Voormalig lid 27014
Vaste klant
Latina's hebben vaak een kruisje om de nek. Ik denk zeker dat ik wat gelovigen heb gehad.Nu... als dat zo is... ben ik heel wat gelovige DVP's tegengekomen!
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenLatina's hebben vaak een kruisje om de nek. Ik denk zeker dat ik wat gelovigen heb gehad.Nu... als dat zo is... ben ik heel wat gelovige DVP's tegengekomen!
Maar met Biden Fans, pro vaxxers en mensen die helemaal nat worden van zelensky is het wel gezellig begrijp ik?Juist, Putinfans, Trumpfans, antivaxxers, coronasceptici, vooral over andere dingen praten als je het gesprek leuk wilt houden.
Nee dat klopt. Ik snij het onderwerp geopolitiek meestal aan als ze me begint te pijpen. Ik vind het zo raar om daar in het begin al mee te komen.Ik kan me ook slecht voorstellen dat je aan het begin van een gezellig uurtje - zij heeft je lul in haar hand en jij een tiet - vragen opwerpt als: "Goh, wat vind je nou van die Poetin en wat hij allemaal aan het doen is?"
Ja... en dan met die pik in haar mond... versta je toch niks van wat ze zegt!Nee dat klopt. Ik snij het onderwerp geopolitiek meestal aan als ze me begint te pijpen. Ik vind het zo raar om daar in het begin al mee te komen.
Het is eigenlijk ook niet de bedoeling dat ze veel zegt. Ik ben meer geneigd zelf hele monologen af te steken alsof ik de wijsheid in pacht hebJa... en dan met die pik in haar mond... versta je toch niks van wat ze zegt!
Dan hoop ik voor dat ze haar tanden niet in het onderwerp zet.Nee dat klopt. Ik snij het onderwerp geopolitiek meestal aan als ze me begint te pijpen. Ik vind het zo raar om daar in het begin al mee te komen.
Dat is de kick he, het is dansen op een vulkaan.Dan hoop ik voor dat ze haar tanden niet in het onderwerp zet.
Een belangrijk punt in deze discussie, waarvan het ij bevreemd dat dit nog niet genoemd is; dat is fawlty towers, niet monty python.Houden jullie je aan het Monty Python-gebod: 'Don't mention the war'?
Ach, soms zit de dame met haar hoofd niet bij haar werk. Als ze dan even haar emoties kan delen met iemand is het voor haar ook ontspanning.Werkelijk niets anders te bedenken om een leuke sfeer te creëren?
Klopt. En die Latina's met een kruisje om de nek hebben ongetwijfeld minder progressieve opvattingen over homorechten dan ik. En zo zijn er nog vele andere voorbeelden te bedenken.begin maar eens met een moslim over het katholiek geloof of islam..gaat waarschijnlijk 2 minuten goed..
Dat gebeurt gewoon niet op die simpele manier. Na het klaarkomen komt het toch echt wel tot een praatje. Vind ik ook wel zo fatsoenlijk.Lekker simpel houden; gewoon helemaal níet praten tijdens een date. Gelijk op haar knietjes en gaan met die banaan; betalen, neuken en wegwezen.
Lang geleden was ik met een Thaise. Niet commercieel, ze was gewoon een vriendin toen. Zij had een zusje van twee jaar jonger en tussen dat zusje en mijn beste maat klikte het ook al snel. Ik kende hen allebei goed, natuurlijk, dus ik sprak ze allebei ook wel eens apart over het ging. Toevallig ook een keer kort na elkaar.Het is eigenlijk ook niet de bedoeling dat ze veel zegt. Ik ben meer geneigd zelf hele monologen af te steken alsof ik de wijsheid in pacht heb
Never nooit niet..Klopt. En die Latina's met een kruisje om de nek hebben ongetwijfeld minder progressieve opvattingen over homorechten dan ik. En zo zijn er nog vele andere voorbeelden te bedenken.
Je weet gewoon dat je hoogstwaarschijnlijk een compleet ander type neukt dan je zelf bent. Iemand met een totaal andere culturele achtergrond. Had je zo'n dame in het 'echt' ontmoet, dan zou het hoogstwaarschijnlijk nooit wat worden.
Volgens mij zijn de wandelaars die een leuk gesprek met de DvP waarderen juist niet de wandelaars die klagen dat de dames zo duur zijn.Ga je nu voor te neuken of te ouwehoeren. En dan klagen dat dames zo duur zijn
Wat... EN een gesprek willen EN klagen over de prijs? Dat zijn de 2 zaken die ik noemde in elk geval. Weet niet waarom je die combinatie zou aanmoedigen maar ok.Waarom kan het niet gewoon allebei
Waarom dan jouw commentaar #53?Die laat ik aan jouw over.
Ik ga wel naar betaalbare dames en goed gesprek.