Trouwens, er is een Duits forum, AO, waar wel over deze hobby openlijk gesproken wordt...
Een aantal jaren geleden is het mij ook aangeboden op de Charlottenstrasse. Was een wat oudere dvp. Het gebeurt dus zeker wel!
 
Komt inderdaad nog redelijk veel voor in duisburg,ken er ook enkele die het aanbieden en je hoeft er niets extra voor te betalen,deze zitten meestal in haus 11 13 en sexpalace
 
Laatst bewerkt:
A.s zaterdag na 21:00 staat bij mij de Vulkaan op de planning en ja hoor ik heb weer zin in lekkere dikke tieten! Heeft iemand enig idee of onze Poolse Monica (H48) nog aanwezig is of eventueel onze Litouwse Eva (H48) of kennen jullie toevallig een ander met lekkere grote tieten???
 
Nu heb ik de laatst bezochte dame bare geneukt zonder dat ik erom vroeg voor 3 tientjes, ik zag sperma vlekker op haar bed, dus we hebben het op de bank gedaan.
Ik ben bij deze dame niet in haar klaargekomen.
Er zij steeds meer meiden die dat doen , om meer geld te verdienen doen de meiden steeds meer, dat heb ik al hele tijd bij Sarah gezien toen ze begon in Eros deed ze niet veel maar nu doet ze alles , en daarom is ze altijd zo lang bezet
 
Jullie moeten het zelf weten, maar het is echt zeer af te raden om op een openbaar forum over nzc te schrijven. Dames in kwestie weten dat dit in Duitsland verboden is. Waarom zou je hen in problemen willen brengen? Daar heeft niemand voordeel van. Hou dit soort info ajb discreet.
 
Ik was gisteren het was echt warm in Eros 26 , was daar ander half uur gewest heb op Sarah gewacht , maar zij was er niet of ze was de hele tijd bezet , weet iemand of ze er nog is ?
Hoi hoi zit sarah nogsteeds eros 707?ik ga aanstaande donderdag weer naar Duisburg. Tevens viel me op toen ik laatst ging dat veel Dames tegenover eros prijzen hanteren van 30 euro niet dat het mij wat uitmaakt neem sowieso altijd een euro of 300 mee. Maar valt mij erg op dat die prijzen nergens zie bijna terwijl ik twee dames voor 30 euro heb kunnen doen. Groetjes allemaal en keep it safe.
 
Er zij steeds meer meiden die dat doen , om meer geld te verdienen doen de meiden steeds meer, dat heb ik al hele tijd bij Sarah gezien toen ze begon in Eros deed ze niet veel maar nu doet ze alles , en daarom is ze altijd zo lang bezet
Sarah ken ik niet en bij Eros26 kom ik amper misschien 1x per jaar laatste dame die ik daar heb geneukt was Nikkie uit Albanië standaardservice p+n 50 eu, vind het dat niet waard….bij Sexxx Palace en de andere huizen waar je vanaf 30 is heb ik ook goede ervaringen.
Jullie moeten het zelf weten, maar het is echt zeer af te raden om op een openbaar forum over nzc te schrijven. Dames in kwestie weten dat dit in Duitsland verboden is. Waarom zou je hen in problemen willen brengen? Daar heeft niemand voordeel van. Hou dit soort info ajb discreet.
Weet je zeker dat alle dames het weten? Ik wist het eerlijk gezegd net pas. Maar ik ben wel een geile hond, soms heb ik van "I don't give a fuck, I just want to feel that pussy" ik ben nog 26, maar ik ga morgen weer denk ik…ik heb nu vakantie en heb flink wat geld gespaard.
 
Terug
Bovenaan Onderaan