Bigasshunter
Wandelaar
Afgelopen vrijdag, ook naar Duisburg gereden, eerst naar sexpalace had voor het eerst een blauw pilletje gebruikt, niet dat ik het nodig heb maar kijken of het verschil maakt.
Ik voelde wel iets meer geilheid op komen, dus normaal maak ik een flinke ronde voor dat ik een keus maak.
Nu kwam ik in sex palace een Romeense tegen die me naar binnen trok en i m'n oor fluisterde I do everyting for you.
For €50,- ik voelde gelijk het bloed naar m'n lul stromen en weg was het verstand.
Maar op bed was de service belabberd.
Alleen wat ruiken en zo snel mogelijk afwerken.
Ik zeg eerst neuken ,want anders komt ze er te makkelijk vanaf.
Stelde niks voor, ik zeg you are a bad girl and a bad service. Weer wat geleerd.
Zat in sexpalace op 1e verdieping naam weet ik niet.
Daarna naar 26 geweest, veel mooiere dames ook nieuwe dames die er heel goed uitzien , wel vanaf €50,-
Weer een latina look a like gekozen uit Albanië, naam ook vergeten hele goede service.als je binnen komt meteen links 2e deur/raam.
Ik voelde wel iets meer geilheid op komen, dus normaal maak ik een flinke ronde voor dat ik een keus maak.
Nu kwam ik in sex palace een Romeense tegen die me naar binnen trok en i m'n oor fluisterde I do everyting for you.
For €50,- ik voelde gelijk het bloed naar m'n lul stromen en weg was het verstand.
Maar op bed was de service belabberd.
Alleen wat ruiken en zo snel mogelijk afwerken.
Ik zeg eerst neuken ,want anders komt ze er te makkelijk vanaf.
Stelde niks voor, ik zeg you are a bad girl and a bad service. Weer wat geleerd.
Zat in sexpalace op 1e verdieping naam weet ik niet.
Daarna naar 26 geweest, veel mooiere dames ook nieuwe dames die er heel goed uitzien , wel vanaf €50,-
Weer een latina look a like gekozen uit Albanië, naam ook vergeten hele goede service.als je binnen komt meteen links 2e deur/raam.