waren Kim en Wanda er ook weer?Zondagavond effe naar Duisburg gereden om te checken of er nog controle is ,en het goede nieuws is dat het weer zoals vroeger is ,alle in en uitgangen zijn weer open ,lekker van het ene naar het andere huis hobbele
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerenwaren Kim en Wanda er ook weer?Zondagavond effe naar Duisburg gereden om te checken of er nog controle is ,en het goede nieuws is dat het weer zoals vroeger is ,alle in en uitgangen zijn weer open ,lekker van het ene naar het andere huis hobbele
in ghetto laufhaus 25 kun je ze wel vinden, maar de meeste zijn wel 40+ en hebben overgewicht, hopelijk is dat je dingKan iemand mij vertellen waar ik zoal de Zuid-Amerikaanse dames kan vinden?\
er zijn dan wel dames actief maar de bezetting is dan nog heel erg laag, beter kom je rond 16:00-17:00 uur dan begint het wel iets beter te wordenIs er overdag ook wat te beleven in de raambuurt van Duisburg?zo rond 12-13 uur…
voor dat de sexpalace was gesloten zaten ze in ieder geval daar op de bovenste etage geen idee waar ze nu zijnZijn er nog shemales actief in de vulkan?
Bezetting is zwaar onder de maat. Verder, delen jullie dezelfde ervaring dat veel dames hun prijs van €30 naar €50 hebben verhoogd?Toevallig iemand die weet wat de bezetting van vanavond is?
dus voortaan moet ik dus iedere keer 2 euro betalen bij eros26 wanneer ik het gebouw inkom ??Haus 17-19 en Eros 26 hebben toegangs poorten installeerd.. Volgens de dames kost t vanaf volgende week €2,00 entree om t huis binnen te gaan. Krijg je weer dezelfde looproutes als tijdens de corona maatregelen
Wel, dat is ook het businessmodel van menig sportschool. Maar die eigenaar van 26 moet blijkbaar een andere inkomstenbron hebben nu hij geen coronatests meer kan verkopen.Betalen om alleen rondjes te mogen lopen ze zijn gek daar.
Nou, het zal wel het laatste zijn, telkens betalen als je er weer in wil. Als het inderdaad één keer 2 euro zou zijn en je dan een bepaalde tijd, bijv. 3 of 4 uur, in en uit kon lopen, dan zou ik er nog niet zoveel bezwaar tegen hebben. Maar iedere keer weer opnieuw betalen, dat is een gigantische belemmering in je vrijheid om wat rondjes te lopen.dus voortaan moet ik dus iedere keer 2 euro betalen bij eros26 wanneer ik het gebouw inkom ??
is de entree dan 24 uur geldig of moet ik weer dan opnieuw entree betalen als ik het gebouw verlaat en later weer terug komt
Ik ben vorige week geweest in 26 geweest, een Tsjechische vertelde mij dat de kamerhuur €180,- per dag was, dat is 6 klanten afwerken en nog niks verdient.Haus 17-19 en Eros 26 hebben toegangs poorten installeerd.. Volgens de dames kost t vanaf volgende week €2,00 entree om t huis binnen te gaan. Krijg je weer dezelfde looproutes als tijdens de corona maatregelen
Per hele dag ja, ze doen daar niet aan halve dagen zoals in Antwerpen, is ook niet nodig want er staan nog heel veel kamers leeg.€ 180 per hele dag?