Voormalig lid 8069
Wandelaar
Bedankt voor deze recensie. Had ze beide op het verlanglijstje staan . Mag ik vragen wat je betaalde voor de all in en hoelang?
140€ voor de massage en nog eens 140€ voor de all in, en dat voor een uur.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenBedankt voor deze recensie. Had ze beide op het verlanglijstje staan . Mag ik vragen wat je betaalde voor de all in en hoelang?
Zeer geile recensie...Langs geweest voor een triootje (euh: 4 handen massage) met Pinkie en Nana. Dit was leuk, de meiden waren aan het gibberen in het Thais, geen idee waarover het ging maar de sfeer was goed.
Uiteindelijk begon Pinkie aan een zalige pijpbeurt en ging ze vervolgens bovenop mij zitten terwijl Nana haar kutje aanbood om te laten beffen. Dat laatste zag ik niet zitten, maar ik heb wel haar borsten geliefkoosd.
Na een tijdje deden we een position Switch (condoom werd ook ververst) en kwam Nana op mij rijden. Pinkie begon mij tegelijk zwoel te tongzoenen en dat hield ik niet lang vol Ik wou absoluut in haar finishen (want eerlijk: ze is het lekkerste wijfje) dus nogmaals een verse condoom om en dan bovenop Pinkie gaan zitten. Ondertussen masseerde Nana mijn ballen en schoot ik het condoompje vol.
De meisjes waren de hele tijd vrolijk. Leuke tijd!
Da's best een democratische prijs. Misschien ook eens proberen.140€ voor de massage en nog eens 140€ voor de all in, en dat voor een uur.
PZC enkel door Pinkie (die keer toch). Ze raken elkaar niet aan, maar wel een toffe sfeer met veel lachen en plagen.Da's best een democratische prijs. Misschien ook eens proberen.
Was PZC ? En enkel door Pinkie dan? Nana niet?
Speelden of teaseden ze ook met elkaar?
De nagel op de kop! Rainbow was top. Nooit geen betere meer tegen gekomen. Wat een vrouw!!!Intiem sowieso bij alle meiden mogelijk.
Hana, Zaya en Nila zijn niet zo knap. Pim neukt vol overtuiging maar is oud(er).
Nana is nieuw en jong en best lief maar mollig.
Sky, Kiki en Pinkie zijn de top: jong, strak en mooi. Kiki en Sky zijn ondertussen wel gestopt. In het geval van Kiki echte doodzonde want zij was altijd heel sexy en geil (of deed zich toch geloofwaardig zo voor ). "Welcome to Bangkok," zei ze altijd toen ze je liet klaarkomen.
Pinkie spreekt perfect Nederlands en doet zich soms wat verlegen voor maar daar valt verder niets meer van te merken als ze je aan het berijden is.
Jaren geleden had je in dit salon ook Rainbow, de mooiste Thai die ik ooit in een salon ben tegengekomen. Pure klasse. Helaas dus al enige tijd geleden…
Zeer geil en vooral overdreven. Pinkie tongzoent niet!Zeer geile recensie...
Zelfde ervaring. Heel mooie vrouw, maar intiem gedeelte was ontgoochelend. Geen tongzoenen (was nochtans beloofd) en voor de rest zeer passief. PZC was goed, dat wel, maar alles samen zijn geld niet waard. Bij NMC (missio, iets anders wou ze niet), bewoog ze nauwelijks en keek ze voortdurend de andere uit. De massage, daarvoor kwam ik eigenlijk niet, was ook maar wat gewrijf. Misschien had ze een mindere dag, maar ik vrees dat het voor mij bij deze ene keer zal blijvenIedereen steekt hier de loftrompet over Pinkie maar ik ben toch eerder ontgoocheld. Het is een heel mooie vrouw met een superlijf en ze is echt wel aangenaam gezelschap. Haar massage vind ik dan niet echt super. Gewoon wat gewrijf. Daar kan ze nog veel in beteren. Ze kan wel goed pijpen en dat doet ze zonder condoom. Natuurlijk kost je dat extra. Ik had de all in genomen maar bij het sexgedeelte was ik dan weer ontgoocheld. Te passief, ze wou ook niet bovenaan zitten omdat ze moe was en tongzoenen doet ze niet. Sorry, maar dan is dit zijn geld niet waard
Volgens mij ook een van de beste Thaise die ooit in het Belgische circuit meegedraaid heeft. In feite buiten categorie zal wel op een andere manier haar weg in de samenleving gevonden hebben. Ze had trouwens een tiental jaren geleden al een toptijd meegemaakt in Steenokkerzeel en Tervuren. Ik heb toen de kans gehad om haar uit het massage milieu te halen doch ik was nog te twijfelachtig en niet rap genoeg ze wreef het nog wel altijd fijntjes in mijn gezicht toen ik haar bezocht in Wevelgem. Super mooi gezicht, toplichaam plezant en hele fijne humor en daarbij kon ze nog eens masseren zoals de beste. Helaas te goed om voor lange tijd mee te draaien in het Belgische massage milieu.De nagel op de kop! Rainbow was top. Nooit geen betere meer tegen gekomen. Wat een vrouw!!!
