Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenEn, nog wat leuks meegemaakt in Duisburg?Is er nog iets te beleven in db?
Wou vnv even gaan kijken
Zie mijn recenties voor tips en een no-goIk wil binnenkort naar duisburg. Iemand nog tips?
Moet nog gaan maar ben aan het twijfelen hoor ook verhalen dat de bezetting laag is, is toch een stuk rijdenEn, nog wat leuks meegemaakt in Duisburg?
Ik heb het geluk dat mijn baas in Duitsland zit. Reiskosten vergoed en even een klein omweggetje naar Duisburg.Moet nog gaan maar ben aan het twijfelen hoor ook verhalen dat de bezetting laag is, is toch een stuk rijden
Is het een beetje te doen dan qua parkeren of beter een parkeergarage in de buurt zoeken?Weer wat nieuws. Is tig jaren gewoon open geweest. Wordt dan dringen bij Eros 26 op de parkeerplaats
Ben er meestal aan het eind van de dag. Plek genoeg bij Eros 26 en Haus 17/19.Is het een beetje te doen dan qua parkeren of beter een parkeergarage in de buurt zoeken?
Kan iemand vertellen hoelaat sexxpalace 'sochtends open gaat??
Afgelopen donderdagmiddag nog voldoende toppers aanwezig. Ik denk dat je zaterdag nog net op tijd bent. Nikki waar ik even plezier mee had vertelde dat ze de 22e weer naar huis gingGoedemorgen heren,
Een maatje en ik willen voor het eerst de rit afleggen en meemaken wat Duisburg te bieden heeft, aanstaande zaterdag. Zijn er veel toppers of gaan zij rond deze periode allemaal naar hun thuisland?
Ik hoor het graag. Bij voorbaat dank!
veel dames gaan idd terug naar hun thuisland in december om met hun familie door te brengen, dus top bezetting ga je sowieso nooit meer aantreffen, ook niet in februari wanneer de dames terug zijn en de bezetting een tikkeltje beter wordt, de glorie dagen van dit RLD zijn voorbij en gaat hoogstwaarschijnlijke ook niet meer terugkeren, dit RLD is goed voor een vluggertje maar verwacht niks spectaculairs of zoIk hoor het graag. Bij voorbaat dank!
We zien de recensies wel verschijnen!Erg behulpzaam, ik waardeer het heren.
Wij zullen de gok wagen!
Dus toch! Zat er aan te komen...Nou, die is er dus (helaas...) echt niet meer. Die werkt vanuit een eigen studio. Contact via Kaufmich.