1 van mijn favoriete salons, maar helaas niet om de hoek. De salon is gevestigd in een wat ouder pand, maar er zijn meestal een aantal jonge dames aanwezig (rond de 25 jaar), wat nogal een uitzondering is in de scene. Heb de meeste van het jonge grut wel mogen ervaren en altijd een wow gevoel gehad naderhand... verslavend. Helaas Lisa nooit kunnen bezoeken vanwege de Corona sluiting. Er was wel eeens wat gezegd op hookers maar dat is verdwenen......
De foto's op redlight zijn helaas niet echt, maar komen in de buurt en de fysieke verschijning valt bijna nooit tegen (behalve van Zaya)
Is er iemand met ervaring over Nila?, ben vooral benieuwd of echt jeugdig (een twintiger is).
Helaas las ik op youppie.net dat Kiki er mee stopt. Hier hele leuke ervaringen mee gehad...
De foto's op redlight zijn helaas niet echt, maar komen in de buurt en de fysieke verschijning valt bijna nooit tegen (behalve van Zaya)
Is er iemand met ervaring over Nila?, ben vooral benieuwd of echt jeugdig (een twintiger is).
Helaas las ik op youppie.net dat Kiki er mee stopt. Hier hele leuke ervaringen mee gehad...