jelledevries
Newbie
Heeft er iemand tips waar ik het beste heen kan gaan. Wil komend weekend eens gaan kijken daar ben er nog nooit geweest
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDaar ben ik (voor Corona) ook een paar keer geweest en dat was toentertijd wel heel aardig. Maar ik ben wel benieuwd hoe de situatie momenteel is, het is overal slechter dus dat zal in Bochum niet anders zijn, dus of het de reis nog waard is..? Ik zou het niet weten. Ik denk eerder dat het paradijs dat Duitsland tot een paar jaar geleden nog was, nu verleden tijd is.Bochum is ook nog een optie
Dit is de uitgang . bij de ingang zit de muntautomaatZie geen munt automaat
Dit is de ingang van ErosZie geen munt automaat
Zoals ik t zie hebben ze vandaag ook een wisselautomaat geplaatstHet lijkt wel een gevangenis-complex geworden, vraag is of je er ook nog uit komt
Ik lees net dat wanneer je geen 2 euro contant hebt, je verwezen wordt om papiergeld om te wisselen in de gokhal aan de charlottenstrasse.
Pin doen de heren niet aan
Ja het Poortje in Haarlem, op een gegeven moment vroegen ze zelfs 6 euro entree.. later bijgesteld naar 2 euro. Ook in Leeuwarden wordt bij een van de huizen entree geheven.Was dat niet het poortje in Haarlem?
Kosten voor ons wandelaars zijn dan ook hoger..In Nederland zijn de huren meestal hoger, al kan je wel per dagdeel huren.
Het lijkt mij dat de dames wel wat meer zouden mogen vragen, hoewel veel bezoekers het daar waarschijnlijk niet mee eens zijn.