Recensie Denise, Wetteren 4,70 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Een dikke week geleden had ik met haar afgesproken maar heeft ze vlak voor de date (<1u) afgezegd, best wel vervelend.

Ik had haar graag een tweede kans gegeven aangezien ze echt wel hoog op mijn lijstje staat maar ze heeft al een week geen nieuwe advertenties gepost en beantwoordt ook geen berichten.
Ik ga ervan uit dat ze in verlof is, weet iemand van haar vaste klanten hier toevallig wanneer ze terug aan de slag gaat?

Hey, weet iemand of ze ontvangt? Haar add staat online, maar al sinds half augustus, geen update. Krijg ook geen antwoorden of berichten komen niet toe (ik gebruik whatsapp)

Hey, weet iemand of ze ontvangt? Haar add staat online, maar al sinds half augustus, geen update. Krijg ook geen antwoorden of berichten komen niet toe (ik gebruik whatsapp)
Ik had een tijdje geleden hetzelfde voor. Van zodra ze opnieuw begon te adverteren, kreeg ik wel gewoon antwoord dus eventjes geduld hebben zou ik zeggen.

Ze is een gewezen raamdame die nu privé ontvangt aan privé-prijzen maar met een raamattitude... Zo ervaar ik haar. Mooie veschijning, maar dat is het ...
100 euro voor een half uur met pzc en tongen. Dat is toch niet overdreven. Het is ook in een deftig rdv hotel en geen afgeleefde perskamer. Ze is zeker geen kat in een zak hoor.

Altijd al content geweest van Denise. Is een tophoertje waar ik altijd een leuke tijd mee doorbreng. Ze kan goed pijpen met haar guitig snoetje en voor de sex os ze ook prima want kom er altijd super in klaar . Ook haar poes likken behoort bij in het pakket sinds ze in de privé zit . En Denise slikt ook door als ze in een echt goede moed is . Vind er maar eens die dat willen die. Je. Zal er niet veel vinden . Voor mij altijd al mijn prefere hoertje geweest . Ze heeft iets speciaals over haar.

Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Penismassage
  4. Pijpen deepthroat
  5. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
120 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/denise-22jaar.html
Totale kosten (in euro)
500
I spent an awesome evening with her yesterday. My balls were pumped in all possible ways and on top I've got a super nice massage. I left feeling a nice weakness in my legs. My balls are happy.
Denise is nice as always. With a perfect approach to hygiene.

Terug
Bovenaan Onderaan