Algemeen Duisburg Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Toch zag ik gisteren in het Vulkanhaus (voor en achter) zeker vijf heel aantrekkelijke dames (Celesta, Yvonne, Nina, Paula en haar roodharige buurvrouw en ook een nieuwe Duitse blonde milf)

Ook in Eros26 zag ik minimaal vijf goed uitziende meiden (Nikki, Erika, Kris, Katja en Melissa. Ook Nicolle, een nieuwe meid uit Albanië.

Er waren er uiteraard nog een aantal maar ik ken de namen niet allemaal uit mijn hoofd. Bovendien waren de parkings ook goed gevuld met auto's.

Dan heb ik er in totaal opgeteld zeker tien mooie babes gespot. Ik weet niet hoeveel dames jullie op een avond bezoeken, maar ik heb aan één of twee meiden genoeg.

Laatst bewerkt:
De kleine Nikki (ik denk kamer 715 of 716) op de bovenste etage.

De nieuwe Albanese meid heeft donker haar, een blanke huid en is redelijk groot. Flinkere billen en borsten, zeker geen skinny. Volgens mij zit ze op kamer 707 of 708. Ze spreekt echt heel goed de Engelse taal, dat viel me wel op.

De kleine Nikki (ik denk kamer 715 of 716) op de bovenste etage.

De nieuwe Albanese meid heeft donker haar, een blanke huid en is redelijk groot. Flinkere billen en borsten, zeker geen skinny. Volgens mij zit ze op kamer 707 of 708. Ze spreekt echt heel goed de Engelse taal, dat viel me wel op.
Ik dacht dat Nikki op kamer 707/708 werkzaam is, maar misschien zijn ze van kamers gewisseld.
Ik ga binnenkort maar even langs om te koeken hoe die nieuwe meid eruit ziet.

Gisteravond een goede bezetting in Eros26, een aantal nieuwe strakkere meiden gezien. Ook is er een nieuwe curvy dame, Nicolle uit Albanië op de bovenverdieping. De vorige week even mee gesproken, beheerst heel goed de Engelse taal. Even naar haar gezocht maar ze was constant bezet. Ik blijf ook niet heel lang wachten overigens.

Dan vind ik op dezelfde verdieping ook Katja heel interessant. Nonchalante blik, kleine tietjes en een hele lekkere volle kont. Mooie lange benen maar ze vraagt voor bijna elke klein detail een meerprijs. Iemand ervaringen opgedaan bij haar?

Vervolgens overgestoken naar het Vulkanhaus 17-19, oeps dat was matig bezet. Een paar meisjes in het voorste huis en ook maar een paar in het achterste huis. Kon het niet laten even bij Celesta naar binnen te gaan, mijn all time favourite. Op dezelfde verdieping ook Yvonne aanwezig en op de tweede verdieping ook Maria. Twee kleinere aantrekkelijke dames die er wat jonger uitzien.

Even bijgekomen en aldaar in de bar een colaatje gedronken. Vervolgens nog even terug naar het Vulkan achterste huis, Paula was vrij op de tweede verdieping. Ben er al een aantal keren geweest, echt voortreffelijk. Neemt echt de tijd voor je en houd ook veel oogcontact. Supercute meiske van 24 jaar oud. Ben tegen een meerprijs eens wat langer binnen gebleven, was echt leuk. Als ik momenteel iemand kan aanbevelen dan is het Paula.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan