Dr**s bij dvp bezoek het nieuwe normaal?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Het is me precies maar 1 keer gebeurt dat de dame vroeg of ik wilde gebruiken. Ik doe helemaal geen drugs. Dus beleefd nee gezegd. Ik kreeg wel heel aardig een glas wijn aangeboden. Ik zei als jij wilt gebruiken ga je gang. Ze had het al in huis liggen, maar toen ik het niet deed, nam zij ook niets. Als ik het had geaccepteerd had ik wel extra moeten betalen.

Een andere vrouw liet me een keer de resten zien van een andere klant. Het restje had hij voor haar achter gelaten. Ze drong er niet op aan of zo om het te gebruiken. Ze liet me alleen maar zien wat voor klanten ze soms kreeg. Voor haar nam ik wel vaak een flesje whiskey mee. Als ze wat gedronken had werd ze extra geil en lette ze ook niet meer op de tijd.
Leuke bezoeken waren dat aan haar. Helaas kreeg ze een vriend en stopte er mee.

Een andere vrouw liet me een keer de resten zien van een andere klant.
"De resten van een andere klant"

Meat Grinder GIF by PeacockTV

Steeds meer mensen vinden het geen probleem. Die nemen een 'pilletje' of kopen op straat 'voor 50 euro' gewoon waar je er naast staat in de Pijp in Amsterdam.
Hemelsbreed ligt de snuif-as daar niet erg ver vandaan.
Als je gebruikt ben je wel mede-verantwoordelijk voor de grote teringbende die er het gevolg van is.
En dat is misschien nog het kwalijkste; er zijn mensen die (daardoor) al zo'n beetje tot de laagste klasse behoren, maar de reden dat ik dat "snuif-as" aanhaal, is dat daar mensen zitten met een veel grotere verantwoordelijkheid.
Daarvan mag je hopen dat ze niet dermate roekeloos worden van het gebruiken dat ze ons land in de problemen kunnen brengen.

Terug
Bovenaan Onderaan