Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenEn wordt het naar Amsterdams voorbeeld een soort van museum met etalagepoppen of komen er ook dvp's te zitten?Volgens een Duits forum gaat de SeXXXpalace op maandag 10-01-22 terug open
Verstandig beleid; dan gaan straks alle Duitsers ook naar Antwerpen.
Dat kan natuurlijk altijd, zeker weten doen we niets, maar ik heb toch goede hoop dat het SKW open blijft. Wij zitten in NL met een lockdown omdat hier de angst regeert en in Duitsland zijn ze extreem voorzichtig. België lijkt me momenteel realistischer in de aanpak, maar de tijd zal het leren.Je kan er op wachten tot dan ook dat dicht gaat.
Inmiddels zou je denken dat ze in die landen ook wel weten dat de gemiddelde DL bijna niks verdient.
Met 12 meiden in 1 huis en het aantal gasten dat er rond loopt zou ik niet zeggen dat ze niets verdienen.Er wordt gewoon 50€ gevraagd....vaste klant of niet...denk niet meer dan 12 meiden binnen in eros26
@Hobbele, duidelijk herkenbaar aan de schrijfstijl denkt het te snappen naar duidelijk niet. Alleen succesvolle meiden hebben boekingen van meerdere uren en verdienen dan 100 euro per uur of meer. Dan kom je wel tot bedragen per maand waar ik ook 2-3x zo lang moet werken.Met 12 meiden in 1 huis en het aantal gasten dat er rond loopt zou ik niet zeggen dat ze niets verdienen.
Zo'n meid werkt per dag zo maar ff 20 gasten af. 20 x 50 euro = 1000 euro omzet per dag.
Ik heb ze niet in 1 dag werken!
@Hobbele, duidelijk herkenbaar aan de schrijfstijl denkt het te snappen naar duidelijk niet. Alleen succesvolle meiden hebben boekingen van meerdere uren en verdienen dan 100 euro per uur of meer. Dan kom je wel tot bedragen per maand waar ik ook 2-3x zo lang moet werken.
Meeste meiden krijgen de hele dag klootzakken aan de deur die zonder condoom willen omdat ze debiel zijn en 30 euro te duur vinden. Ze werken ook niet even 20 gasten af! Make up bijwerken, vooral als zo'n zool niet eens goed op de tieten mikte maar 25cm hoger, bed netjes maken, beetje wassen etc., ben je zo 10 min verder tenzij je eentje boekt die na een veeg met dec heedoek er voor gaat. Ik dan liever niet...
AZF zijn een ander verhaal omdat je na 10 min buiten staat. Weinig dames werken 10 uur per dag en staan ol rustige tijden voor de deur. Vaak is 10-12 klanten echt het maximum, praat je over 300 tot 400 ruro bruto minus kamerhuur en belastingen, grofweg 180 euro of zo. Veel dames slapen op de kamer omdat ze geen hotel of zo kunnen betalen. Probeer eens zinnige AST en dan leer je misschien nog wat.
Apart dat Hobbele gewoon weer kan zieken, dacht het een definitieve ban was?
Wanneer je het puur economisch bekijkt: wanneer je een matig product aanbiedt in een competitieve markt, dan moet dat leiden tot een lagere prijs anders neemt niemand het product af. Wat de echt lelijke, matige dvp's opbreekt is het verschijnsel van (relatief hoge) minimumprijzen. Eigenlijk beschermt dat alleen de aantrekkelijke dvp's. Misschien moet die laatste categorie een soort solidariteitsbijdrage afdragen aan de buurvrouw met weinig klanten?Best, maar misschien moeten de dames die maar 1 of 2 klanten per dag ontvangen stoppen met dit beroep? Als je lelijk/uitgezakt bent en niet genoeg klandizie hebt moet je maar ander werk doen. Of proberen je 'service' te verbeteren?
Wanneer je het puur economisch bekijkt: wanneer je een matig product aanbiedt in een competitieve markt, dan moet dat leiden tot een lagere prijs anders neemt niemand het product af. Wat de echt lelijke, matige dvp's opbreekt is het verschijnsel van (relatief hoge) minimumprijzen. Eigenlijk beschermt dat alleen de aantrekkelijke dvp's. Misschien moet die laatste categorie een soort solidariteitsbijdrage afdragen aan de buurvrouw met weinig klanten?
Het verschil willen ze ook niet maken met extra service of extra tijd.
Ik kan er iig geen meelij met hebben.
Typisch links standpunt, subsidie voor alles waar de wereld niet op zit te wachten, zoals windmolens, dure ekektrische leasebakken etc. Volgens mij mag een DVP best werven met 10 euro per uur, maar dan kan ze beter een passende baan zoeken. Genoeg sectoren zoeken ook minder mooie vrouwen. Slechte DVP een bijdrage leveren is echt lachwekkend. Als je dat elders ook gaat doen gaat Nederland naar de kloten. Krijg je een Hugo de Jonge die niks bij Gezondheidzorg presteerde b.v. op Volkshuisvesting...Wat de echt lelijke, matige dvp's opbreekt is het verschijnsel van (relatief hoge) minimumprijzen. Eigenlijk beschermt dat alleen de aantrekkelijke dvp's. Misschien moet die laatste categorie een soort solidariteitsbijdrage afdragen aan de buurvrouw met weinig klanten?
Blijkt dus gewoon nep-info te zijn. Iemand heeft weer zitten trollen. Op datzelfde duitse forum zijn dus speciaal gasten ervoor na Duisburg gereden en staan voor een dichte deur.Volgens een Duits forum gaat de SeXXXpalace op maandag 10-01-22 terug open
Aktuell ist noch nicht eröffnet und die Lichter sind aus.
Maar waarom zou een uitbater proberen wandelaars naar Duisburg te trekken als zijn bordeel gesloten is en er voor hem dus sowieso niets valt te verdienen?Het blijft nep-info. Ik had ook niet gezegd dat het een wandelaar was die deze info verspreid heeft. Het lijkt gewoon op een zielige actie van een uitbater om wandelaars na duisburg te trekken. Maar een rosse buurt waar nog maar een handvol dames aanwezig zijn was dit te verwachten
Aber gilt das auch am Vulkan? Geboostert braucht keinen Test mehr ab 13.1?
Und täglich grüßt das Murmeltier
Geen probleem. Is al 2 weken geleden voor mij.Vergeet niet dat je booster eerst in moet werken voordat je zonder test naar binnen mag.
En dat was 2 weken als ik mij niet vergis.
Die lui zijn niet goed wijs.We horen t wel... heel gauw hier op t forum of daar... via recensies van medestekers. Begrijp werkelijk niet wat die moderator daar mee bezig is echt...frustie.