JohnnieWalker
Stamgast
Booster is pas ergens in februari nodig als ze de QR codes in Europa gaan blokkeren als je niet tijdig een extra prik gehad hebt. Verder alleen testen. Sfeer is ontspannen, kon snel doorlopen bij alle huizen.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDat geldt ook voor mij. Ik ben inmiddels al 2 jaar niet meer in Duisburg geweest, daarvoor kwam ik er jarenlang (vanaf 2009) heel regelmatig en heb daar hele mooie herinneringen aan. Ik zou best nog eens willen kijken hoe het er nu is, maar zolang deze Corona beperkingen met testen duurt ga ik er niet naar toe. Duurt dit bij wijze van spreken tot 2025, dan kom ik daar niet eerder, blijven die testen voor altijd, dan kom ik er dus nooit meer.Zo lang er een test bewijs nodig is ga ik niet naar duisburg.
Leuk om te lezen dat de absolute klasbak Vanny weer is wedergekeerd op de Vulkaan! Helaas zal dit wel weer filevorming rond haar kamer tot gevolg hebben haha.Gisteravond in Db geweest. Bezetting vrij mager, bezoekers ook weinig. Als er veel bezetting is en veel bezoekers zijn, is de keus ook lastig. Maar dan heerst er wel meer sfeer. Toch twee dames en mezelf blij gemaakt.
Valt me wel op, dat er langzaam aan er weer eens een bekende haar diensten aan komt bieden. Zo zag ik dat Lady Vanny weer aanwezig is in haar oude kamer (E26/k210), en Elly (H17/19, nu k106). Een andere, voor mij bekende, Franzesca, was weer in beeld ((H17/19, k512), hoewel ik haar gisteren niet gezien heb, Een week eerder, toen ik haar bezocht, zei zij tegen mij, dat ze maar kort zou blijven. Ze werkte de afgelopen 3 jaar in Dortmund, ik was blij dat ze weer terug was... weet niet wat ze nu doet...
Ook voor mij nog niet bekende gezichten zien rijkhalzend uit naar klanten.
Heeft zijn nog steeds haar "vriendje"?Leuk om te lezen dat de absolute klasbak Vanny weer is wedergekeerd op de Vulkaan!
Ik ga straks.Als er iemand is die binnenkort naar Duisburg gaat ontvang ik graag een pb. Heb een specifieke vraag over de bezetting, als iemand die binnenkort of regelmatig gaat iets voor me zou kunnen checken zou dat zeer gewaardeerd worden!
de raambuurt van dusseldorf is baggerZit te denken om naar Duisburg te reizen deze dagen, is dus helemaal leeg? Is Dusseldorf any better?
I also just came back from eros26, I also thought something was going on when I arrived because it was very busy, test place busy outside busy a lot of customers ..once inside, nothing : same as last week, maybe 2 more dl's arrived, I think it needs another 2-3 weeks.
Hier zit wel iets van waarheid in, maar we moeten niet racistisch worden,huis 25 vind ik ook bijna nooit iets fatsoenlijks,volgens mij zijn hier de huur prijzen ook iets lager dan 26 en 17/19,In H25 ben ik nog nooit wat moois tegengekomen. Verder vind ik dat een zeer ranzige tent, het stinkt er altijd na aangebrand eten, de trappen en gangen zien er vies en verwaarloosd uit en de dames zijn qua uiterlijk van zeer erbarmelijk niveau. Ben altijd bang dat ik in H25 iets oploop, en dan heb ik het niet over corona. Meestal skip ik H25 ook, alleen in vroegere jaren kon je bij slecht weer even overdekt tussendoor steken tussen H17/19 en Sexxxpalace.
Als je op straat loopt en kijkt wat voor type wandelaar H25 binnenloopt is dat ook een bepaald type. Meestal van die oude vieze verlepte mannetjes of turkse mannen dat je qua uiterlijk al ziet dat 30 euro voor hem een godsvermogen is om uit te geven.
In H25 ben ik nog nooit wat moois tegengekomen.
Als je op straat loopt en kijkt wat voor type wandelaar H25 binnenloopt is dat ook een bepaald type. Meestal van die oude vieze verlepte mannetjes of turkse mannen dat je qua uiterlijk al ziet dat 30 euro voor hem een godsvermogen is om uit te geven.
HAHA! Ik herken die typische gaarkeuken lucht inderdaad.In H25 ben ik nog nooit wat moois tegengekomen. Verder vind ik dat een zeer ranzige tent, het stinkt er altijd na aangebrand eten, de trappen en gangen zien er vies en verwaarloosd uit en de dames zijn qua uiterlijk van zeer erbarmelijk niveau. Ben altijd bang dat ik in H25 iets oploop, en dan heb ik het niet over corona. Meestal skip ik H25 ook, alleen in vroegere jaren kon je bij slecht weer even overdekt tussendoor steken tussen H17/19 en Sexxxpalace.
Schijnt volgens bordellcomm. nu weer in Bochum, Eierberg te werken waar ik ze rond 2017 ook 1,5 jaar gewerkt heeft.hopelijk komt mijn favoriete optik fick stunner Selena nog ooit een keer terug
lijkt mij sterk, want ik heb haar duitse gsm nummer en op haar whatsapp is zij al heel lang niet meer online geweest omdat ze in roemenie zit, en als zij nu werkt in bochum was ze al lang online gekomenSchijnt volgens bordellcomm. nu weer in Bochum, Eierberg te werken waar ik ze rond 2017 ook 1,5 jaar gewerkt heeft.
Dan gaat het waarschijnlijk om een andere Selena. Altijd nadeel dat de dames vaak dezelfde namen gebruiken.lijkt mij sterk, want ik heb haar duitse gsm nummer en op haar whatsapp is zij al heel lang niet meer online geweest omdat ze in roemenie zit, en als zij nu werkt in bochum was ze al lang online gekomen
is zij een optik fick type ?? en zo ja, ziet zij er beter uit dan Selena ???Dat zal Melissa (kamer) 402 geweest zijn. Geen slechte keus, toch?