wat is te laat volgens jou ?? eros26 is namelijk tot 7 uur sochtends geopend in het weekendIk ben gisteren nog geweest. Ik denk dat het te laat was om nog te gaan. De bezetting was matig.
Laatst bewerkt:
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerenwat is te laat volgens jou ?? eros26 is namelijk tot 7 uur sochtends geopend in het weekendIk ben gisteren nog geweest. Ik denk dat het te laat was om nog te gaan. De bezetting was matig.
Ik bedoel met de kerstdagen. Ik was er rond 21.00 wat mij al een goede tijd leek tot 23.30.wat is te laat volgens jou ?? eros26 is namelijk tot 7 uur sochtends geopened in het weekend
neeis het betaald parkeren in duisburg?
Is het aankomende vrijdag(kerstavond) nog waard om te gaan denken jullie?
nee, want de bezetting is dan enorm laagIs het aankomende vrijdag(kerstavond) nog waard om te gaan denken jullie?
ga zelf kijken zou ik zeggenIk wil vandaag gaan. Of is de bezetting zo erg laag?
antwerpen SKW ????Of iemand andere tips ik woon in hilversum.
Daarom is deze forum toch? Kan vragen. En SKW teveel gezienga zelf kijken zou ik zeggen
antwerpen SKW ????
bagger dus zoals gewoonlijk in december en januariwas de bezetting laag tot matig.
Dit klinkt of je wilt vertellen dat er geen ruk te doen was en je ongepopt na huis bent gegaan, maar voor je ego even snel nog op keyboard hebt ingetikt dat je 3 dames achter elkaar hebt genomen (kosten min 150 euro). Door het ontbreken van elk detail van de dames, tijdstip, kamer etc... kan dit bericht na het rijk der fabelen.Nou toch gegaan afgelopen donderdag. Overdag geen kip in de avond 30% gevuld. Toen 3 heerlijke dames geknalt. Nu moet me knakworst weer even bij komen…
Tja, toch heeft hij een dame in 17/19 bezocht, en er kort over geschreven: Wendy. Check.Door het ontbreken van elk detail van de dames, tijdstip, kamer etc... kan dit bericht na het rijk der fabelen.
vast wel, tenzij je alleen siervuurwerk koopt ;-)Volgende week even 'vuurwerk' halen in Duitsland, valt er nog iets te knallen in Duisburg donderdagavond?
de bezetting om 11 uur s'ochtends is gewoon mega slechtIs het vandaag de moeite om naar duisburg te gaan denk je. Wil graag naar Eros gaan maar ben benieuwd of de bezetting te doen is. Wil er rond 11 uur naartoe gaan.
Hoe zit het met de entree. Hanteert elk gebouw nu een entree van €2? Kun je die ook pinnen?
Er zijn twee Tiffany's. De blanke is aanwezig (k 110), de donkere niet. Nu.Heeft iemand Tiffany uit Eros26 nog gespot in deze(vakantie) periode?
Rose is exit. Ze probeert het nu via internet.Ben ook wel benieuwd of Rose nog gespot is. Heb haar al een tijdje niet meer gezien.
Jammer, dank je wel voor de reactie. Enig idee waar ik een advertentie van haar kan vinden?Rose is exit. Ze probeert het nu via internet.
Oke bedankt voor de reactie, ik bedoelde inderdaad de Afrikaanse Tiffany. Ik zal binnenkort nog eens vragen hier, wil haar nog eens bezoeken vandaar.zijn twee Tiffany's. De blanke is aanwezig (k 110), de donkere niet. Nu.