Mij werd op het BC forum "Testzentrum Peterstal Peterstal 15, 47051 Duisburg" aangeraden als je snel en zonder kosten getest wil worden zonder afspraak. Helaas moet je op de meeste locaties een afspraak maken wat ik zelf erg lastig gezien de reistijd. Geen zin om 20 min te moeten wacht tot de afspraak en dan nog 15 min. op de uitslag. Bij de meeste testlocaties staat aangegeven "
Nicht kommunales Testzentrum" en dus niet gratis, gewoon betalen via verzekering etc. Vergelijkbaar met de GGD waar je naartoe gaat als je mogelijk echt Corona hebt. Meeste van ons boeit het niet of de tester goed opgeleid is, test echt betrouwbaar etc. We willen gewoon snel een "Fick-Lizenz", gaan immers niet op bezoek bij opa en oma...
Als je zonder afspraak een test wilt hebben zijn er nog mobiele locaties maar die zijn alleen voltijds actief als er veel besmettingen zijn. Eerste ligt dicht bij de Vulkan en populair.
- Parkeerplaats EDEKA supermarkt Sternbuschweg 94 - 96, 47057 Duisburg
- Platz vor dem Haupteingang des Hauptbahnhofs
- Links neben dem Stadttheater stehen Testcontainer
Bovenstaande gehoord via PB, Oberscharführer *nt*n voor bekenden poetste mijn vraag in de koffiehoek van de BC direct weg. Dom want de Vulkan draait deels op Nederlandse fans en die komen niet als testen te lastig is. Wilde even zien hoe het uitzag achter E26, maar dat was de enige drukke rij met bezoekers die ik gezien heb en ik was op weg naar huis toen degenen achter in de rij bij E26 naar binnen mochten...
Portiers bij E26 en H17 moesten even wennen aan onze App, maar entree verliep echt heel soepel. Als je s'ochtends getest bent kan je neuken tot de volgende ochtend, flexibel zat voor mij en heb 3 testlocaties in de buurt waarvan 2 bijna altijd tijd hebben. Zaterdagnamiddag en di t/m vr tussen 18:30 en 20:00 uur zijn de goede tijden om extra opties te bedingen bij dames die normaal alleen standaard bieden.
Ding zelf nooit af, betaal gewoon de vraagprijs of loop door. Apart, maar als je dan wat later weer langsloopt kan gevraagde voor 20-30 euro minder als ze je graag als klant willen strikken. Tongzoenen met een DVP die dat volgens de FK altijd afwijst en het dan vol overgave doet als je laat merken dat ze gewoon de controle heeft vind ik geil. Meeste dames staan niet te trappelen om te zoenen met een oude bok als ik, maar als het mag dan merk ik eigenlijk nooit terughoudendheid en een frisse adem helpt ook een handje. Ook vaker AV kunnen boeken op rustige tijden, maar feit is dat als een DL het niet regulier aanbiedt het vaak geen succes is met mijn dikke jongeheer en Zahra en Elena zijn toppers maar niet mijn smaak qua figuur. Dan boek ik liever een mooie DL zonder AV die een leuke GFE biedt, of Maria in H21 of 25. Die zijn achter in de 30 maar gewoon slank en mooi figuur.
Voelde mij gisteren ook gewoon een beetje raar met zo'n 20 jarige, maar de DL's met pretpakket waren bezet of afwezig. Op aantal deuren stond dat ze komende week er weer zijn, zoals Katie vanaf 12 dec. Veel DL's willen voor Nieuwjaar nog wat omzet draaien. E26 was Walhalla voor onderhandelen, maar in H17, 21 en 25/50 was de slechte situatie goed zichtbaar en op de deuren van SP36 wordt geen heropening aangekondigd. Voor mij was het glas toch halfvol...