Donkere (ebony) dames

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Zelf geen ervaring, prachtige foto's op haar profiel.
Nep profiel.


 
Foto's zonder dat je het gezicht kan zien kunnen in principe van iedereen zijn. Hoeft de dame helemaal niet te zijn.

Zoals een hoop recensies laten zien - ook bij een ad met gezichtsfoto kan het zijn dat er iemand anders je ontvangt . Of dat de tijd er heel zwaar overheen gegaan is.

De foto's zijn in elk geval van een dame met een voor mij aantrekkelijke lichaamsbouw.

je zou kunnen argumenteren (hopen) dat het weglaten van gezichtsfoto een indicatie is dat de foto's wel echt zijn - als je toch nep-foto's neemt kan het gezicht er ook wel bij.
 
Rare prijsstelling.
Nep of een echte beginner?

"Actief sinds augustus" , en zegt 21 jaar te zijn.
Ik denk inderdaad beginner .

Inderdaad een beetje vreemd dat allerlei vrij normale handelingen een tientje extra zijn .

Om niet het hele afding topic te herhalen - dat lijkt me een geval toch 200 / uur voor te stellen als totaalpakket van 'alle handelingen waar ze voor in is'.
En dan zit je op je ongeveer dezelfde uurprijs als bij de meeste dames waarin deze handelingen in het basis tarief zitten.
 
Van de week bij Summer geweest voor een body to body massage. Ze doet geen extra's maar het was prima. Ze teast, geilt je op en verwent je lul heerlijk maar haar handen en mooie tieten (fake).

Ze is wel 1.80 en ook oogt groot maar haar lichaam, zeker strakke buik, tieten en lippen en zijn heerlijk. Haar kont is ook lekker stevig, iets too much voor mij (is er iets aan gedaan?), maar als je lul tussen haar billen heen glijdt is het heerlijk. Echt een mooie Ebony. Niet goedkoop, €180 voor 1u.

Maar geen extra's voor zover ik weet. Als ze zou pijpen dan zou het hemels zijn denk ik.
https://www.kinky.nl/advertenties/4466911-summer
 
Terug
Bovenaan Onderaan