Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenWaar in Rumst?Ikzelf heb Sky, Nila, Hana en Zaya bezocht in dit salon. Sky is helemaal mijn ding en ook in begin 20, haar massage kon wel beter. Heb nooit meer betaald voor seks bij haar, ben benieuwd of jij haar al hebt bezocht en hoe het was.
Bij Nila ben ik ook wel altijd tevreden naar buiten geweest en zij doet mij ook altijd 2 keer klaarkomen. Ze is heel klein en petite. Iets zegt me wel dat ze dichter bij de 30 zit qua leeftijd. Denk niet dat je mis kan gaan bij haar.
Zaya vond ik ook niet mis eerlijk gezegd. Hana heb ik ook enkel massage van gehad, misschien volgende keer wat meer.
Het is tijd geleden dat ik hier ben geweest aangezien ik meestal de dames in Rumst bezoek aangezien sommige daar zonder meerprijs ook pijpen.
Mocht je er hier in de buurt van Dokkeaw kennen die dit doen, laat gerust weten
Hoeveel Thaise massagesalons zouden er in Rumst zijn denk je? Zou Google dat misschien ook weten?Waar in Rumst?
Is het mogelijk om sex te krijgen in dat salon welke meiden doen het? Kben 28 jaar en lig nog goed in de markt maar heb er nu direct nood aannee, twee keer het beginbedrag: dus voor een uur met sex 150 euro
Ben ook bij Sky geweest, ze is wat groter dan de gemiddelde thai, maar alles netjes in verhouding. Lekkere grote borsten en een kont die je flink kan vastpakken. Massage stelde niet zo veel voor, de rest was zeer plezant
Ja hannah doet dat sowieso. Let op: foto's zijn niet echt, maar ze is wel lekker.Is het mogelijk om sex te krijgen in dat salon welke meiden doen het? Kben 28 jaar en lig nog goed in de markt maar heb er nu direct nood aan
Iemand idee waar sky naartoe is ?Ja hannah doet dat sowieso. Let op: foto's zijn niet echt, maar ze is wel lekker.
Rainbow idd pure klasse ... waren leuke tijden.Intiem sowieso bij alle meiden mogelijk.
Hana, Zaya en Nila zijn niet zo knap. Pim neukt vol overtuiging maar is oud(er).
Nana is nieuw en jong en best lief maar mollig.
Sky, Kiki en Pinkie zijn de top: jong, strak en mooi. Kiki en Sky zijn ondertussen wel gestopt. In het geval van Kiki echte doodzonde want zij was altijd heel sexy en geil (of deed zich toch geloofwaardig zo voor ). "Welcome to Bangkok," zei ze altijd toen ze je liet klaarkomen.
Pinkie spreekt perfect Nederlands en doet zich soms wat verlegen voor maar daar valt verder niets meer van te merken als ze je aan het berijden is.
Jaren geleden had je in dit salon ook Rainbow, de mooiste Thai die ik ooit in een salon ben tegengekomen. Pure klasse. Helaas dus al enige tijd geleden…
Nila wordt heel klein en petite genoemd. Op Redlights staat bij lengte 163cm. Dat zou voor een thaise niet eens klein zijn. Ik neem aan dat die lengte niet klopt?
En heeft iemand ervaring met Pinkie?
Inderdaad, in Thaise salons bepalen de dames zelf of ze "all in" al dan niet doen. De meeste doen dit wel. Hetgeen ze daarmee extra verdienen is immers netto voor hen. Het heeft geen zin om dit aan de telefoon te vragen, dan krijg je gewoon als antwoord "only massage with happy end". Mijn ervaring is wel dat zeer veel Thaise dames dit al bij aankomst in de kamer aanbieden of nadat ze je wat geteased hebben. Af en toe moet je het vragen, maar ik heb zelden een "neen" als antwoord gekregen. Over de concrete situatie bij Dokkeaw kan ik niets zeggen omdat ik er al lang niet meer geweest ben, maar ik vermoed dat die in lijn zal liggen van wat elders gangbaar is, zoniet zullen ze niet veel klanten meer over de vloer krijgen...Ik heb wel betere informatie voor degene die 'all in' wensen.
In de Thaise massage salons, is nog altijd de dame zelf die kan bepalen of zij al dan niet met jouw 'all in' wilt doen.
Als u, als klant zijnde, 'with all do respect', haar niet aanstaat, qua uiterlijk, leeftijd, dan zeggen ze gewoon Neen.
Maar je maakt natuurlijk wel, meer kans bij ouwere, of minder mooie dames...
Zo simpel is het, waarom de ene 'all in' kan krijgen en een ander niet bij een massagesalon....
Extra doet ze ook. Als je zelf vraagd.Langs geweest bij Cherry. Mooie natuurlijke borsten, leuk snoetje. Best wel lief. Ik schat halfweg de dertig. Ze had een verkoudheid, dat was wel een serieuze turn-off. Hele tijd neus ophalen, hoesten,… de massage was braaf, ze bood geen extra's aan, ook niet naar gevraagd. Geen echte topper maar kan ermee door.
Bedankt voor deze recensie. Had ze beide op het verlanglijstje staan . Mag ik vragen wat je betaalde voor de all in en hoelang?Langs geweest voor een triootje (euh: 4 handen massage) met Pinkie en Nana. Dit was leuk, de meiden waren aan het gibberen in het Thais, geen idee waarover het ging maar de sfeer was goed.
Uiteindelijk begon Pinkie aan een zalige pijpbeurt en ging ze vervolgens bovenop mij zitten terwijl Nana haar kutje aanbood om te laten beffen. Dat laatste zag ik niet zitten, maar ik heb wel haar borsten geliefkoosd.
Na een tijdje deden we een position Switch (condoom werd ook ververst) en kwam Nana op mij rijden. Pinkie begon mij tegelijk zwoel te tongzoenen en dat hield ik niet lang vol Ik wou absoluut in haar finishen (want eerlijk: ze is het lekkerste wijfje) dus nogmaals een verse condoom om en dan bovenop Pinkie gaan zitten. Ondertussen masseerde Nana mijn ballen en schoot ik het condoompje vol.
De meisjes waren de hele tijd vrolijk. Leuke tijd!