wat daar mis mee is, is dat ik dat ook zou kunnen zeggen van de Doublet of de Geleen.
In de Doublet staan Roemeense dames voor 40 en 50 euro in de Geleen va. 50 is dat de hoofdprijs vragen? In SKW staan ze va. 50, dat is dus ook niet de hoofdprijs. Het gaat mij er hier vooral om dat deze Amsterdamse jongen JongenuitdeJordaan (vh, AmsterdamTheCity) met zijn paar berichtjes op dit forum destijds SKW heeft uitgezocht. Ik zie dat als een bewuste poging om Antwerpse SKW dames te vernederen. Hij had eerst die berichten die hij later heeft geschreven moeten schrijven en daarna die van SKW dan was het geloofwaardig geweest. Nu niet.
Zoals ik al zij vind ik mijzelf geen racist. Het is natuurlijk nog steeds een probleem waar dan ook. Als ik alleen al denk aan de bedrijven waar ik heb gewerkt en hoe donkere jongens/mannen in de maling werden genomen door anderen (collega s, klanten enz.) dat is te triest voor woorden. Zelf ben ik ook geen heilige hoor ik heb ook weleens in een ver verleden een donkere man (collega, hij was mijn manager) een beetje bespot, hij deed dat ook bij mij (+120kg) en we konden er wel om lachen. Wel is het zo dat ik dat 1 op 1 deed, dus niet ten overstaan van anderen (andere collega s klanten enz.). Zelf ben ik ook heel veel bespot door anderen en ja natuurlijk ook heel veel in het openbaar. En laten we zeggen tot einde school/studietijd had ik daar best veel last van, maar later ging dat over.
Ik wil hier benadrukken dat wat ik begin vorig jaar deed bij Jongenuitdejordaan vh. AmsterdamTheCity dat ga ik hier niet goedpraten. Hij was eerder in conflict gekomen met een aantal
SKW wandelaars, zelf was ik toen op vakantie en las het later in het Stamcafe.
Wat ik in het Stamcafe las dat vond ik triest voor Jongenuitdejordaan. Wel is het zo dat het bericht dat hij geplaatst had in het Stamcafe over een anoniem
SKW meisje ging, dus zonder pandnummer, kamernummer enz. en dat vond ik laf van hem.
En in zijn algemeenheid lees ik op dit forum meer van dat soort anonieme negatieve berichten of reviews van anderen en dat vind ik laf.
En ja dan is het niet vreemd dat je dan in discussie komt met vele
SKW wandelaars, dat is het logische gevolg. En ik deed er dus later nog een schepje bovenop.
Ik heb het hele incident in mijn vorige bericht gekwalificeerd als doelbewuste poging om
SKW dames te vernederen omdat het probleem weigering door dames uit het oosten van onbekende donkere jongens/mannen natuurlijk in alle raambuurten speelt. Maar ja wat doe je eraan? helemaal niets, het is en blijft de keuze van de dame wie zij binnenlaat, en dat doet zij op basis van haar vorige ervaringen met donkere mannen en dat kan met van alles te maken hebben. Foute kleding, foute opmerking, hij stonk en zo kan ik nog wel even doorgaan.