Gelukkig maar want wij zijn niet zo snel geïmponeerd.Het zuiden is de Randstad niet!
Groet, schoolmeester.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenGelukkig maar want wij zijn niet zo snel geïmponeerd.Het zuiden is de Randstad niet!
Groet, schoolmeester.
Hier in Nederland heb je meiden die achter de ramen werken met een advertentie op kinky bijv
Weet iemand als je dit ook in duisburg hebt?
Als het goed is heb je www.kaufmich.de over heel Duitsland. Je kan natuurlijk filteren op plaatsHee vraagje hier
Hier in Nederland heb je meiden die achter de ramen werken met een advertentie op kinky bijv
Weet iemand als je dit ook in duisburg hebt?
Hoop van jullie te horen
Wordt er niet gezelliger op daar.En het is weer raak. Dit keer schoten gevallen inpandig in een pand.
Heute Nacht sind um kurz nach 2 Uhr im Duisburger Rotlichtviertel Schüsse gefallen. Dabei wurde der Eigentümer eines Bordells auf der Julius-Weber-Straße verletzt. Zuvor hatte er eine Auseinandersetzung mit zwei bislang namentlich nicht bekannten Männern. Im Verlaufe des Streits zog einer der Männer plötzlich eine Pistole und schoss dem 44-Jährigen in den Oberschenkel. Nachdem die Männer nach draußen geflüchtet waren, gab der Tatverdächtige von außen weitere Schüsse auf die Fensterscheibe eines Büroraums im Hochparterre ab. Der Bordellbesitzer kam mit seiner Schussverletzung ins Krankenhaus - Lebensgefahr bestand nicht. Die Polizei sucht Zeugen.
Duisburg: Schüsse im Rotlichtviertel
Die Staatsanwaltschaft Duisburg bewertet die Tat als versuchtes Tötungsdelikt. Zum genauen Tathergang und den Hintergründen ermittelt jetzt die Duisburger Mordkommission.www.radiokw.de
"Das ist hier mittlerweile Klein-Chicago", beschreibt einer, der regelmäßig dort vor Ort ist und miterlebt, wie sich das Viertel in den vergangenen Jahren verändert hat.
Rotlichtviertel Duisburg: Schüsse – Mordkommission ermittelt
In der Nacht zu Dienstag hat es Schüsse in einem Bordell an der Julius-Weber-Straße in Duisburg gegeben. Das ist zu der Tat bisher bekannt.www.waz.de
Fantastische bezetting??Er is ook echt behoefte aan extra kamers met deze fantastische bezetting. Misschien moeten ze de hele straat opkopen om de dames met voldoende kamers te voorzien.
Wanneer gaan mensen nou eens begrijpen dat het bouwen van extra laufhausen enkel en alleen te maken heeft met het legaal kunnen wegzetten van illegaal verkregen geld?Er is ook echt behoefte aan extra kamers met deze fantastische bezetting. Misschien moeten ze de hele straat opkopen om de dames met voldoende kamers te voorzien.
Je reageert op sarcasme. Het is niet gemeend.Fantastische bezetting??
De laatste keer dat ik er was was er geen ruk te doen daar.
Groet, schoolmeester.
Tijdje geleden dat ik ben geweest toen viel de bezetting echt mee. Hopelijk is het nu beter maar ben bang nav alle reacties hierboven dat het dooie boel is. En ja, ik heb zelfs ooit een boete ontvangen omdat ik geen milieusticker had… (90€)Ik ben vandaag van plan om de vulkan weer eens te bezoeken. Iemand al recent geweest? Zo ja, hoe was de bezetting? Controleren ze vaak voor de mileusticker?
Sticker kost ongeveer 12 euro via internet. maja as je liever de gok waagt voor 90 euro weet je t of ze vaak controlerenControleren ze vaak voor de mileusticker?
Hallo Dakota,Gisteravond, Haus 17/19 voorhuis, trap op, meteen links, ik meen kamer 104. Donkere dame, groot postuur, met zulke flinke tieten dat ze niet eens in de deuropening pasten. Echt ongelooflijk.
Het klinkt of je je dood bent geschrokkenDonkere dame, groot postuur, met zulke flinke tieten dat ze niet eens in de deuropening pasten. Echt ongelooflijk.