MissM
Meubelstuk
Ik heb een hele tijd erop gezet dat alle mannen welkom waren tm 60 jaar. Alle huidskleuren en achtergronden met respect zijn welkom.La
Ik heb gereageerd dat mss een dame mannen met een etnische achtergrond, ik heb haar paar keer gebeld en ik denk dat ze mn nummer heeft opgeslagen en zag een man met een etnische achtergrond ok geen probleem dus toch een aantal keer geprobeerd in de dagen daarna ,ook niet opgenomen. Toen belde ik 1x met een ander nummer nadat ik met mijn eigen nummer had gebeld er wel plots is opgenomen maar omdat mijn ermoeden bestond dat ze geen buitenlanders ontvangt ik meteen de hoorn heb neergelegd. Ik zou zeggen zet het op je profiel,of heb ik dat mis of moet ik er niet zoveel achter zoeken
Nu weten de meeste heren wel dat mijn persoonlijke voorkeur ook uitgaat naar donkere mannen (met name afrikaans zoals mijn vriend). Echter wil dat voor mij niet zeggen dat ik het niet heel leuk kan hebben met blanke mannen.
Ik zou bij mezelf lekker denken laat gaan. Voor haar 10 andere die je wel met plezier ontvangen! Dat het vervelend is snap ik echt wel (merk het met mijn vriend en hoor het vaker van vrienden) maar bij DvPs niet te zwaar er aan tillen.
Mocht je willen, mag je altijd een berichtje naar me sturen