Beste heren van geluk,
Wat hebben we in Den Haag een ongelooflijk goede professional in ons midden! Coco is een echte schoonheid met lang, stijl, zwart haar, een schattig wipneusje en een onschuldige uitstraling. Door die uitstraling en haar warme, sociale karakter zou je bijna vergeten dat er een uiterst stoute dame van plezier voor je staat. Verder zit haar professionaliteit hem niet enkel in de kwaliteit van haar dienstverlening, waarover later meer, maar ook in de vlotte communicatie, punctualiteit en verzorging/hygiëne.
Bij binnenkomst werd ik enthousiast onthaald met een knuffel en een kus, Coco had er zin in. Haar volle lippen wakkerden bij mij de wildste dromen aan en terwijl ik haar de trap op volgde bewonderde ik haar zachte, stuiterende, bolle achterwerk. Coco is verder goed gebalanceerd want naast haar goed gevormde billen is zij ook gezegend, of heeft zij zichzelf gezegend, met een gezette voorgevel. Al met al is zij een schoonheid onder de schoonheden die zelfs een maharadja trots zou maken om in zijn harem te hebben.
Sinds kort heb ik de perverse fantasie ontwikkeld om, uiteraard met goedkeuring van de dame in kwestie, blowjobs te filmen. Ik betrapte mezelf er namelijk op dat ik met regelmaat terugdacht aan de fantastische, spectaculaire pijpbeurten die ik heb ontvangen en toen kwam het idee in me op om het op film vast te leggen. Zo kan ik er altijd nog van nagenieten. Helaas zijn er niet veel dames die ervoor open staan om opgenomen te worden, maar Coco, Coco was bereid, gewillig en geil. Ik kon met haar mijn wildste ideeën bespreken en zij vulde deze zelfs aan met haar input, nu was het tijd voor de uitvoering.
'Lights, camera, action!' Toen ik op bed lag, met Coco's camera in hand, begon zij haar werk te verrichten. Ik keek via het beeldscherm van de iPhone mee naar wat er gebeurde, de shot moest namelijk wel goed in focus blijven. Terwijl zij langzaam over mijn eikel heen en weer likte keek ze in de camera en zag ik in haar ogen het licht van de flitser reflecteren, en ik zag meer… Ik zag een wellusteling, zaadvragende, nee, zaadsmekende, ook niet helemaal… ik zag zaadeisende ogen en wat kwijl dat uit haar mond, over mijn eikel en staaf naar beneden gleed. Coco gleed mee naar beneden, slurpte het kwijl weer op en likte in één lange haal van mijn balzak naar de top van mijn eikel waarna ze hem weer in haar mond nam zonder haar blik van de camera af te halen. Ik kneep met alle macht mijn bekkenbodemspier samen om de aankomende vloedgolf op te houden en Coco pijpte lustig verder…
Ik zal verdere details van deze zalige zuigbeurt achterwege laten aangezien de volledige ervaring binnenkort beschikbaar zal zijn op haar OnlyFans!
Kortom, een onvergetelijke ervaring met een ongelooflijke dame! Coco is the real deal!
Cordialement,
Connaisseur