Ze had het die dag wel erg druk. Wat mij betreft had ze best mogen zeggen dat het te druk was en of ik een andere keer langs kon komen.
Ik deed aan het begin van het bezoek meerdere voorstellen. Ze vond ze allemaal goed en eentje daarvan had ze zelf ook nog nooit gedaan. Dat was een snoepje eten wat in een zoen eindigde. Ze vond het goed, want seks en eten zijn de leukste dingen in het leven. Ik moest zo lachen om die uitspraak.
Ook had ik om uit te testen condooms met smaakjes meegenomen. Dat beviel niet helemaal, maar qua smaak wel. Dus ze ging helemaal los en dat voelde ik.
Verder was het nog meer een gfe dan de laatste keer, daar had ik dan expliciet om gevraagd. Ik ging op een stoel zitten en zij kwam op schoot. Ze likte over m'n lippen, beet zachtjes op m'n lippen. Zoende heel langzaam, veel beter dan de vorige keer zelfs. Terwijl ik op de stoel zat om op knuffelhoogte te kunnen zitten, kwam ze op schoot. En ze stond dingen toe die ik niet verwacht had. Weet dus ook niet of ze dat met iedereen zou doen.
Aan het einde heeft zij mij met haar handen nog tot een hoogtepunt gebracht.
Ik vroeg me nog af of zij zelf bepaalde fantasieën had en dat aan haar gevraagd. Daar moest ze even over nadenken, want ze heeft natuurlijk al veel gedaan, maar die heeft ze dus wel degelijk en er kwam een gedeelde fantasie uit! Die ik ook niet bepaald van haar verwacht had.
Misschien kom ik in de toekomst nog eens terug om die fantasie uit te voeren
Dit bezoek was in ieder geval 100% een gfe. Ze zei dat als pauze voelde. Ik denk omdat ik geen vaginal seks me haar had, want daar hou ik zelf gewoon niet zo van