Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenTja, dat ligt aan de dame. Kan gratis, omdat zij het fijner vind zc, de meeste pijpen met. Kan maar zo 40/50€ zijn.En nog eentje.
Wat is daar de gemiddelde prijs voor pzc
Bij Rosaura betaalde ik 70 euro en dan pijpte me zonder condoom en tongzoenen maar deze dame is helaas gestopt omdat ze nu zelf een vriend heeftTja, dat ligt aan de dame. Kan gratis, omdat zij het fijner vind zc, de meeste pijpen met. Kan maar zo 40/50€ zijn.
Per wanneer is ze gestopt, paar weken geleden dacht ik haar nog te zien.Bij Rosaura betaalde ik 70 euro en dan pijpte me zonder condoom en tongzoenen maar deze dame is helaas gestopt omdat ze nu zelf een vriend heeft
Donderdag was ze er nogBij Rosaura betaalde ik 70 euro en dan pijpte me zonder condoom en tongzoenen maar deze dame is helaas gestopt omdat ze nu zelf een vriend heeft
Kamer 2 / 3 /6 /8 / 13 en boven waren er twee bezet. Nummers weet ik zo niet meer.Iemand een idee wat de bezetting vandaag ongeveer is?
Natascha een mooie blonde schoneNiet geschoten is altijd mis.. je wilde graag naar kamer 2. Wie werkt daar dan?
Is zei al een keer gespot ? Laatste keer was net voor kerst…Natascha een mooie blonde schone
Natascha is er niet meerNatascha een mooie blonde schone
Misschien dat ze toch wel doorgaat met het werk dan zul je als klant zijnde minder mogen niet meer tongzoenen en dan wordt je gepijpt met condoom en haar eigen vriend neukt haar zonder condoom en ze pijpt hem dan ook zonder condoom en met hem wel tongzoenenPer wanneer is ze gestopt, paar weken geleden dacht ik haar nog te zien.
Afgelopen vrijdag een andere dame op 2. Niet goed gekeken maar leek me 1 van de dames die ook wel eens op kamer 7/8 ? zit/heeft gezeten. Was in ieder geval -en helaas- geen Natascha.....Natascha een mooie blonde schone
Dat klopt die dame zat voorheen op kamer 7/8Afgelopen vrijdag een andere dame op 2. Niet goed gekeken maar leek me 1 van de dames die ook wel eens op kamer 7/8 ? zit/heeft gezeten. Was in ieder geval -en helaas- geen Natascha.....
Hoe de bezetting is weet ik niet maar je kunt bij Nederlandse Gina (K25) navragen of ze PZC doet. Is éen van de weinig nederlandssprekende dames daar. Ze is er alleen onregelmatig dus je moet wel mazzel hebben.Wat is de bezetting vandaag bij Escape ?
Nog leuke (betaalbare/nl) dames voor alleen pzc ?
Manuela kamernr 6Wat is de bezetting vandaag bij Escape ?
Nog leuke (betaalbare/nl) dames voor alleen pzc ?