Waar je ook naar toe gaat, ieder heeft een ander financieel plaatje. Antwerpen ligt voor mij ongunstig qua afstand/tijdsbestek. Den Haag wil ik niet gezien worden, en is voor mij niet praktisch. Amsterdam ben ik wel klaar mee.
Duisburg is voor mij te overzien. Reistijd enkeltje 5 kwartier, retour brandstofkosten 35 euro, uitstekende warme maaltijd in de stad maximaal 20 euro, dame(s), al gelang naar behoefte en wensen, tussen de 50 en 150 euro.
Duisburg biedt voor mij genoeg keuze. Gisteren viel het me op dat Sexxxpalace een stuk beter bezet is. Voor de liefhebbers: meerdere petite meisjes/dametjes, ik ben zelfs, tegen mijn gewoonte in, eens de derde verdieping opgelopen, daar waren drie transen aanwezig. Algemene bezetting over de onderste verdiepingen verbaasde me, er was veel aanbod. Kwaliteit is verschillend, maar ga op je eigen waarneming en wensen af.
Er wordt wel gemopperd over het algemene aanbod/bezetting, maar calculeer wel in dat uit iedere geparkeerde auto er minstens één wandelaar door de huizen loopt, of op een kamer bezig is. De dame is dan bezet. Eros 26 heeft trouwens exact 72 kamers, dus als er 15 a 20 dames geteld worden, is de bezetting naar alle waarschijnlijkheid , hoger.
Gisteren was aan het begin van de avond, zo rond half negen, zelfs het achterhuis 17/19 weer goed bezet (nee, geen Kim, wel Wanda). 11/13/15 werd met verlangen naar mij gekeken, ze willen graag ontvangen (lees: inkomsten). Dit geldt trouwens ook voor Eros 26. Haus 21, 23, 25, 27/50 kan beter.
Ik zag voor het eerst dat de voordeur geopend werd van Haus 65. Een sleuteldrager opende de deur voor drie nieuwe, nieuwsgierige meiden. Officiële rondleiding? Er lopen regelmatig mannen naar de voordeur in de hoop dat deze open is, misschien gaat dat moment dichterbij komen...
Het aanbod hangt altijd af van de dag en het tijdstip dat je er bent. Dat is voor iedereen verschillend. In het weekend is er meer aanbod, en meer bezoekers. Ik zie over het algemeen veel Nederlandse kentekens, maar er zijn slechts weinigen die op dit forum hun ervaringen delen. Ik zal zeggen, dat ik over het algemeen voldaan en tevreden nagenietend de terugreis maak.