Algemeen Duisburg Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Toch zag ik gisteren in het Vulkanhaus (voor en achter) zeker vijf heel aantrekkelijke dames (Celesta, Yvonne, Nina, Paula en haar roodharige buurvrouw en ook een nieuwe Duitse blonde milf)

Ook in Eros26 zag ik minimaal vijf goed uitziende meiden (Nikki, Erika, Kris, Katja en Melissa. Ook Nicolle, een nieuwe meid uit Albanië.

Er waren er uiteraard nog een aantal maar ik ken de namen niet allemaal uit mijn hoofd. Bovendien waren de parkings ook goed gevuld met auto's.

Dan heb ik er in totaal opgeteld zeker tien mooie babes gespot. Ik weet niet hoeveel dames jullie op een avond bezoeken, maar ik heb aan één of twee meiden genoeg.

Laatst bewerkt:
De kleine Nikki (ik denk kamer 715 of 716) op de bovenste etage.

De nieuwe Albanese meid heeft donker haar, een blanke huid en is redelijk groot. Flinkere billen en borsten, zeker geen skinny. Volgens mij zit ze op kamer 707 of 708. Ze spreekt echt heel goed de Engelse taal, dat viel me wel op.

De kleine Nikki (ik denk kamer 715 of 716) op de bovenste etage.

De nieuwe Albanese meid heeft donker haar, een blanke huid en is redelijk groot. Flinkere billen en borsten, zeker geen skinny. Volgens mij zit ze op kamer 707 of 708. Ze spreekt echt heel goed de Engelse taal, dat viel me wel op.
Ik dacht dat Nikki op kamer 707/708 werkzaam is, maar misschien zijn ze van kamers gewisseld.
Ik ga binnenkort maar even langs om te koeken hoe die nieuwe meid eruit ziet.

Terug
Bovenaan Onderaan