Donkere (ebony) dames

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Puurervaring84

Vaste klant
109
09/02/22
68
9
Heeft iemand goede aanbevelingen voor donkere (ebony) dames in het land? Bij voorkeur slanke dames, stevige billen mag uiteraard waar vele bekend om staan maar geen must. Slank wel.

Het liefst in Zuid- of Noord-Holland, Brabant of Utrecht maar als ze echt de moeite waard zijn rijd ik graag elders in het land naar de dame ☺️.

@Puurervaring84

Ik kan haar zeker aanbevelen

Naomi is een leuke dame en ziet er goed uit. Alleen geen pzc en dat vind ik gezien de prijs matig. Wel goede recenties over de volgen de 2 dames die ook op mn wishlist staan:

Nicole is een mooie dame en ook leuk in omgang. Echter zij doet niet aan pzc, wat ik geen showstopper vind, maar ze schijnt nu ook beffen niet meer te willen, en dat is voor mij wel een showstopper.

NaomiJade geen reviews en een booker die een tekst van ene "Chanel" kopieert in de advertentie.
Ze heeft wel reviews hoor. Waaronder een van mij.

Maar er is wel iets vreemds met die advertentie Ik ben bij haar geweest toen ze ChanelJade heette. Ook in de kop van de advertentie.
Nu lijkt ze zich NaomiJade te noemen.

Iemand bekend met haar?

Ik had haar bericht op WA en ze maakte wat spellingsfouten zoals " mij lichaam" " mij prijzen" " mannen die", maar op haar profiel staat dat ze een student is. Ook haar profiel ziet er niet uit alsof het door een student is geschreven.

Ze zei ook dat ze dit werk al 6 jaar lang doet, maar op haar profiel staat dat ze 21 jaar is. Ze zei dat ze een volwassen lichaam heeft en vroeg is begonnen.

Ze hoeft niet eerlijk te zijn over haar leeftijd en wat ze doet. Haar reviews staat wel aan, dus dat is positief. Als ik haar tel nummer google kan ik ook niks vinden.

Donkere dames vind je hier wel... Surinaams, Antilliaans, sommige Latina's uit het Caribisch gebied zijn behoorlijk donker.
Maar echte Afrikaanse dames vind je toch veel meer in landen met een koloniale link, dus Frankrijk, België, Portugal of Groot Brittanië. En de VS, natuurlijk...

Voor dvps die zwart zijn en geconcentreerd op 1 plek op dit moment in ieder geval: Bois de Vincennes in Parijs (straatprostitutie), Linnébuurt Brussel (raamprostitutie) en verder door heel Italië (vooral straatprostitutie, maar ook informele bordelen zoals bijvoorbeeld in Castel Volturno waar de bevolking voor meer dan 60% zwart is en waar de camora dominant aanwezig is middels afrikaanse loopjongens). Betreft allemaal Nigeriaanse DVPs.

Als je ze aankan... Mara!
Ontvangt nu in Gent zie ik, maar zit ook regelmatig in Brussel

Gisteren is er een donkere dame gestart bij Multi Massage in Haarlem, afkomst Dominicaanse Republiek en luistert naar de naar Chanel.

Ze werkt nog t/m a.s. donderdag dus je zult snel moeten zijn :0)

Dame is ca. 150-160 groot, mooi gezicht, borsten cup D stevig en mooie ronde kont.

Enig nadeel is dat ze nogal zakelijk is. Bij de start dacht ik dat ze heel beleefd was maar dat bleek heel zakelijk te zijn waardoor je tijdens de sex moet onderhandelen voor zoenen, pzc, kutje voelen en dat alles voor 50 euro per optie.....

Maar...daar is het al 160/90 voor 60/30min toch? Dat is niet echt goed onderhandled, als je op 150 extra voor zoenen, kutje aanraken en pzc uitkomt:LOL:

Terug
Bovenaan Onderaan