Dr**s bij dvp bezoek het nieuwe normaal?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik zelf ben weleens een paar keer geweigerd omdat ik gedronken had.
Ik zat alle keren in het cafe en wilde daarna neuken dus ging ik langs de dvp,s....
Gelukkig heb ik geen kwade dronk maar ik heb alle begrip dat dames mij liever niet binnen willen hebben als ik uit me bek stink naar de drank.
Ze zullen allemaal wel een ervaring hebben met een dronken persoon en hoe lastig zo iemand kan zijn en vooral hoe je die weer de deur uit krijgt. Dan is het best te begrijpen dat ze de gok niet nogmaals willen nemen als ze drank ruiken of zien dat je niet koersvast bent....

Even voor mijn nieuwsgierigheid;

Stel dat een dame in haar vrije tijd gebruikt maar niet tijdens de date: is de dame dan meteen een No-Go?

Stel dat een dame tijdens ontvangst in de avond/nacht gebruikt heeft, je appt haar en ze vertelt het netjes: Is de dame dan meteen een No-Go, bezoek je haar als ze weer nuchter is of is dit geen probleem als ze maar "normaal" functioneert?

Zit er voor jou verschil in het middel dat ze gebruikt? Bijv joint is prima maar een lijntje is no-go.

En hoe zit dit met alchol in de 2e casus? En maak je daar ook onderscheid tussen een wijntje en een glas vodka redbul of een whiskey on the rocks (om maar wat te noemen)
In principe liever niet. Ik zou willen dat een dame het niet nodig heeft om haar werk te kunnen doen. En als ze inderdaad gebruikt moet het geen nadelig effect hebben op de date. Ik wil het als klant niet zien en ook niet ruiken.

Dat relatief veel dames drugs gebruiken of overmatig drinken kan ik me overigens wel goed voorstellen. Dvp zijn lijkt me nogal een stressvolle bezigheid. Als een dame weinig klanten heeft geeft dat verveling en leidt dat tot gebrek aan zelfvertrouwen (zeker als ze ziet dat collega's wel druk zijn) en als ze wel druk is moet ze aan al die kerels haar lichaam open stellen en ze netjes zien af te werken. In beide gevallen denk ik, ga er maar aan staan. Veel stress dus en dan kan een jointje, een lijntje of een fles wel helpen de tijd door te komen.

Even voor mijn nieuwsgierigheid;

Stel dat een dame in haar vrije tijd gebruikt maar niet tijdens de date: is de dame dan meteen een No-Go?

Stel dat een dame tijdens ontvangst in de avond/nacht gebruikt heeft, je appt haar en ze vertelt het netjes: Is de dame dan meteen een No-Go, bezoek je haar als ze weer nuchter is of is dit geen probleem als ze maar "normaal" functioneert?

Zit er voor jou verschil in het middel dat ze gebruikt? Bijv joint is prima maar een lijntje is no-go.

En hoe zit dit met alchol in de 2e casus? En maak je daar ook onderscheid tussen een wijntje en een glas vodka redbul of een whiskey on the rocks (om maar wat te noemen)
Interessante vraag.
Bij mij zou het van belang zijn om welke reden ze het gebruikt.
Niet dat je daar 100% achterkomt, maar toch.
Gebruikt ze het om de feestvreugde te verhogen, dan kan ik er, zeker in het geval van alcohol of softdrugs mee leven.
Gebruikt ze om de 'pijn' te verdrijven of haar ellende te vergeten, dan ga ik die dame mijden.
Dit omdat ik het dan niet meer als 'vrijwillig' (als in mét wilsovereenstemming) zie.

jointjes rook ik ook op zijn tijd en alcohol.... man, ik ben er gék op. Maar laveloze vrouwen zijn voor mij ALTIJD onaantrekkelijk. Dus zolang ze haar grenzen kent... lekker!

Coke blijf ik persoonlijk ver vandaan.

Op het vlak van drugs ben ik duidelijk. Ik gebruik geen drugs. Tijdens het wandelen is dit ook nooit aangeboden door een DVP. Hoogstens dat ik 1 keer een verhaal te horen kreeg van een DVP die een klant had die haar 1 keer per jaar voor 4 uur boekte en die daarbij drugs gebruikte. Zij deed dan ook mee, maar niet van harte vanwege de lichamelijke effecten die de drugs bij haar opriep.

Al zou ik tegen een drankje zeker geen nee zeggen.

De ene kan beter "doseren" en reageert anders dan de ander. Ik ken eentje die blijft dagenlang wakker tot haar lichaam het niet meer aan kan en vervolgens ligt ze in coma voor 24-48 uur. Een ander wordt gelijk paranoïde zodra ze een te groot lijntje neemt, vervolgens mij uitnodigt bij haar thuis om haar nog gezelschap te houden (ik dacht uiteraard nog even lekker neuken 😉), mij verbiedt om naar de wc te gaan, vervolgens mij opsluit in de woning als ik toch naar het toilet ga, de buren alarmeert om de politie te bellen omdat ik haar iets aan zou willen doen, vervolgens omsingeld ben door een groep politiemannen, ik rustig vertel dat ze teveel heeft gesnoven, mijn auto vervolgens doorzocht wordt op drugs omdat ze dachten dat ik haar dealer was, zij naar het ziekenhuis wordt gebracht en 3 dagen niks van zich laat horen. En ook helemaal geen excuses van haar gekregen wat ze mij heeft geflikt. :cautious: Was wel een lekker ding trouwens. 😜

Ik heb een aantal keren gebruikt in mijn carrière va ca 40 jaar. De sex was super, maar door een engel op mijn schouder ben ik er noch. Moest autorijden en dacht dat ik er weer was maar twee keer bijna verongelukt. Jaren terug tegen een vaste dame gezegd dat ik wat gebruikt had deze heeft mij op mijn sodemieter gegeven ofik wel wist waar ik mee bezig was. Dus na die tijd nooit meer.

De ene kan beter "doseren" en reageert anders dan de ander. Ik ken eentje die blijft dagenlang wakker tot haar lichaam het niet meer aan kan en vervolgens ligt ze in coma voor 24-48 uur. Een ander wordt gelijk paranoïde zodra ze een te groot lijntje neemt, Was wel een lekker ding trouwens. 😜
Is dat een DvP en zo ja, is ze nog actief?

Terug
Bovenaan Onderaan