Tja, dat is te zien natuurlijk. Wil je een goeie massage of wil je een knappe griet. Ik ga meestal voor een combinatie van de 2 . Ik vind Hannah trouwens echt een knappe madam. Ze is al rond de 40 maar heeft een figuur waar de meeste jonge meisjes jaloers op zijn. Ze heeft de mooiste borsten van het salon. Het is trouwens een ferme hete donder! Haar massage is ook meer dan behoorlijk. Ze probeert u ook altijd extra's aan te smeren maar op een speelse manier. Een andere goede masseuse is Mina in Merelbeke. Knappe vrouw ook maar daar geen extra's. De beste vond ik dear( en natuurlijk als absolute top) maar ze werken helaas niet meer. Zelf ontdekken zou ik zeggen en als je een parel gevonden hebt, laat het weten aub!Ik versta de reacties. Ongeveer zelfde ervaring met Pinkie. Hebben jullie nog betere alternatieven dan?
Ik ben op zoek naar een jong vrolijk petite-je met mooi slank lichaam. Eentje die zich goed laat beuken.Tja, dat is te zien natuurlijk. Wil je een goeie massage of wil je een knappe griet. Ik ga meestal voor een combinatie van de 2 . Ik vind Hannah trouwens echt een knappe madam. Ze is al rond de 40 maar heeft een figuur waar de meeste jonge meisjes jaloers op zijn. Ze heeft de mooiste borsten van het salon. Het is trouwens een ferme hete donder! Haar massage is ook meer dan behoorlijk. Ze probeert u ook altijd extra's aan te smeren maar op een speelse manier. Een andere goede masseuse is Mina in Merelbeke. Knappe vrouw ook maar daar geen extra's. De beste vond ik dear( en natuurlijk als absolute top) maar ze werken helaas niet meer. Zelf ontdekken zou ik zeggen en als je een parel gevonden hebt, laat het weten aub!
Op hookers vroeger waren ze lyrisch over een jonge Thaise mooie masseuse ergens in Vlaams Brabant. Steenokkerzeel misschien. Daar had je er een die heel hoog aangeschreven stond dan. Ik kan me haar naam niet herinneren. Het ligt echt op het puntje van mijn tong. Ik vind het vreselijk dat ik er nooit bij gegaan ben. Dat was ook blijkbaar de crème de la crème!Ik ben op zoek naar een jong vrolijk petite-je met mooi slank lichaam. Eentje die zich goed laat beuken.
Yes waarschijnlijk Rainbow maar toen had ze een andere naamOp hookers vroeger waren ze lyrisch over een jonge Thaise mooie masseuse ergens in Vlaams Brabant. Steenokkerzeel misschien. Daar had je er een die heel hoog aangeschreven stond dan. Ik kan me haar naam niet herinneren. Het ligt echt op het puntje van mijn tong. Ik vind het vreselijk dat ik er nooit bij gegaan ben. Dat was ook blijkbaar de crème de la crème!
Nee , het was niet Rainbow maar ik snap wat je bedoelt. Waarschijnlijk klopt het niet wat ik zei van Steenokkerzeel. Vroeger was ze daar inderdaad onder een andere naam. Haar Tante was Lita en zij was ……….. die andere die ik bedoel was denk ik sweety maar ik ben het niet 100% zeker. Deze deed wel niet altijd de all in blijkbaar. Was te zien hoeveel zin ze erin had. Vraag mij af of zij nog werkt?Yes waarschijnlijk Rainbow maar toen had ze een andere naam
Toch wel toen Rainbow ( ze had toen een andere naam ) in Steenokkerzeel werkte zei ze altijd dat Lita haar tante was.Nee , het was niet Rainbow maar ik snap wat je bedoelt. Waarschijnlijk klopt het niet wat ik zei van Steenokkerzeel. Vroeger was ze daar inderdaad onder een andere naam. Haar Tante was Lita en zij was ……….. die andere die ik bedoel was denk ik sweety maar ik ben het niet 100% zeker. Deze deed wel niet altijd de all in blijkbaar. Was te zien hoeveel zin ze erin had. Vraag mij af of zij nog werkt?
Het kan Sweety zijn die was nogal wispelturig maar die is verhuisd van Boom naar Asse. Maar die had wel geen tante Lita.Ja, maar was niet in Steenokkerzeel. Was ws sweety in boom en daarna verhuisd naar Sterrebeek.
Ik weet het het, vergeet die tante. Dat was rainbow, haar tante was Soda. Wou gewoon die andere terug herinneren want ze had hele goeie recensies. Asse dus , superHet kan Sweety zijn die was nogal wispelturig maar die is verhuisd van Boom naar Asse. Maar die had wel geen tante Lita.
De naam van haar tanta was Soda in Zwevegem maar toen ze in Steenokkerzeel werkte was het Lita.Ik weet het het, vergeet die tante. Dat was rainbow, haar tante was Soda. Wou gewoon die andere terug herinneren want ze had hele goeie recensies. Asse dus , super