Het is me precies maar 1 keer gebeurt dat de dame vroeg of ik wilde gebruiken. Ik doe helemaal geen drugs. Dus beleefd nee gezegd. Ik kreeg wel heel aardig een glas wijn aangeboden. Ik zei als jij wilt gebruiken ga je gang. Ze had het al in huis liggen, maar toen ik het niet deed, nam zij ook niets. Als ik het had geaccepteerd had ik wel extra moeten betalen.
Een andere vrouw liet me een keer de resten zien van een andere klant. Het restje had hij voor haar achter gelaten. Ze drong er niet op aan of zo om het te gebruiken. Ze liet me alleen maar zien wat voor klanten ze soms kreeg. Voor haar nam ik wel vaak een flesje whiskey mee. Als ze wat gedronken had werd ze extra geil en lette ze ook niet meer op de tijd.
Leuke bezoeken waren dat aan haar. Helaas kreeg ze een vriend en stopte er mee.
Een andere vrouw liet me een keer de resten zien van een andere klant. Het restje had hij voor haar achter gelaten. Ze drong er niet op aan of zo om het te gebruiken. Ze liet me alleen maar zien wat voor klanten ze soms kreeg. Voor haar nam ik wel vaak een flesje whiskey mee. Als ze wat gedronken had werd ze extra geil en lette ze ook niet meer op de tijd.
Leuke bezoeken waren dat aan haar. Helaas kreeg ze een vriend en stopte er mee.