- 3.664
- 03/07/21
- 5.179
Ter plaatse getest of hier in onze koude landje?Deze getest en geneukt en, puur natuur. Bekijk bijlage 25290
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenTer plaatse getest of hier in onze koude landje?Deze getest en geneukt en, puur natuur. Bekijk bijlage 25290
Dit is een leuke meid voor in de slaapkamer, maar daar moet ze vooral blijven, daar moet je niet mee de straat opgaan, dan loop je voor lulHoe zit het nou met de type vrouwen? Als ik instagram mag geloven zijn Dominicanen en Puerto Ricanen heerlijk volslank/curvy, volle heupen, bovenbenen en heerlijke grote ronde billen. En siliconen of buttlifts zijn ook niet bepaald uitzonderlijk. Dat is een beetje het beeld heb, maar is dat ook wat je daar aantreft op 'straat'. Of zijn de dames op instagram dames die dan net rijk genoeg zijn om geld in hun lichaam te stoppen en zijn ze uitzonderlijk>
Met volslank bedoel ik ook niet moddervet, maar zulke dames;
Hier getest, en voor haar voelde het of ze in de koelkast zat, had het allemaal muy frio.Ter plaatse getest of hier in onze koude landje?
Dit is een leuke meid voor in de slaapkamer, maar daar moet ze vooral blijven, daar moet je niet mee de straat opgaan, dan loop je voor lul
Ik heb geen instagram dus daar kan ik niet over meepraten maar lijken Nederlandse instagrammodellen op wat je hier gemiddeld op straat rond ziet lopen ?maar is dat ook wat je daar aantreft op 'straat'
Ik heb geen instagram dus daar kan ik niet over meepraten maar lijken Nederlandse instagrammodellen op wat je hier gemiddeld op straat rond ziet lopen ?
Er staan zo links en rechts nogal wat dames zeker allemaal op zoek naar een drankje ?
ik kwam veel van dit soort filmpjes tegen op youtube, de vrouwen springen er niet echt positef uit, te zwart en te dik, naar mijn smaak.
Ik hou best van Latina vrouwen, maar niet zo van degene met een duidelijke afrikaanse inslag.
De Colombiaanse vrouwen, meer (zuid) europees uiterlijk bevallen mij beter
De DR heeft ongeveer net zo veel inwoners als Belgié , een miljoen of 10/11 knappe mensen ,lelijke mensen , dikke , dunne , aardige en vervelende , net als elk land ter wereldMwuah op zich wel. Het punt is alleen dat de 'Zuid-Amerikaanse' ig modellen hier al helemaal niet te vinden zijn 'op straat'.
Wat is de kans dat je een dame tegenkomt met zo'n lichaam zoals ik net gepost heb? Zelfs in de prostitutiebranche vind je ze niet zo snel.
Het is er over het algemeen dorstig weer BassieEr staan zo links en rechts nogal wat dames zeker allemaal op zoek naar een drankje ?
Nou als je die dame in doggy wil neuken moet je wel een XL-model lul hebben of je komt lengte tekort.Haha, denk dat mensen eerder gewoon jaloers zullen zijn dat niet zij maar jij vanavond tegen die reet staat te stoten.
Maar idd, veel inhoud zal er niet in zitten gok ik ook.
Dorstig weer wordt ik dan weer hitsig van, komt allemaal weer goed uit.Het is er over het algemeen dorstig weer Bassie
Dat hangt er van af wat jij onder plezier maken verstaat ,als je uit je dak gaat van een workshop salsa dansen een badminton toernooi of een overbetaalde excursie naar een rumfabriek zal je een geweldige vakantie hebbenIkzelf ga begin februari op reis naar Punta Cana.
Zijn er binnen de grenzen van de hotels daar ook mogelijkheden om wat plezier te hebben met staff of locals of heb je het meeste kans daar bij andere hotelgasten?
En hoe regel je dat dan van tevoren?Ik vind het zalig om een weekje in zo'n all inclusive resort te zitten, maar niet alleen! Ik zorg altijd dat ik al een chica heb voordat ik incheck. Dan kan je haar gewoon mee inchecken. Heb je een zorgeloze relaxte veilige vakantie met heel veel sex. Een Dominicaanse heeft nooit hoofdpijn.
Dus dan ga je eerst de straat op voor dat je in een vreemd land in het hotel inchecken? Dus met jouw bagage op pad om een dame op te doen?In de DR kun je overal chicas ontmoeten die geintereseerd zijn in buitenlanders. In een bar of een winkel of via Tinder.
Oh dat klikt wel hoor voor een week of twee in een luxe resort wees daar maar niet bang voor , die zal poeslief zijn danDus je neemt op dag 1 een simpel hotelletje. Check in en regelt je chick voor die vakantie. En pas vanaf dag 2 heb je het resort geboekt (voor 2 personen). Wel slim.
Alleen dan wel hopen dat het lang genoeg "klikt" tussen jullie.
De levensstandaard is aardig verbeterd sinds ik er een jaar of 20 voor het eerst kwam , honger is er niet en de meeste mensen hebben tv en een mobiele telefoon ,dat is gelijk zo'n beetje het kostbaarste bezit wat ze hebbenome aad weet hoe het zit. Op zich geen slecht idee denk ik.
Hoe moet ik de levensstandaard van de DR nu inschatten, ga er misschien in de toekomst ook wel eens een keer met vakantie.
Het lekkere weer trekt mij wel, en de dames is bijvangst, maar als ik het zo lees willen de meeste wel 2 weken incl leven voor een of twee keer per dag te wippen
Een vermogen is wat sterk uitgedrukt misschien maar wel veel geld voor plaatselijke begrippen probleem is dat het het in het land gebruikelijk is dat je familie ondersteunt , geld wordt gemakkelijk geleend van een broer of een neef die er naar Dominicaanse begrippen warmpjes bij zit om bijvoorbeeld een ticket naar Europa aan te schaffen , de prijs die de dames daarvoor betalen is echter dat zo gauw ze in het beloofde land zijn aangekomen zij ineens als de gefortuneerden van de familiegezien worden en iedereen bij hen komt lenenGoed en duidelijk verhaal, dames die hier een paar maanden werken grijpen dus voor de plaatselijke regels een vermogen binnen in die tijd.
Aangezien de meeste familie leden niet weten wat ze werkelijk hier doen wordt er wel een verkeerd beeld gevormd van het westen, de meesten zullen hier in de "schoonmaak" werken voor de naasten. En die verdienen dan toch wel erg goed.