Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenInderdaad! Het is dus niet interessant meer om naar Duisburg te gaan want Eros26 en Haus 17-19 zijn de beste laufhausen. Ik ga zeker niet bij elke binnenkomst 2 euro betalen, dus dan kan ik Duisburg van mijn lijstje schrappen. Wordt deze entree altijd geheven of bijv. vanaf 20.00 uur o.i.d. en voor die tijd vrij toegang? In dat geval zou ik nog kunnen overwegen om te gaan rond 17.00 uur. En anders maar niet, dan maar geen Duisburg.Huizen waar ze entree vragen lekker negeren.
In de huizen zonder entree is het nog 30 euro, vraag is of je op zo´n kamertje in hausnr11 of hausnr25 dood gevonden wil wordenben zaterdag voor de eerste keer in duisburg geweest en heb gewoon 30 betaald bij de dame
In H25 best goede dates gehad en ga niet naar een LH voor het behang maar gewoon voor een lekkere meid met goede Servive. Geef wel toe dat ik nooit in H11 geneukt heb en maar 1x in H13 bij Zahra. In sommige huizen is niet alleen het behang afstotend...In de huizen zonder entree is het nog 30 euro, vraag is of je op zo´n kamertje in hausnr11 of hausnr25 dood gevonden wil worden
Dat is juist mijn ultieme uitdaging. En dan bedoel ik natuurlijk in een Laufhaus, en als me dat twee euro kost, dan betaal ik dat graag vooruitDood gevonden worden wil ik niet in geen enkel huis.
En wat denk je daar mee te bereiken?Dat is juist mijn ultieme uitdaging. En dan bedoel ik natuurlijk in een Laufhaus, en als me dat twee euro kost, dan betaal ik dat graag vooruit
Gefeliciteerd. Als dat je doel hier is op het forumVerder heb ik er mee bereikt dat jij je verhaal hebt kunnen vertellen.
Zoals Henk Wijngaard zou zeggen ben je dan gestorven met de vlam in de pijp. Zal mij echt niet jeuken wat anderen dan denken, als er maar gespreksstof is bij de crematie. Niks is triester als dood gevonden worden op de bank met omroep Max op buis en dat je rond het tijsstip van overlijden keek naar een programma over camperen op de Betuwe...Dat is juist mijn ultieme uitdaging. En dan bedoel ik natuurlijk in een Laufhaus, en als me dat twee euro kost, dan betaal ik dat graag vooruit
En die prostituee baalt alleen dat ze tijdelijk niet kon werken, omdat jij daar dood lag te liggen op haar bed.
Treurig! En als je dan een ander laufhaus in gaat en later nog even terug wilt om te kijken of er misschien meer dames zitten moet je weer 2 euro betalen. Mij zien ze met dit entree beleid niet meer.Afgelopen maandag ook Duisburg bezocht en werd ook geconfronteerd met 2 euro entree. Op zich niet zo n moeite mee, maar als er dan ook maar vier dames aanwezig zijn, vindt ik het diep triest. Mijn keuze wordt volgende keer toch weer Antwerpen.
Nee, is niet meer nodig, je kan gewoon overal naar binnen zonder covid bewijs. Wel moet je in Haus 17-19 en Eros 26 2eu entreegeld betalen.Dien je in duisburg nog iets van een covid bewijs te laten zien of kan je gewoon binnenlopen?
Zat er aan te denken om volgende week weer eens een keer die kant op te rijden.
Helaas blijkt dit voor sommigen heel erg lastig te zijn idd. Snap er ook geen zak van meestal.@Pitje65
Is het zo moeilijk om even wat berichten terug te lezen?
Weet jij misschien of die 2 euro toegang de hele dag wordt geheven of misschien alleen na een bepaalde tijd, bijv. vanaf 17.00 of 18.00 uur? In de middag is de bezetting meestal niet zo groot en zijn er mogelijk ook minder overlast veroorzakende wandelaars, dus het zou kunnen dat het overdag vrije toegang is, maar ik heb dat nog nergens kunnen vernemen.Nee, is niet meer nodig, je kan gewoon overal naar binnen zonder covid bewijs. Wel moet je in Haus 17-19 en Eros 26 2eu entreegeld betalen.
Afgelopen donderdag rond 17.30 geen entree voor Haus 17-19, wel voor Eros 26 moeten betalenWeet jij misschien of die 2 euro toegang de hele dag wordt geheven of misschien alleen na een bepaalde tijd, bijv. vanaf 17.00 of 18.00 uur? In de middag is de bezetting meestal niet zo groot en zijn er mogelijk ook minder overlast veroorzakende wandelaars, dus het zou kunnen dat het overdag vrije toegang is, maar ik heb dat nog nergens kunnen vernemen.
Zondag was het vanaf 12.00 betalen, daarvoor open.Afgelopen donderdag rond 17.30 geen entree voor Haus 17-19, wel voor Eros 26 moeten betalen
Ook ik ben het met je eens. Was er een paar dagen terug sommige huizen waren goed leeg. Als er op alles entree geheven gaat worden dan vrees ik dat mijn Duisburg periode ook voorbij gaat zijn. Terwijl ik daar een paar vaste poppetjes heb.Daar zit dus geen logica achter. Je moet er dus vanuit gaan dat er altijd entree geheven wordt, ook al zit het laufhaus bomvol met kamers, maar dan wel voor 99% onbezet. Voor die 2 of 3 dames die er met een beetje geluk zitten betaal ik geen toegang na elke entree weer opnieuw.