staatsliedenbuurt
Stamgast
- 435
- 04/11/21
- 154
Ze gaat er helemaal mee stoppen ook met pzc behalve met haar nieuwe vriend die zal ze vast wel pijpen zonder condoom en haar laten neuken zonder condoom
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIs het geen verbrand rubber van condooms?die lucht is lekker he.
Heb je in Almelo ook, als ik daar binnen komt dan ruik je de glijmiddel en andere lekkere geurtjes. heerlijk.
Ik denk dat het in Doetinchem eoa luchtverfrisser is. Duurde wel even nadat ik doorhad dat ik in een werkvergadering hitsig begon te worden .die lucht is lekker he.
Heb je in Almelo ook, als ik daar binnen komt dan ruik je de glijmiddel en andere lekkere geurtjes. heerlijk.
Ja die is alweer aan de slag ben van de week bij der geweest ze was even een weekje op vakantieGoedemorgen heren, Yasmine Latina k22 nog onlangs gesignaleerd.? Want dan reis Ik deze week ook even naar Doetinchem
Kamer 5 is al geruime tijd de kamer van RubyWeer iemand of Andrea er weer is? Ze zou begin december met verlof gaan, misschien is ze er weer..?
Ze zat op kamer 5, begane grond dus en laatste kamer in de rij waar ook Gina (kamer 1) zit.
Nou ben ik niet dagelijks in de Escape te vinden maar ik heb de afgelopen 2 jaar nooit iemand anders op nr 5 gezien dan Ruby hoor....Oh, in november zat daar een dame en ze zei dat ze Andrea heette. Het was een slanke dame, naturel en ze kwam uit Oost-Europa. Ze zou een paar weken terug gaan en rond januari weer komen.
bianca komt half deze maand terugHeren,
Ik ben op zoek naar een Zuid Amerikaanse dame die op kamer 15 zat. Dit was al wel lang geleden (pre corona) Ik weet nog dat ze een mooi zandloper figuurtje had met een paar grote Zuid Amerikaanse billen en een tatoeage boven haar billen op haar rug.
Weet iemand ondanks de minimale omschrijving nog wie dit is? En is zei nog aanwezig in Doetinchem en op welke dagen?
Ik hoop dat iemand het weet want ik mis mijn bezoekjes aan haar en ben weer met regelmaat in de buurt.
Gegroet!
Valt dat even tegen, ik hoopte haar aanstaande donderdag weer te kunnen bezoeken Dan maar hopen op een andere leuke dame.bianca komt half deze maand terug
Bianca was vanmiddag 'gewoon' aanwezig.Valt dat even tegen, ik hoopte haar aanstaande donderdag weer te kunnen bezoeken Dan maar hopen op een andere leuke dame.
Dan krijg jij van mij een dikke knuffel, of mag dat tegenwoordig niet meer Bedankt voor het melden, donderdag eens kijken dan.Bianca was vanmiddag 'gewoon' aanwezig.
Toevallig bekend met haar werkdagen? Kan ik mijn agenda erop aanpassenBianca was vanmiddag 'gewoon' aanwezig.
Nope, heb haar eigenlijk nooit bezocht maar gezien de recensies gaat dat vast eens gebeuren als er geen van mijn andere toppers beschikbaar is. Vind haar altijd wel een bepaalde geile uitstraling hebbenToevallig bekend met haar werkdagen? Kan ik mijn agenda erop aanpassen
Afgelopen woensdag was zei ook aanwezig.Bianca was vanmiddag 'gewoon' aanwezig.