Dr**s bij dvp bezoek het nieuwe normaal?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Het is me precies maar 1 keer gebeurt dat de dame vroeg of ik wilde gebruiken. Ik doe helemaal geen drugs. Dus beleefd nee gezegd. Ik kreeg wel heel aardig een glas wijn aangeboden. Ik zei als jij wilt gebruiken ga je gang. Ze had het al in huis liggen, maar toen ik het niet deed, nam zij ook niets. Als ik het had geaccepteerd had ik wel extra moeten betalen.

Een andere vrouw liet me een keer de resten zien van een andere klant. Het restje had hij voor haar achter gelaten. Ze drong er niet op aan of zo om het te gebruiken. Ze liet me alleen maar zien wat voor klanten ze soms kreeg. Voor haar nam ik wel vaak een flesje whiskey mee. Als ze wat gedronken had werd ze extra geil en lette ze ook niet meer op de tijd.
Leuke bezoeken waren dat aan haar. Helaas kreeg ze een vriend en stopte er mee.

Een andere vrouw liet me een keer de resten zien van een andere klant.
"De resten van een andere klant"

Meat Grinder GIF by PeacockTV

Steeds meer mensen vinden het geen probleem. Die nemen een 'pilletje' of kopen op straat 'voor 50 euro' gewoon waar je er naast staat in de Pijp in Amsterdam.
Hemelsbreed ligt de snuif-as daar niet erg ver vandaan.
Als je gebruikt ben je wel mede-verantwoordelijk voor de grote teringbende die er het gevolg van is.
En dat is misschien nog het kwalijkste; er zijn mensen die (daardoor) al zo'n beetje tot de laagste klasse behoren, maar de reden dat ik dat "snuif-as" aanhaal, is dat daar mensen zitten met een veel grotere verantwoordelijkheid.
Daarvan mag je hopen dat ze niet dermate roekeloos worden van het gebruiken dat ze ons land in de problemen kunnen brengen.

jaren terug al eens bij een groepje Roemeense meiden geweest ,die met drieen in een huis zaten..
waren alle 3 lekkere dames..dus ja 'when in Rome?',..
1 voor 1 geproeft..de laatste was een mooie blonde vol tattoo's en best een beetje loom/sloom/meegaand,..
het was hartje zomer..en mevrouw liep te snotteren (en ik had het moeten weten)
dus vraag ik haar ofdat ze verkouden was ,want anders word pijpen best wel een dingetje..
'ís because i use coke just before you came in'..zei ze..nou heeft ze me toen verder heerlijk gepijpt..want ik was toch al ready for take off zeg maar..
maar toen ze ineens zoiets zei van..
'for an extra 100 you can fuck my ass without condom and come on my face'..
en werd ik toch iets ongemakkelijk..
als de dame nuchter geweest was ,had ik dat misschien nog wel gedaan (wel met rubber)..maar nu had ik zoiets van..
'als men hier lucht van krijgt ,ziet het hier binnen 2 dagen zwart van gasten die daar op kicken en zit mevrouw binnen no time vol met allerlei ziektes..'
zover was het misschien al..en nou lag ik daar op bed..
gelukkig niks aan overgehouden maar toch...
ik weet uit ervaring wat een ellende drank en drugs kunnen aanrichten. 1 of 2 gasten waar ik vroeger mee op school zat. zijn inmiddels al bij de warme bakker van de Dela geweest
geeft te raden wat dat bij zo'n meid doet..die een hele dag op de bank zit te wachten op klanten..in een vreemd land..totaal wereldvreemd hier
soms aardige sportieve mannen soms minder sportieve onverzorgde figuren waar misschien nog wel een steek los is..
is niet best..komt niet goed

Daaruit blijkt maar weer eens hoe roekeloos mensen kunnen worden wanneer ze onder invloed zijn.
Zoals je die laatste meid beschrijft heeft het er alle schijn van dat ze in een achtbaan zit die alleen nog maar omlaag gaat.
Zowel lichamelijk en mentaal hard op weg de vernieling in te gaan.
oh das zo geregeld hoor..
coke schijnt nogal 'hip' te zijn ook..
cafe waar ik altijd kom ,ken ik de uitbater persoonlijk..is een klant van me..
die draaien ,zeker als in de wintermaanden alles binnen zit voor een paar bedrijven die in het centrum zitten de vrijmibo..
makelaarskantoortje ,advocaten/notaris kantoor ,wat bank spul..
die zei het een paar jaar geleden al..'als die lui s'avonds weg zijn ,lijkt het net ofdat het gesneeuwd heeft in de WC'..
tsja..dan komen ze er nog wel achter..
hartaanvalletje..kot vol ruzie thuis..vul zelf maar in

Ken wel een paar dvp's die niet normaal kunnen functioneren zonder drugs. Kom je eigenlijk ook pas erachter tijdens de date. De service wordt er niet beter op en ze blijven maar eindeloos doormekkeren over van alles en nog wat waar je geen touw aan vast kan knopen. Ik heb liever nuchtere dvp's die met hun volle bewustzijn weten waar ze mee bezig zijn. Denk dat het voor de meeste dvp's ook zo geldt over hun klanten.
Dat is gewoon dat veel werknemers coke/speed snuiven voor lange werkdagen beter te kunnen volhouden, en bij dvp's al zeker want moeten vaak heel de tijd door seks hebben en hebben het spul dan nodig om dit vol te houden

Dat is gewoon dat veel werknemers coke/speed snuiven voor lange werkdagen beter te kunnen volhouden, en bij dvp's al zeker want moeten vaak heel de tijd door seks hebben en hebben het spul dan nodig om dit vol te houden
misschien wel..maar ik heb vroeger toch wel 15 jaar dagen gemaakt in de bouw van 10 of 12 uur per dag..en nimmer coke gebruikt..
het zit grotendeels tussen je oren en het milieu waar je inzit..
ik weet niet hoeveel dvp's ik inmiddels bezocht heb..
maar het zullen er inmiddels 100en zijn op 20 jaar of iets..
hooguit 5 die ik het zag doen of waar ik het van doorhad..10 of 20 waar ik het van vermoedde..
de rest kan ik bijna zeker zeggen dat er niks in van shit in het spel was..
ook zelden of nooit drank geroken (en dat ruik je)
op de bouw werd vroeger heel wat afgezopen..
maar dat hoef je tegenwoordig ook niet meer te doen..want ze trappen je eraf..en je hoeft nooit meer terug te komen

Terug
Bovenaan Onderaan