Voormalig lid 3992
Meubelstuk
- 2.871
- 16/10/21
- 5.448
Gebeurt er wat spannends , is het weer niet goedik heb zelf nog een schietpartijtje op het strand meegemaakt.
Boca Chica is niet meer wat het was.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenGebeurt er wat spannends , is het weer niet goedik heb zelf nog een schietpartijtje op het strand meegemaakt.
Boca Chica is niet meer wat het was.
Ik dacht al dat het ondeugend bedoeld was.dat het een stoute meid is en dat ze zaad wil
dat het een stoute meid is en dat ze zaad wil
en dinerodat het een stoute meid is en dat ze zaad wil
Waarschijnlijk gebruikt ze een vertaalprogramma als Google translate, dan kan je soms erg grappige en onduidelijke vertaling krijgen.Ik dacht al dat het ondeugend bedoeld was.
Haar Engels is soms wat onduidelijk, ze schreef ook: I am a seafood splash
Wat moet ik daar nu weer achter zoeken?
"seafood" is in het Spaans "marisco". Maar "marisco" kan ook "mossel" betekenen. Dus het zou (misschien") iets kunnen betekenen van "Ik ben/heb een natte mossel".
Met de kerst lag ze verveeld en zonder eten in bed, en een paar dagen geleden is haar vader overleden.Zaad en moneyyyy
Klassieke teksten man.Met de kerst lag ze verveeld en zonder eten in bed, en een paar dagen geleden is haar vader overleden.
Maar ze heeft nog steeds niet gevraagd geld over te maken....
Met de kerst lag ze verveeld en zonder eten in bed, en een paar dagen geleden is haar vader overleden.
Maar ze heeft nog steeds niet gevraagd geld over te maken....
Ja waarachtig, twee weken geleden ging haar telefoon stuk, maar ze kon nog wel even de telefoon van een vriendin lenen. En weer een paar dagen later vroeg ze of ik kon helpen om reparatie te betalen.Ben er alweer een aantal weken en vroeger of later komt DE vraag zeker, telefoon die stuk is of vul maar in, creatief zijn ze zeker. En ik had er ook een te pakken die met kerst niets te eten had... nou hoe arm ze ook zijn met kerst gaan ze eten hoor.
kijk in de domincaanse republiek doen ze aan circulaire economie....Telefoons worden daar gerepareerd, in Europa gewoon weggeflikerd en daarna een nieuwe kopen. Wij kunnen nog iets leren van de domincaanse republiek.Ja waarachtig, twee weken geleden ging haar telefoon stuk, maar ze kon nog wel even de telefoon van een vriendin lenen. En weer een paar dagen later vroeg ze of ik kon helpen om reparatie te betalen.
Ik zal eens vragen of het inmiddels gelukt is
Ja, heb relatief veel telefoons gezien die relatief oud zijn maar nog in gebruik. Hier worden ze idd opgeknapt en hergebruikt, net als auto's. De weggooi cultuur die heb je hier alleen wat betreft afvalkijk in de domincaanse republiek doen ze aan circulaire economie....Telefoons worden daar gerepareerd, in Europa gewoon weggeflikerd en daarna een nieuwe kopen. Wij kunnen nog iets leren van de domincaanse republiek.
Beter zwerf afval, dan zwervers.Mmmm ik heb nooit ergens zoveel afval op straat gezien als in de DR....weggooien kunnen ze wel.....lang leve de plastic zak
Dream on!Weet iemand of er resorts bekend zijn (liefst die via TUI ofzo te boeken zijn) waar ook veel 'dames van plezier' in het resort rondhangen.
Dream on!
De enige locals in het resort zijn het personeel en voor je denkt dat het kamermeisje misschien wel een centje wil bijverdienen, die worden zo afgebeuld dat ze geen seconde tijd over hebben om in te gaan op je avances.
Dat is overigens niet alleen daar zo, dat is het geval in zowat alle resorts en cruiseschepen over de ganse wereld.
Zonder vergoeding aan de nachtportier zal het zeker niet lukken.zelfs niet zonder vergoeding aan de nachtportier.
ik bedoel natuurlijk, dat zelfs nadat ik een paar pesos aan de nachtportier, probeerde te geven, ik er niet in kwam, met de dame.Zonder vergoeding aan de nachtportier zal het zeker niet lukken.
Misschien niet in alle hotels.Reken er niet op dat je in de resorts of zelfs in de familie hotelletjes, een lokale dame mee kan nemen naar je hotelkamer.
Ik ben zelf 2 keer in het verleden in Sosua, geweest, maar kreeg de dames niet mijn Hotel in, zelfs niet zonder vergoeding aan de nachtportier.