Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenMorgen, zondag, wordt er in Duisburg een halve en hele marathon gelopen (niet: gewandeld). Ik weet niet of de Vulkan bereikbaar is, hopelijk 'savonds wel weer.Ik moet ook maar is gaan kijken
Inderdaad, smaken verschillen. Ik ga voor de kleine magere meisjes. Gelukkig voor ieder wat wils in DuisburgIk moet ook maar is gaan kijken, heeft ze ook een grote kont die ook nog mooi rond is?
Grote curvy dames vind ik altijd indrukwekkend ,
Smaken verschillen natuurlijk.
Kleine magere meisjes loop ik snel voorbij.
Gisteravond, Haus 17/19 voorhuis, trap op, meteen links, ik meen kamer 104. Donkere dame, groot postuur, met zulke flinke tieten dat ze niet eens in de deuropening pasten. Echt ongelooflijk.
Daarover heeft ze niets gezegd.Kiki die voorheen in Keulen bij Pascha werkte en das Bordell?
de prijs voor P+N is omhoog gegaan omdat de gierige pandeigenaar het zo nodig vond om de kamer huur per dag te gaan verhogen, uiteindelijk kunnen de dames gewoon zelf bepalen wat voor tarief ze hanteren voor een sessie, de dames dachten uiteindelijk slim te zijn door met z'n allen €50 te gaan vragen voor een sessie omdat andere duitse RLDs en in NL ook dat tarief hanteren maar dat pakte uiteindelijk niet zo positief uit voor sommige van hun, daarom zijn er ook nog dames die €40 aannemen bij het vulkanhaus net zoals dat een jaar of 10 geleden daar ook een P+N sessie kon doen voor zelfs €20, en ook wat jij zegt over dat die gasten op het kantoor de omzet afroomt van de dames is vette bullshit, zo lang een dame zelfstandig werkt en geen pooier achter haar heeft is al het geld wat ze op de kamer verdient gewoon van haarIs niet hun eigen schuld. De prijzen worden bepaald door de mannen op het kantoor/uitbaters en niet door de dames zelf. Dat de genoemde personen een flink deel van de door de dames gegenereerde opbrengsten afromen is inmiddels een publiekelijk geheim onder de Duisburg insiders.
ik heb daar 4 jaar lang gedeald van 2009 t/m 2013 todat de boel daar zwaar escaleerde en ik me handel noodgedwongen moest stoppen, de toentertijd zeer populaire tabledance dame met de playboy bunny tattoo heeft mij geholpen daar contact te leggen met haar andere collegas, dus je hoeft mij niet te komen vertellen hoe daar de dingen werken, sommige dames zijn inderdaad eigendom van die gasten maar merendeel is gewoon zelfstandig, als een dame een pooier achter zich heeft hoeven ze geen dealer te bellen voor coke want dat krijgen ze gewoon van die gasten en die gasten houden ook de financien van de dames zeer goed en strak in de gaten, maar de zelfstandige dames die zijn er inderdaad niet vies van en bellen meerdere keren per week, toen het echt goed liep met de handel had ik wel 30-35 dames bij elkaar van eros26 en vulkanhaus voor wie ik dingen moest regelenHoe weet jij dan zo zeker dat de dames daar allemaal "zelfstandig" werken?
Neem maar van mij aan dat geen enkele dame daar zelfstandig werkt. En geen enkele dame bepaalt daar zelf welke tarieven ze hanteert dan wel haar werktijden.
Hoe ik dat weet? Omdat ik jaren geleden daar een Brabantse meid heb leren kennen die daar een tijdje heeft gewerkt. Toen ze daar weg gevlucht was deed ze via social media een boekje voor me open over hoe het daar werkt. Die meiden daar zijn allemaal eigendom van de pooiers in dat kantoor hokje. Al het geld dat ze verdienen moeten ze aan die gozers afstaan. In ruil daarvoor krijgen ze onderdak, wat te eten wat sigaretten en wat coke.
Zelf ook veel contact gehad met deze dame, Hongaarse Isabel met haar Duitse vriendinnetje uit Hamburg. Die meid vertelde me dat ze zelf ook jarenlang was uitgebuit door die gasten in dat kantoor hokje. Zij was inderdaad zelf ook behoorlijk aan de snuif en regelde ook coke voor haar klanten.de toentertijd zeer populaire tabledance dame met de playboy bunny tattoo heeft mij geholpen daar contact te leggen met haar andere collegas, dus je hoeft mij niet te komen vertellen hoe daar de dingen werken
Dat is toch precies wat ik vertelde? Ik heb hard bewijs dat zeker 95% van de dames in dat gebouw eigendom zijn van die gasten in dat kantoor hokje met hun dikke bolides. Een gezond denkend mens ziet dat ook als je de boel daar af en toe observeert. Dan zie je dat een groot deel van de meiden in de middag door die gasten in hun bolides worden aangevoerd. Niet voor niets gaan die gasten in dat hok door de luidsprekers zitten schreeuwen dat er moet worden door gelopen als weer eens een man te lang staat te praten aan het raam van een dame. Een zelfstandig werkende dame maakt toch zelf uit hoe lang en met wie ze praat? Maar blijkbaar moet er omzet worden gemaakt voor die gasten. Dus niet te lang praten, klanten afwerken en omzet maken is het devies.als een dame een pooier achter zich heeft hoeven ze geen dealer te bellen voor coke want dat krijgen ze gewoon van die gasten en die gasten houden ook de financien van de dames zeer goed en strak in de gaten
Wat hierboven staat over motorbendes en drugs maakt anders wel die indruk...nou @H._ vaak in Duisburg geweest, nooit gemerkt dat het een opgefokte criminele bende is. Naast de Vulkanstrasse is er geen andere wandelbuurt in Duisburg.
voor ontspannen wandelen is Antwerpen absoluut nr 1
Prostitutie gaat ten alle tijden hand in hand met het criminele milieu.Als ik het zo lees is het in Duisburg maar een trieste, opgefokte criminele bende.
Of zijn er daar ook raambuurten (of Laufhäuser) waar het net zo relaxt is om doorheen te lopen als bv. Geleenstraat Den Haag of SKW Antwerpen?
Is maar net wat je leuk vindt.Persoonlijk vind ik bovengenoemde juist wel leuk, Duisburg is rauw, puur.
Precies! Vaak ben je te bang. Kop recht en blik op oneindig, dan is er niets aan de hand. Als je in Duisburg loopt, dan zie je ook meteen dat wij het in NL nog zo slecht niet hebben/doen.Kijk, niemand wil een kogel in zijn lijf hebben.
Maar ik heb nu al heel wat keren (jaren) Duisburg bewandeld, en nooit, nooit enige last van criminele dreiging gehad. Maar na middernacht ben ik dan ook altijd wel weer weg. Gisteren om exact 23:58 uur.
Als je navigeert naar Vulkanstrasse 19 in Duisburg en je parkeert daar je auto zit je middenin het gebied. Kan niet missen want alles zit naast/tegenover elkaar.Wat hierboven staat over motorbendes en drugs maakt anders wel die indruk...
Is er ergens hier (of elders op het web) een plattegrond van de Vulkanstrasse?
Voor kogels in je lijf hoef je ni naar Duisburg. kan je ook in A'dam R'dam en Anvers overkomenKijk, niemand wil een kogel in zijn lijf hebben.
Maar ik heb nu al heel wat keren (jaren) Duisburg bewandeld, en nooit, nooit enige last van criminele dreiging gehad. Maar na middernacht ben ik dan ook altijd wel weer weg. Gisteren om exact 23:58 uur.